Kerroin palveluneuvojalle, ettemme tule toimeen avustettavani kanssa
Sanoin, ettei kemiamme kohtaa. Pelottaa vähän, että miten hän suhtautuu. Kyseessä siis on, että avustettava on tyytymätön työhöni. Työskentelen siis yrityksen kautta.
Kommentit (12)
Up! Avustettava on 'hyvin tarkka', enkä tiedä, onko minusta hänen avustajakseen. Tätä on jatkunut yli puoli vuotta. Ap
Teit ihan oikein. Se on esimiehen tehtävä puuttua tilanteeseen ja miettiä siihen ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Teit ihan oikein. Se on esimiehen tehtävä puuttua tilanteeseen ja miettiä siihen ratkaisua.
Joka voisi olla mikä? Se, että saan potkut? :| Ap
Hei up, vähän stressaa tämä asia. Avustettava on aika hankala, mutta työskentelen yrityksen kautta. Se ei suoranaisesti oli paras mahdollinen. Hieman pelottaa maanantai! Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei up, vähän stressaa tämä asia. Avustettava on aika hankala, mutta työskentelen yrityksen kautta. Se ei suoranaisesti oli paras mahdollinen. Hieman pelottaa maanantai! Ap
Jos he ovat muuten tyytyväisiä työhösi ja jos kerran olet yli puoli vuotta työskennellyt siellä,niin eivät ainakaan potkuja voi antaa.:)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sulla on oikeus tuoda asia esiin. Oot kuitenkin tehnyt sitä jo puoli vuotta. Eihän sitä tietysti tiedä miten he suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sulla on oikeus tuoda asia esiin. Oot kuitenkin tehnyt sitä jo puoli vuotta. Eihän sitä tietysti tiedä miten he suhtautuu.
Olen tietty samaa mieltä itse. Minulla on kaksi avustettavaa, joista toinen on äärettömän mukava, mutta toinen vähän hankalampi ja 'vähän liian tarkka'. En tiedä, miten ylemmät tahot suhtautuu siihen, että nyt sanonkin, ettö yksi avustettavista on... noh, sellainen kuin on. Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkossa, maanantai hieman jännittää! Ap
olen miettinyt tekeväni saman.