Miksun baari "tv-ohjelma"
Vi**u mitä wt-sontaa. Vielä puuttuisi, että siellä olisi mukana Niko Saarinen, bile-Dani jms ja "viidakon tähtösiä"
Kommentit (7)
Mainoksen perusteella Miksu on kerännyt vähän massaa. Paino on voimaa. Ylipaino on ylivoimaa. HARD AS A BIRD!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä teitä kaikesta valittajia. Nappia painamalla saa edelleen kanavan vaihtumaan jos ei ohjelma miellytä.
Ei se ohjelma siitä parane, jos minä jätän sen katsomatta. IRL en todellakaan aio katsoa. Mutta ihmettelen, kenelle tuollaista ja vastaava tuubaa oikein tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mainoksen perusteella Miksu on kerännyt vähän massaa. Paino on voimaa. Ylipaino on ylivoimaa. HARD AS A BIRD!
Alkoholi lihottaa.
Oliko tää miksu ja ne muut olleet jostain julkkiksia ennen sitä puhelinhäirintäfirmaohjelmaa?
Ihan taiteellinen ohjelma vissiin tulossa.. tykkään kun on vaihtoehtoja. Tulen katsomaan näitten sankareiden selviytymistä. Kerrankin ohjelma mikä puhututtaa jo ennen kuin se edes alko. Mainokset on saanut kyllä nauramaan :) Hyvä... nämä sankarit ei o ilmeisesti mitään julkkiksia eikä näy missään muussa kuin omissa ohjelmissa. Arvostan ja odotan maanantaita!
Minä en ymmärrä teitä kaikesta valittajia. Nappia painamalla saa edelleen kanavan vaihtumaan jos ei ohjelma miellytä.