MISSÄÄN EI MYYDÄ ENÄÄ UIMAPUKUJA!!! >:/
Olen nyt etsinyt koko talven itselleni uimapukua tuloksetta! >:/
Mutta bikineitä kyllä löytyy pilvin pimein... NO WAY tällä mahalla!!!
Tottahan toki kauppojen hyllyistä löytyy joko niitä kukallisia ja rypytettyjä " mummo-uikkareita" , taikka sitten koko mustia tai urheilu-uimapukuja, joiden hinnat ovatkin sitten 30eurosta ylöspäin... enkä todellakkaan halua maksaa 30-50euroa mustasta tavallisesta uimapuvusta, kun kauniita ja muodikkaita kuoseja löytyy puolet halvemmista bikineistä.
Enkä myöskään halua ostaa pukua mistään alan liikkeestä, sillä tuolloin puvun hinta jo tuplaantuu siihen kalliiseen marketin pukuun verrattuna... 100euroa uimapuvusta, ei käy!!!
Vielä muutama vuosi takaperin H&M:n ja muiden vastaavien edullisten vaatteiden kaupoista löytyi myös uimapukuja missä bikineitäkin. Mutta nyt heidän mallistot ovat täynnä ainoastaan bikineitä/muita kaksiosaisia pukuja, joissa jää maha paljaaksi.
Ja uskoisin että väestöstämme kuitenkin suurin osa naisista on synnyttänyt, eikä se maha ole enää niin rantakuntoinen että sitä haluaisi muille kuin omalle miehelleen esitellä, niin tällöin uimapuku olisi se unelmien ranta-asu... mutta kun ei ole kaupan, niin ei ole! >:/
Mikä ihme siinä on, että H&M:n, Lindexin, Seppälän, Josefssonin jne. mallistoista ei löydy enää uimapukuja, vaan niitä pikkuruisia bikineitä, joita vain ehkä 5% suomalaisnaisita kehtaa käyttää!?!
Olenko ainoa joka tuskailee saman asian kanssa???
(Onneksi Finnwearin uudessa uimapukumallistossa on nyt pari ihan siedettävää pukua... mutta kiva maksaa siitä siedettävästä se 30euroa.)
Kommentit (8)
3:nen - Ikävää kun kyseinen lähin kauppa löytyy 70km:n päästä...
Joten halvemmaksi tulee ostaa se kalliimpi vaihtoehto täältä.
tosin voisin kyllä hyvin käyttää bikineitä kropan puolesta (luulisin..?) mutta en juuri perusta puoli alasti toikkaroinnista julkisilla paikoilla.
halensillakin pienin koko uikkareissa 38, muuten kivan näkösiä perusuikkareita. Mutta kun olen itse kokoa 32-34, niin kyllä 36 olis ehdottomasti isoin minkä huolisin.
Vai eikö pienten naisten kuulu pukeutua uimapukuihin..?
(Otsikossa " isoja" lainausmerkeissä, kun eihän 38 nyt vielä ole ISO koko... paitsi meille mini-ihmisille)
Katso xlnt-puolelta, siellä on myös pienempiä kokoja