Voiko nainen kiinnostua itsestään nuoremmasta?
Tyylii vaikka parikymppisestä? Jos itse on huomattavasti vanhempi?
Kommentit (29)
Parikymmpisenä itseäni paljon nuoremmat miehet tuntuivat kiusallisen lapsellisilta. Nyt +35 voisin ihan hyvin ihastua (ja olen ihastunutkin) 25-vuotiaisiin miehiin ;)
Ei voi, se on täysin mahdotonta ja fysiikan lakien vastaista eikä niin ole koskaan tapahtunut. Hajaantukaa!
Voi. Pidän nimenomaan ikäisistäni tai vähän nuoremmista miehistä. Voin myöntää sen suoraan, että eniten katson sellaisia itseäni n. 5-10 vuotta nuorempia miehiä.
n34
Vierailija kirjoitti:
Voi. Pidän nimenomaan ikäisistäni tai vähän nuoremmista miehistä. Voin myöntää sen suoraan, että eniten katson sellaisia itseäni n. 5-10 vuotta nuorempia miehiä.
n34
Täsmälleen samat sanat, ikäkin sama. En ole koskaan ihastunut itseäni vanhempaan.
Minusta on ollut nimenomaan itseäni nuoremmat olleet kiinnostuneet, mutta erään työyhteisössä tapahtuneen trauman takia en päästä ketään edes lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ollut nimenomaan itseäni nuoremmat olleet kiinnostuneet, mutta erään työyhteisössä tapahtuneen trauman takia en päästä ketään edes lähelle.
Ei siis ole kysymys siitä että kukaan itseäni nuorempi olisi aiheuttanut traumaa. Päinvastoin! Elämässä (erityisesti työelämässä) vain olen ottanut niin paljon turpiin henkisestikin juuri naisilta, että itseluottamus on murskana.
Vieläkin on niin että itseäni nuoremmat miehet kiinnostuvat, mutta en enää luota itseeni oikein missään. En ole sama jumppapupu, energinen nainen kuin ennen. Itken paljon ja olen arka. Eikä.tätä ole aiheuttaneet miehet vaan yhdistelmä yksityiselämää ja huonoa kohtelua työelämässä.
En näe itseni enää viehättävänä, en usko kykyihini ja pelkään valtavasti vastoinkäymisiä. Ikään kuin mitta olisi täysi eikä voimaa yhteenkään ilkeään kohtaamiseen olisi. Sanotaan että vaikeudet vahvistavat, mutta kun niitä on ihan liikaa, niin ei ihminen sitä kestä. Kun saa kiitosta jostain, niin aina on joku joka haluaa pahoittaa mielesi, murskaa sinut.
Eivätkä ihmiset edes tajua mitä tekevät. He eivät pyydä anteeksi. He eivät tajua miten kauaskantoisia asioita he tekevät toisille ja heidän lähipiirilleen. Joskus tuntuu että psyykkisesti parasta olisi reilu anteeksipyyntö. Minä en sitä anele vaan sen pitää tulla niiden tahoilta jotka ovat satuttaneet. Ainoa lohtu on ajatus siitä, että helvetissä on erityisen paha paikka naisille jotka olivat julmia muille naisille. Sinne päätyvät ainakin kolme henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei, itse olin reilut 10 vuotta vanhemman naisen kanssa naimisissa pitkään ja jälkikasvuakin tuli. Jos synkkaa, ei se katso ikää. Kieltämättä kävi joskus mielessä, miltä suhde tuntuu, kun ikää tulee. No, se jäi kokematta, koska ero tuli. Kannattaa elää tässä ja nyt, eikä murehtia liikaa tulevaisuutta. Kaikkein vähiten kannattaa kuunnella ulkopuolisten mielipiteitä.
Varsinkin isojen ikäerojen suhteissa on realismia, että suhde päättyy, kun vanhemmasta osapuolesta tulee "vanhus". Lähipiirissäni oli useita pariskuntia, joissa nainen oli nuorempi. Kaikissa tapauksissa nainen lähti ja otti löysi ikäisensä miehen noin 40- vuotiaana. Naiset eivät enää jää omaishoitajiksi kuten ennen. Toimii varmasti myös toisin päin.
Täällä ois 22v Mies oulusta, ja pitää vanhemmista naisista ;) Mutta kaiken ikäiset menee, ja kokemustakin löytyy enemmän ko tarpeeksi. Kirjottele sallaset@gmail.com ;P
Täällä ainakin yksi joka kiinnostuu vain ja ainoastaan nuoremmista ja ilmeisesti siksi ei koskaan löydä miestä itselleen :(