Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Loomis - rahankäsittelijän työ?

Vierailija
18.03.2017 |

Kertokaa kokemuksia kyseisestä firmasta ja työstä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa.

Vierailija
2/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavaa.

Voitko kertoa vähän tarkemmin? Miksi sii vaaditaan hyvää fyysistä kuntoa? Onko kuin kiireistä? Pitää olla asiakkaisiin yhteydessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Loomikset kuvittelevat olevansa jotain karhu-ryhmän kommandoja.

Olin ennen myymälässä töissä ja jouduin olla tekemisissä näiden raha-aasien kanssa. Todella jäykkää ja tökeröä käytöstä, tuli useasti sellainen olo että pitävät meitä myyjiä itse varkaina.

Rahasalkut painavat jonkin verran, joten ne täytyy jaksaa kantaa tai työntää kärryllä, joten fyysinen kunto tarpeen, samoin jos rahat joutuvat todellisen varkaan hyökkäyksen kohteeksi.

Vierailija
4/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen myymälässä töissä ja jouduin olla tekemisissä näiden raha-aasien kanssa. Todella jäykkää ja tökeröä käytöstä, tuli useasti sellainen olo että pitävät meitä myyjiä itse varkaina.

Rahasalkut painavat jonkin verran, joten ne täytyy jaksaa kantaa tai työntää kärryllä, joten fyysinen kunto tarpeen, samoin jos rahat joutuvat todellisen varkaan hyökkäyksen kohteeksi.

Kiitos mutta en tarkottanu näitä arvokuljetushommia vaan niitä jotka toimii siellä toimipisteessä ja käsittelee niitä rahoja

Vierailija
5/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mutta en tarkottanu näitä arvokuljetushommia vaan niitä jotka toimii siellä toimipisteessä ja käsittelee niitä rahoja

No taustat pitää olla kunnossa, ei rikosrekisteriä tai luottohäiriöitä. Pitää olla tarkka ja huolellinen. Asiakaspalveluhenkisyydestä ei ole haittaa. Työkavereina monenlaisia tyyppejä niin kuin joka paikassa.

Vierailija
6/7 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Josko joku osaisi tähän ketjuun vastata että millaista se työ on ihan käytännössä? Mitä kaikkea vaaditaan? Tarvitaanko hyvää fyysistä kuntoa tai sorminäppäryyttä?

Vierailija
7/7 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia teitoteknisiä taitoja tarvitaan? Kiinnostaisi tietää. Olisin varmaan ihan hyvä tässä työssä, mutta en ole tekniikkanero ja haluisin tietää et mitä toi käytännössä tarkottaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme