Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläkeläiset pettyi. "Olen niin vihainen että ihan pihisen"

Vierailija
18.03.2017 |

Työeläkkeet ei nouse.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703172200087612_uu.shtml

Koivistoinen haastelee siihen malliin että kas kun ei ole poliitikoksi ryhtynyt. Niin kääntää asiat päälelleen että harvoin näkee tämmöistä kykyä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena viisastellaan, ettei käärinliinoissa ole taskuja. Ei opiskella, tehdään pienipalkkaisia pätkätöitä ja asutaan vuokralla toitottaen, ettei maallinen mammona tee onnelliseksi. Ei kuitenkaan tajuta, että rahan puute voi tehdä vanhana todella onnettomaksi. 

Vierailija
2/3 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viisikymppinen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva. Eläke on pieni, nettona noin tonnin kuukaudessa ja tulevaisuudessa se ei kyllä riitä menoihin. Itse en kannattanut eläkeuudistusta, se olisi ollut suoraan pois tulevilta sukupolvilta. Minun onneni on maksettu asunto, pienet menot (paitsi lääkkeisiin menee vuodessa yli tonni) ja mies. Avioero tässä vaiheessa olisi katastrofi, onneksi meillä menee ihan mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee sillä lailla että kansaneläkkeestä tulee se "perälauta" pienipalkkaiselle eläkeläiselle. 

Jonkun pätkätyöläisen ei oikeastaan edes kannattaisi enää tehdä kuin pimeää työtä koska ei hyödy veroista ja eläkemaksuistaan mitään.