Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksun baari "tv-ohjelma"

Vierailija
17.03.2017 |

Vi**u mitä wt-sontaa. Vielä puuttuisi, että siellä olisi mukana Niko Saarinen, bile-Dani jms ja "viidakon tähtösiä"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä teitä kaikesta valittajia. Nappia painamalla saa edelleen kanavan vaihtumaan jos ei ohjelma miellytä.

Vierailija
2/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihda kanavaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen perusteella Miksu on kerännyt vähän massaa. Paino on voimaa. Ylipaino on ylivoimaa. HARD AS A BIRD!

Vierailija
4/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä teitä kaikesta valittajia. Nappia painamalla saa edelleen kanavan vaihtumaan jos ei ohjelma miellytä.

Ei se ohjelma siitä parane, jos minä jätän sen katsomatta. IRL en todellakaan aio katsoa. Mutta ihmettelen, kenelle tuollaista ja vastaava tuubaa oikein tehdään.

Vierailija
5/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen perusteella Miksu on kerännyt vähän massaa. Paino on voimaa. Ylipaino on ylivoimaa. HARD AS A BIRD!

Alkoholi lihottaa.

Vierailija
6/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää miksu ja ne muut olleet jostain julkkiksia ennen sitä puhelinhäirintäfirmaohjelmaa?

Vierailija
7/7 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taiteellinen ohjelma vissiin tulossa.. tykkään kun on vaihtoehtoja. Tulen katsomaan näitten sankareiden selviytymistä. Kerrankin ohjelma mikä puhututtaa jo ennen kuin se edes alko. Mainokset on saanut kyllä nauramaan :) Hyvä... nämä sankarit ei o ilmeisesti mitään julkkiksia eikä näy missään muussa kuin omissa ohjelmissa. Arvostan ja odotan maanantaita!