Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen kiinnostua itsestään nuoremmasta?

Vierailija
17.03.2017 |

Tyylii vaikka parikymppisestä? Jos itse on huomattavasti vanhempi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, sun pitää löytää vaan kunnon puuma.

Vierailija
2/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussa on muutama aviopari, jossa nainen on ollut kymmenen vuotta miestä vanhempi. Kovin paljon tätä suurempi ikäero sensijaan tuntuu erikoiselta. Joskus kuulee pareista tyyliin nainen 60v mies 30v ja miettiihän sitä, että mitä kukin tuosta suhteesta saa tai haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin. Olen rakastunut itseäni nuorempaan.

Vierailija
4/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, mutta ei välttämättä kuitenkaan parisuhdemielessä. Monelle tulisi epävarma olo, koska nuorempi kumppani tuntuisi jo ikänsä takia itseä tasokkaammalta.

Vierailija
5/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti joku voi. Minä en ole ikinä haikaillut nuoremman miehen perään, vaan pidän nimenomaan itseäni vanhemmista miehistä.

Vierailija
6/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä on ikäeroa kymmenisen vuotta, mies vanhempi. Eilen löysin miehen nuoruudenkuvia, kuvia jossa mies on minua jonkun vuoden nuorempi. Täytyy sanoa, että komea sällihän se niissä kuvissa oli, mutta en voisi kuvitellakaan ihastuvani kuvien nuoreen mieheen.

Vierailija
7/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti joku voi. Minä en ole ikinä haikaillut nuoremman miehen perään, vaan pidän nimenomaan itseäni vanhemmista miehistä.

En minäkään ennen tätä yhtä. Enkä usko, että ihastun uudestaan nuorempaan. Hän vain tuntuu Oikealta.

Vierailija
8/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt Ap?

Vierailija
9/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli puuma vasta +35. Sitä ennen en olisi ikinä voinut kiinnostua nuoremmasta. Nykyään nuoret miehet ovat kuumia.

Vierailija
10/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä ihastun lähes aina itseäni nuorempiin. En edes muista, koska oon ihastunut viimeksi itseäni vanhempaan. Ja aina, kun joku on ollut viime vuosina musta kiinnostunu, on se ollu mua nuorempi :D

Vierailija
11/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 15 v nuoremman kanssa menin naimisiin ja sain muutaman vuoden kuluttua lapsen.

Vierailija
12/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Nuoret miehet ovat yleensä paljon paremman näköisiä kuin vanhemmat miehet.

Usein myös siistimpiä, fiksummin käyttäytyviä ja kohteliaita. 

N

Vierailija
13/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51-vuotias nainen ja päättömän ihastunut 31-vuotiaaseen mieheen, niin että kyllä ainakin jotkut naiset voivat. ;)

Vierailija
14/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan voi mutta miehen on vaikea kiinnostua itseään vanhemmasta. Yleensä kyseessä tyytyminen siihen mitä saa miehen puolelta.

Voi kysyä itseltänsä että jos tämä mies saisi nuorempia naisia niin olisiko hänen valintansa vanhempi nainen. 99% ei.

Vierailija
15/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, mutta ei välttämättä kuitenkaan parisuhdemielessä. Monelle tulisi epävarma olo, koska nuorempi kumppani tuntuisi jo ikänsä takia itseä tasokkaammalta.

No niin ja takas sinne suoli24 ätmipalstalle.

Vierailija
16/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Jos ikäero on todella suuri niin se on harvinaista.

Vanhemmiten 10 vuoden ikäero ei enää merkitse niin paljon.

Vierailija
17/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minä ainakin oon ihastunut nuorempaa, mutta en viitsi tehdä mitää. Noloa. Haluaisin kyllä.

Vierailija
18/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi minä ainakin oon ihastunut nuorempaa, mutta en viitsi tehdä mitää. Noloa. Haluaisin kyllä.

Sama. Toivottomasti ihastunu 8 vuotta nuorempaan.

Vierailija
19/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat aviomiehet on musta 7 vuotta nuorempia ja nuoruusajan ensirakkaus oli 3 vuotta nuorempi. Siis tarkennus et entinen aviomies ja nykyinen, en ole kaksinnaimisissa.

Mun oman ikäiset miehet on enimmäkseen juntteja ja toisekseen ite näytän 10 vuotta oikeeta ikääni nuoremmalta. 

Mut mun mielestä 10 v ikäero alkaa kuiteski olla maksimi. Joskus joku 20 vuotta nuorempi yritti iskeä ja olin aika vaivautunut ja kieltäydyin koko hommasta.

Vierailija
20/29 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, itse olin reilut 10 vuotta vanhemman naisen kanssa naimisissa pitkään ja jälkikasvuakin tuli. Jos synkkaa, ei se katso ikää. Kieltämättä kävi joskus mielessä, miltä suhde tuntuu, kun ikää tulee. No, se jäi kokematta, koska ero tuli. Kannattaa elää tässä ja nyt, eikä murehtia liikaa tulevaisuutta. Kaikkein vähiten kannattaa kuunnella ulkopuolisten mielipiteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän