Yksi mies kärttää treffeille, ja että mun pitäisi antaa hänelle mahdollisuus, mutta minua ei kiinnosta yhtään
Hän sanoi, että jos lähden treffeille ja vieläkään ei kiinnosta, niin jättää minut lopullisesti rauhaan. Mitä tekisitte? Voikohan lupaukseen luottaa?
Hän on siis ruinannut jo jotain puoli vuotta, ja ei usko hyvällä eikä pahalla, että ei kiinnosta...
Kommentit (38)
Tunnetko hänet muuten?
Jos hän on vieras niin ei kannata lähteä, ties mitä miettii...
Muista valehtelu omien tavoitteiden eteen on monen miehen mielestä oikeutettua.
Lopeta viesteihin vastaaminen. Jos ei lopeta, tee rikosilmoitus.
Mitä pahaa tää mies on tehny ettei se kiinnosta? Onko se köyhä vai ruman näköinen? Tiedä kuinka hyvä kumppani sisältäpäin mutta olet liijan pinnallinen tajuamaan sitä?
Kerro syy miks tää mies on niin paha? Saattaa olla että se on rakastunut sinuun ja haluaisi tehdä sinuun vaikutuksen.. Jos tää on joku 120kilonen neckbeard my little pony katana fedora niin ymmärrän täysin ja siinä tapauksessa lopeta yhteydenpito niin se luovuttaa parissa kuukaudessa.
Sano että ihminen pitää jättää rauhaan ilman mitään ehtoja. Ei ole sinun eikä kenenkään muunkaan naisen velvollisuus suostua treffeille saadakseen rauhan joltain.
Oikeasti jos tuuota ajattelee niin aika karmivalta kuulostaa. Jos ei puhetta usko niin mitä? Harmiton kärttäminen on vain rasittavaa sinulle, mutta kaikki vastaavassa tilanteessa eivät ole yhtä harmittomia vaan jotkut samalla tavalla ajattelevat miehet eivät ansaitse treffejä eikä edes pakkeja, vaan lähestymiskiellon.
Älä mene. Kuulostaa arveluttavalta jos ei ole jo puolessa vuodessa uskonut!
Ei sinun tarvitse tehdä mitään, mitä et halua vaikka miten perustelisi ja kinuaisi. Ei vaan tarvitse ja se riittää.
Sano sille että emme neuvottele terroristejen kanssa ja katkase välit. Luota muhun pliis tee näin.
Tollaset on ärsyttäviä. Jos mies vähänkään alkaa jankkaamaan niin kiinnostus mulla loppuu heti. Ja pahinta on jos joku loukkaantuu kun sanon ettei mies ole mun tyyppiä. (Suomi24 treffi-kokemusta löytyy..)
Mut parempi on kun sanot suoraan ettei kiinnosta ja sit et enää vastaa mihinkään.
En luottaisi. Sattuuko olemaan näitä "mitä sä pelkäät"-tyyppejä. Ne ei usko nättiä torjuntaa eikä edes siinä vaiheessa kun toisella hirttää kiinni ja tulee ärähdettyä.
Jos olette jollakin tavalla tuttuja, olisit varmaan jo kiinnostunut jos niin olisi käydäkseen.
Itselläni on ikäviä kokemuksia tämän kaltaisista miehistä, jäävät roikkumaan ja jankkaaminen.
Vaikka, ainahan elämä saattaa yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Tollaset on ärsyttäviä. Jos mies vähänkään alkaa jankkaamaan niin kiinnostus mulla loppuu heti. Ja pahinta on jos joku loukkaantuu kun sanon ettei mies ole mun tyyppiä. (Suomi24 treffi-kokemusta löytyy..)
Mut parempi on kun sanot suoraan ettei kiinnosta ja sit et enää vastaa mihinkään.
Okei mietippä miehen näkökulmasta:
"jankkaaminen niin kiinnostus loppuu" Kai sulla se kiinnostus alunperinkin loppu kun kerran pakit sanoit sille. Mitä tuollanen lupauspuhe on että "sitten vasta loppu kiinnostus kun jankutti" Eihän se jankuta jos kiinnostus ei olisi loppunut.
Ihme puhetta taas. Miehellä ei ole mitään menetettävää jankuttaessa. Pakit tuli joten jankuttamisella voit sitkeän naisen väsyttää ja saada yhen mahiksen voittaa.. Eli ei ole mitään järkeä olla jankuttamatta kun kerran on aina pieni mahis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tää mies on tehny ettei se kiinnosta? Onko se köyhä vai ruman näköinen? Tiedä kuinka hyvä kumppani sisältäpäin mutta olet liijan pinnallinen tajuamaan sitä?
Kerro syy miks tää mies on niin paha? Saattaa olla että se on rakastunut sinuun ja haluaisi tehdä sinuun vaikutuksen.. Jos tää on joku 120kilonen neckbeard my little pony katana fedora niin ymmärrän täysin ja siinä tapauksessa lopeta yhteydenpito niin se luovuttaa parissa kuukaudessa.
Ei ihmisen tarvitse olla paha tai ruma, ettei kiinnosta yhtään, ainakaan parisuhde mielessä.
Oletko sinä kiinnostunut kaikista naisista? Kaikki ihmiset, edes rumat ja lihavat eivät ajattele, että kuka vaan kelpaa kunhan joku on. Sitten kun kipinä, kemia, fysiikka, historia ja nykypäivä kohtaavat on ihan sama onko tyyppi rikas, köyhä, ruma tai 200kiloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisen tarvitse olla paha tai ruma, ettei kiinnosta yhtään, ainakaan parisuhde mielessä.
Oletko sinä kiinnostunut kaikista naisista? Kaikki ihmiset, edes rumat ja lihavat eivät ajattele, että kuka vaan kelpaa kunhan joku on. Sitten kun kipinä, kemia, fysiikka, historia ja nykypäivä kohtaavat on ihan sama onko tyyppi rikas, köyhä, ruma tai 200kiloinen.
Mistä tiedät jos et koskaan mene ulos ja oikeasti keskustele henkilön kanssa.. Et voi saada tarkkaa kuvaa jonkin chatin perustein.
Ei noihin tehoa muu kuin se, ettei vastaa enää koskaan mihinkään. Puhelinnumero/some estoon ja jatkat elämääsi.
Hän on siis kaverini serkku, törmään häneen aika usein kun kaikki samassa pikkukaupungissa asutaan... Sai päähänsä tämän, että on minuun ihastunut kun olimme samoissa bileissä.
Lisäksi kaverini kertoi, että serkku on nykyään koko ajan kaverini luona roikkumassa, ja kyselee että olenko minä tulossa kylään. Kaverini mielestä tämä kaikki on vain hassua, koska serkkunsa on sellainen "reppana".
Ei hän ainakaan vielä vaikuta mitenkään uhkaavalta, mutta ahdistaa silti hirveästi ja en oikeasti halua mennä hänen kanssaan treffeille...
Ap
Sanot ei ja katkaiset välit. Ahdistavaa se olisi vaikka sukupuolet olisi käännetty ympäri. Ei ahdistavuuteen tarvita fyysistä vaaraa.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Sanot ei ja katkaiset välit. Ahdistavaa se olisi vaikka sukupuolet olisi käännetty ympäri. Ei ahdistavuuteen tarvita fyysistä vaaraa.
Olisin kiihottunut jos joku ujo tyttö palvoisi minua. Rupes heti panettaa
Et tietenkään mene, jos et kerran halua. Ei sitä tarvi yhtään enempää selitellä. Ei sinulla ole velvollisuutta suostua kenenkään kiristämiseen.
Kiellä kerran tiukasti kaikki kärttäminen ja mankuminen ja kerro, miten se häiritsee sinua. Sano, että jos se loppuu, voitte olla normaalisti kaverisi kautta tekemisissä. Jos hän kuitenkin jatkaa, katkaise kaikki yhteydenpito, lähde pois tilanteista missä hän on äläkä puhu hänelle mitään. Pyydä myös kaveriasi juttelemaan hänelle vakavasti.
Minä tein kerran sen virheen että lähdin treffeille tuollaisen jankuttajan kanssa. Oli puolituttu, samassa isossa työpaikassa, joten vaikea vältellä. Tyypistä tuli melkoinen riesa treffien jälkeen, vaikka sanoin selkeästi että tämä oli sitten tässä ja että en ole kiinnostunut. Aloin myöhemmin seurustellakin eri miehen kanssa ja silti tämä jankuttaja vain pommitti viesteillä. Töissäkin lähetteli sähköpostia, haukkui huoraksi ym. Lopulta näytin viestit pomolleni ja sanoin että tällaiseen joku käyttää täällä työaikaansa. Tyyppi joutui puhutteluun ja häirintä loppui siihen.
Itse vaihdoin myöhemmin työpaikkaa muista syistä, mutta kyseinen henkilö on edelleen siellä ja on nykyisin parinkymmenen ihmisen esimiehenä joten urakehitystä ei ilmeisesti haitannut, päinvastoin...
Stalkkeriainesta.
Sano, ettei todellakaan kiinnosta ja että lopettaa marinan. Sitten älä osoita ystävällisyyttä hänelle lainkaan. Ruollainen ottaa rohkaisuna hymyn ja ylipäätään kaiken keskustelun. Älä vastaa viesteihin yhtään mitään. Jne.