Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tallentanut puhelimeen kenenkään numeroa vain siksi, että voit stalkata whatsappissa?

Vierailija
17.03.2017 |

Kaverini on tallentanut miehensä exän numeron ja kyttää whatsappissa jos ovat samaan aikaan käyneet siellä.
Itse käytin exäni numeroa sen verran, että katsoin millainen profiilikuva hänellä on whatsappissa ja sen jälkeen heti poistin. Rupesin nyt sitten vain miettimään, että kuinkahan monella entisellä kaverillani on edelleen numeroni tallennettuna tai lasten opettajalla tms. ja sitten näkevät mun sekopäiset profiilikuvat ja tilapäivitykset... :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirä ihmettä joku tekee sillä tiedolla koska olen siellä ollut. Ja jos joku sellaista stalkkaa, niin ihan vapaasti.

Vierailija
2/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirä ihmettä joku tekee sillä tiedolla koska olen siellä ollut. Ja jos joku sellaista stalkkaa, niin ihan vapaasti.

En minäkään sitä ymmärrä. Kaverini kai pelkää, että miehellään ja exällä on vielä jotain säpinää ja siksi stalkkaa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tallentanut tuntemattomien numeroita ja yrittänyr katsoa onko hänellä whatsappia mistä näkisi kuka hän on.

Vierailija
4/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miten te näette ilman että toisella on sun numero?

Vierailija
5/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What??? :D

Vierailija
6/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What??? :D

Nii jos tallennat jonku numeron ni eikös se sitte näe sun numeron? Ja miten muka voi lukea toisen kirjottamia juttuja?

Vierailija
8/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIPPA! <3

Vierailija
9/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mun numero on jollakin niin se tietää milloin oon ollut paikalla..ei tarvii olla molemmilla numerot..ja viestien lukukuittaukset?miten ne toimii?

Vierailija
11/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä kiinnostaa enemmän.

Vierailija
13/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhö, mulla ei ole edes whatsappia eikä älypuhelinta. Kaikenlaisia kahjoja sitä onkin liikkeellä... mitä järkeä tuossakin on?

Vierailija
14/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tallennan jonkun numeron niin näen hänen whastapp kuvan, mutta en milloin hän on ollut paikalla ennenkun kirjoitamme jotakin toisillemme.

Vierailija
15/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto... Onko tollasia ihmisiä oikeesti olemassa :o Nyt tekis mieli melkeen vaihtaa numero, mulla on nimittäin lapsesta asti ollut sama numero ja ties kuin monen menneisyyden tuttavan tiedoissa olen edelleen. Itsellä ei tulisi mieleenkään stalkata ketään tuolla tavalla.

Vierailija
16/16 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ajat ja kuvan riippumatta siitä onko sillä toisella sun numeroa. Ellei se ole erikseen asetuksista säätänyt niin ettei esim paikallaoloaikaa näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä