Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 40-50 -luvulla syntyneet ovat useimmiten niin jäykkiä?

Vierailija
18.03.2017 |

Mikä heitä vaivaa? Tosikkoja ja jäykkiä monissa asioissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut paitsi oman ikäiset +-5 vuotta on vääränlaisia. Etkö tätä tiennyt. Ja suuri osa niistä omanikäisistäkin on vääränlaisia, oikeastaan vain itse on ihan hyvä, tai tarkemmin ajateltuna ihan täydellinen. Muut on perseestä.

Vierailija
2/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut paitsi oman ikäiset +-5 vuotta on vääränlaisia. Etkö tätä tiennyt. Ja suuri osa niistä omanikäisistäkin on vääränlaisia, oikeastaan vain itse on ihan hyvä, tai tarkemmin ajateltuna ihan täydellinen. Muut on perseestä.

Olet asian ytimessä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50-luvulla syntynyt ja olen kaukana tosikosta. Ei voi tätäkään asiaa yleistää, joka vuosikymmenellä on omat tosikkonsa.

Vierailija
4/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui aiheesta mieleen eräs ns.'Pikku-Kalle' juttu. Pikku Kalle (jo vähän isompana)oli junassa ja siellä istui vastapäisessä junanpenkissä matkalla joku suulas karjalaisukko joka jutteli ummet ja lammet. Kysyi vaiteliaalta Kalleltakin lopuksi,että:

-" Mistäs sie oot syntysii?" .

Siihen Pikku-Kalle vastasi jo suivaantuneena äijän liiasta uteliaisuudesta

" Perseestä !"

Ukko ei siitä ollut moksiskaan vaan vastasi  heti sanavalmiina

"A,  katoha sie,sithä myö ollaakii samalt suunnalta ja sama puole miehii molemmat,mie oon vaan toiselt' puolelt' Kannasta..."

Vierailija
5/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksessa oli voimissaan motto: mies se tulee räkänokastakin, vaan ei turhan naurajasta. 

Arvostettiin vakaata mielenlaatua, räiskyvä luovuus ei ollut kunniassaan. Vanhemmat olivat etäisiä ja ankariakin, työnteko ja ahkeruus olivat ylimmät arvot. 

Vierailija
6/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen tyhjentävä vastaus! Hyvä! :) Mulla jäykkyyttä myös koko kropassa, kun jumppaaminen ei ole sitä kivointa hommaa. T: 1959, ja jopa Beatlesitkin muistan, on siinä jo jäykkyyttä kerrakseen, suoranainen metusalem.

Vierailija
7/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesto-erektio :D

Vierailija
8/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Vain oman ikäluokan henkilöiden elämänkatsomus on se ainut ja oikea. Ja heistäkin suurin osa on vähemmän viehättäviä ja kivoja, kun vertaan sitä omaan täydellisyyteen ja viehätysvoimaan. En todella ymmärrä, miksi kaikki eivät voisi olla yhtä kivoja, täydellisiä ja osaavia, kuin minä itte.

Sääliksi käy, miten elämän pelikortit on jaettu niin epätasa-arvoisesti.

Vierailija
9/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesto-erektio :D

Ilman Niagaraa

Vierailija
10/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus. Silloin oli eri aikaa, sodan muistot vanhemmissa ja lapset kasvatettiin nuhteessa ja kurissa. Siihen aikaan ei kenellekään olisi tullut mieleenkään perseillä koulussa tai kotona, selkäsauna odotti jos yrittikään.

Vierailija
11/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki mitään jäykkiksiä ole. Tosin tuon ikäluokan humoristit ja luovat ihmiset ovat kärsineet vielä nuorempiaan enemmän. Nykyään ei ole yhtä vahva tasapäistämisen kulttuuri kuin noiden 40- ja 50-luvulla syntyneiden lapsuudessa. Se porukka on lisäksi kroonisesti peloissaan, koska suurin osa heistä kokee olevansa vääränlaisia ja joutuvat hulluna pinnistelemään kohti normaaliutta, koska ovat tehneet sitä pikkulapsesta asti.

Vierailija
12/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan pelko. Puhumattomuus.

Vierailija
13/13 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja puutteellinen venyttely ja lihashuolto.