Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp-viestit eivät lähde

Vierailija
18.03.2017 |

Ongelma on tosiaan se, että Whatsappissa osa viesteistä lähtee _todella_ hitaasti. Tiettyjen henkilöiden kanssa viestit menee moitteettomasti, osan kanssa taas huonommin. Tälläkin hetkellä yksi 16 tuntia sitten lähetetty viesti ei ole mennyt perille ja vastaanottaja on ollut tämän jälkeen online, eli ei voi johtua mistään puhelimen kiinni olemisesta tai vastaavasta. Oon päivittäny sovelluksen ja netinkin pitäisi toimia ihan normaalisti. Mistähän tuollainen ongelma voi johtua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestisi kohdalle tulee yksi "väkänen", niin se on lähetetty. Ilmestyykö se ruutuun? Kaksi väkästä taas tarkoittaa, että viesti on toimitettu vastaanottajalle ja kun tuplaväkänen muuttuu siniseksi, niin viesti on luettu. Jos olet päivittänyt WhatsAppin, niin mieleen ei tule kuin puhelinmalli, joka ei tue WA:ta tai sitä on lakattu tukemasta päivityksen jälkeen. Mutta tuossa tapauksessa päivitystäkään ei olisi voinut ladata. Itse vaihdoin WindowsPhonen Androidiin, koska WP ei tukenut enää WA:ta. Tosin mallikin oli vanha, Lumia 610.

Kokeile myös viestin lähetettyäsi pitää sormea pari sekuntia paikallaan viestin kohdalla, jolloin  ylävalikkoon aukeaa lisäpainikkeita, joista voit klikata i:tä (info). Siitä näet kellonajat, koska viesti on lähetetty/saapunut/luettu.

Vierailija
2/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin kohdalle tulee siis yksi harmaa väkänen. Yleensähän siihen tulee kaksi saman tien, kun viestin on lähettänyt. Puhelinmalli on Honor 7. Tämä ongelma on aika uusi, aiemmin on Whatsapp toiminut ihan normaalisti. Olisiko vastaanottajan puhelin sitten jotenkin "vääränlainen"..? 

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

whatsapp on turha paska ohjelma. Miten lampaita te ihmiset oikein olette? Ja facebook on toinen turha paska. 

Vierailija
4/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestin kohdalle tulee siis yksi harmaa väkänen. Yleensähän siihen tulee kaksi saman tien, kun viestin on lähettänyt. Puhelinmalli on Honor 7. Tämä ongelma on aika uusi, aiemmin on Whatsapp toiminut ihan normaalisti. Olisiko vastaanottajan puhelin sitten jotenkin "vääränlainen"..? 

-AP

Itselläni on myös Honor, mutta numeroa en muista. Vastauksestasi päättelen, että viesti lähtee matkaan, mutta sitä ei toimiteta vastaanottajan puhelimeen. Ehkä vastaanottaja ei ole päivittänyt WA:ta uudempaan versioon tai sitten puhelin on vääränlainen? Tästä en ole varma, mutta vastaanottaja on myös saattanut estää sinut ja viestiä ei sen vuoksi toimiteta tai sitten liittymä voi olla kiinni jostakin syystä.

Vierailija
5/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samsung ja sama ongelma ollut jo kauan. Ei oo auttanu päivitykset eikä uudelleen lataaminen. Monesti kun avaa sovelluksen tulee monta viestiä jotka lähetetty aikoja sitten. Ja taas joidenkin viestit tulee aina ajallaan.

Vierailija
6/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että henkilö on estänyt minua. Laittoi itse ensin viestin ja vastaukseni siihen ei tosiaan mene perille. Kummallista ja ärsyttävää :D

AP

Vierailija
7/7 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla nyt honor 7 ja vaimolla honor 6 edelliset molemmilla nokiat ja sama ongelma molemmilla jatkunut puhelimista huolimatta. Viesti saapuu yleensä vasta kun katsot whatsapp viestejä.

Muiden kanssa ei ongelmia. Tarkastettu asetukset, torjunta ohjelmat, asennettu päivitykset sekä uudelleen asennus, siis luultavasti perus hommat tehty molempiin puhelimiin. Aika mystistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän