Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ilmoitat asiattomiksi viestejä tai ketjuja?

Vierailija
17.03.2017 |

Koska olit sisällön kanssa eri mieltä vai koska sisältö sisälsi jotain asiatonta?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon ihmisiä, jotka ilmoittavat ketjun asiattomaksi jos ovat eri mieltä tai ovat häviämässä väittelyn. Kuvittelevat, että poistamalla ketjun he olisivat jotenkin enemmän oikeassa. 

Vierailija
22/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan asiattomaksi viestit, jos ne ovat mainoksia, massapostausta tai jotain asiatonta, kuten väkivaltafantasioita, vihapuhetta tai jotain pervoviestejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua kiinnostava ketju poistetaan, niin poistatan 10 kissa aiheista ketjua. Ihan vaan Kostoksi siitä että oma kirjoitukseni poistettiin jostain ketjusta.

Minua kiinnostava ketju = oma viesti? ;)

Vierailija
24/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ihmisiä, jotka ilmoittavat ketjun asiattomaksi jos ovat eri mieltä tai ovat häviämässä väittelyn. Kuvittelevat, että poistamalla ketjun he olisivat jotenkin enemmän oikeassa. 

Mistä tiedät että on paljon tällaisia ihmisiä? Yksikin riittää, kun varmuutta kenenkään henkilöydestä ei ole.  Jokainen kirjoittaja tietää varmasti vain itsensä. Esim. kaikki nimimerkit voivat olla yksi ja sama henkilö. Minä voin olla kaikkien kirjautuneiden nimimerkkien takana ;)

Mielestäni nämä yleistykset ovat Don Quijote-ajattelua, minä yksin tuuliviirejä vastaan. Kun tosiasiassa voi olla raivokas väittely jossa oleme vain  minä ja se toinen. Ja ne poistetut viestit sekä ketjut voivat olla näiden jommankumman väittelijän pyynnöstä.

Vierailija
25/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan kilttimiehiin kohdistuvat vähättelyt ja vihaviestit.

Vierailija
26/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kilttimiesten naisvihaviestit

Vierailija
27/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistan kilttimiesten naisvihaviestit

Nämä ja kaikki äitiviha jutut jotka taitaa kaikki tulla samalta.

Vierailija
28/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on paljon tällaisia ihmisiä? Yksikin riittää, kun varmuutta kenenkään henkilöydestä ei ole.  Jokainen kirjoittaja tietää varmasti vain itsensä. Esim. kaikki nimimerkit voivat olla yksi ja sama henkilö. Minä voin olla kaikkien kirjautuneiden nimimerkkien takana ;)

Mielestäni nämä yleistykset ovat Don Quijote-ajattelua, minä yksin tuuliviirejä vastaan. Kun tosiasiassa voi olla raivokas väittely jossa oleme vain  minä ja se toinen. Ja ne poistetut viestit sekä ketjut voivat olla näiden jommankumman väittelijän pyynnöstä.

Tarkoitin lähinnä, että sitä tapahtuu paljon, enkä sitä, että siitä olisi moni ihminen vastuussa. Tosin en myöskään usko, että se olisi vain muutaman ihmisen toimesta tapahtuvaa, vaikka varmaan on muutamia ihmisiä, jotka ovat erityisen aktiivisia tässä. 

Vierailija
29/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä, että sitä tapahtuu paljon, enkä sitä, että siitä olisi moni ihminen vastuussa. Tosin en myöskään usko, että se olisi vain muutaman ihmisen toimesta tapahtuvaa, vaikka varmaan on muutamia ihmisiä, jotka ovat erityisen aktiivisia tässä. 

Tietyn tyyliset ketjut usein katoaa kun siellä on joku häviämässä väittelyn. Epäilen että aina sama joka pilaa ilon sitten kaikilta kun itseään kiukuttaa.

Vierailija
30/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisella palstalla käy juuri näin. Ämmät peukuttelevat ylösalas ja ilmoittelevat ketjuja asiattomiksi, kun eivät osaa rationaalisesti perustella tunneperäisiä mielipiteitään. 

Vierailija
31/49 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisella palstalla käy juuri näin. Ämmät peukuttelevat ylösalas ja ilmoittelevat ketjuja asiattomiksi, kun eivät osaa rationaalisesti perustella tunneperäisiä mielipiteitään. 

Mene muualle kiukuttelemaan jos ei ämmä en jutut kiinnosta.

Vierailija
32/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole sisällön asiattomuudesta. Ilmoitan keskusteluketjun asiattomaksi jos en pidä kommenttien asiasisällöstä, eli ne eivät ole linjassa tunneälypäähänpinttymäni kanssa eikä minulla ole järkeviä argumentteja omien näkemyksieni puolesta. Niitä ei voikaan olla koska olen väärässä mutta en pysty myöntämään sitä itselleni.

Sellaisesta ketjusta minulle tulee paha mieli ja laitan sen herkästi poistoon sen sijaan että vain sulkisin ketjun. Toivon nimittäin, etteivät muut ihmiset saisi vaikutteita tekstistä ja muuttaisi mielipidettään. Silloin jäisin yksin jankkaamaan päähänpinttymieni kanssa ja minä haluan hyväksyntää ja kuulua samoinajattelevien ryhmään.

Vierailija
33/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia haukkuvat viestit, viimeksi se eilinen ketju missä kerrottiin perussuomalaisen kuntavaaliehdokkaan tuomiosta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja pahoinpitelystä.

Vierailija
34/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sellaista. Joskus olen ilmoittanut joitain ällöttäviå viestejä ja mitään ei ole tapahtunut koskaan koska tämä vauva.fi sivusto on ällöttävien piraattien feminisin hallussa mikä kieroudella voittaa kaiken kuin voittoa tavoittelematon järjestö?

Vierailija
35/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan asiattomiksi

-väkivaltaa ihannoivat tai sillä uhkailevat viestit

-huorittelut, oli kohteena julkkis tai vaikka joku tänne kirjoitteleva

-mainostajat

-pervot viestit, joissa seksualisoidaan lapsia

Vierailija
36/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo-viestit, kun tarkoitetaan provoa

Vierailija
37/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan vain selkeästi asiattomat viestit, ei haittaa jos joku on eri mieltä.

Vierailija
38/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilmoittanut ainuttakaan viestiä asiattomaksi koska palstan ideahan on tuoda esiin erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
39/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli viesti sisältää selkeää disinformatiota niin ilmoitan siitä, aikaisemmin korjasin virheellisen väittämän mutta enää en jaksa vaivautua.

Vierailija
40/49 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla oli hauska poistaa kaikki naisia halventavat ketjut joita joku yritti aloittaa koko ajan uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme