Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin palveluneuvojalle, ettemme tule toimeen avustettavani kanssa

Vierailija
17.03.2017 |

Sanoin, ettei kemiamme kohtaa. Pelottaa vähän, että miten hän suhtautuu. Kyseessä siis on, että avustettava on tyytymätön työhöni. Työskentelen siis yrityksen kautta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt tekeväni saman.

Vierailija
2/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Avustettava on 'hyvin tarkka', enkä tiedä, onko minusta hänen avustajakseen. Tätä on jatkunut yli puoli vuotta. Ap

Vierailija
5/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!

Vierailija
6/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein. Se on esimiehen tehtävä puuttua tilanteeseen ja miettiä siihen ratkaisua. 

Vierailija
7/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit ihan oikein. Se on esimiehen tehtävä puuttua tilanteeseen ja miettiä siihen ratkaisua. 

Joka voisi olla mikä? Se, että saan potkut? :| Ap

Vierailija
8/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei up, vähän stressaa tämä asia. Avustettava on aika hankala, mutta työskentelen yrityksen kautta. Se ei suoranaisesti oli paras mahdollinen. Hieman pelottaa maanantai! Ap

Vierailija
9/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei up, vähän stressaa tämä asia. Avustettava on aika hankala, mutta työskentelen yrityksen kautta. Se ei suoranaisesti oli paras mahdollinen. Hieman pelottaa maanantai! Ap

Jos he ovat muuten tyytyväisiä työhösi ja jos kerran olet yli puoli vuotta työskennellyt siellä,niin eivät ainakaan potkuja voi antaa.:)

Vierailija
10/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saisit vaihtaa.

Vierailija
11/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sulla on oikeus tuoda asia esiin. Oot kuitenkin tehnyt sitä jo puoli vuotta. Eihän sitä tietysti tiedä miten he suhtautuu.

Vierailija
12/12 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sulla on oikeus tuoda asia esiin. Oot kuitenkin tehnyt sitä jo puoli vuotta. Eihän sitä tietysti tiedä miten he suhtautuu.

Olen tietty samaa mieltä itse. Minulla on kaksi avustettavaa, joista toinen on äärettömän mukava, mutta toinen vähän hankalampi ja 'vähän liian tarkka'. En tiedä, miten ylemmät tahot suhtautuu siihen, että nyt sanonkin, ettö yksi avustettavista on... noh, sellainen kuin on. Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkossa, maanantai hieman jännittää! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan