Mitä puoluetta äänestät kunnallisvaaleissa?
Kommentit (38)
Aion äänestää RKP:n ehdokasta, sillä nyt se on eka kertaa mahdollista kuntavaaleissa täällä Keski-Suomessa! En muista kahden ehdokkaan nimeä tai numeroa, mutta pakkohan se on käyttää tilaisuus hyväksi!
En tiedä. En ainakaan keskustaa, persuja tai kd:tä. Ei myös kokoomukselle.
Olen aina äänestänyt joka vaaleissa kokoomusta. Nyt en kuitenkaan pidä siitä, että vihreiden vanavedessä ajavat mittavia merentäyttöjä Helsingissä. En siis tiedä.. Parilla keskustalaisella ehdokkaalla tuntui olevan järkeviä ajatuksia, mutta pitää vielä tutustua paremmin puolueen ajatuksiin ja erityisesti tuohon merentäyttöön liittyviin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina äänestänyt joka vaaleissa kokoomusta. Nyt en kuitenkaan pidä siitä, että vihreiden vanavedessä ajavat mittavia merentäyttöjä Helsingissä. En siis tiedä.. Parilla keskustalaisella ehdokkaalla tuntui olevan järkeviä ajatuksia, mutta pitää vielä tutustua paremmin puolueen ajatuksiin ja erityisesti tuohon merentäyttöön liittyviin.
Mites olis Paavo Väyrynen?
Etsin Helsingistä ehdokasta, jolla olisi muuten vihreät mielipiteet (joukkoliikenteen kehittäminen, yksityisautoilun rajoittaminen, täydellinen seksuaalinen tasa-arvo jne. )
Mutta olisi ns. nuiva eli maahanmuuttokriittinen.
Mieluummin talousajattelultaan kallellaan vasemmalle kuin oikealle.
Onko vinkata ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha :D Ei taida olla Helsingissä ehdolla.. ;) Sen pressamukin kyllä haluaisin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha :D Ei taida olla Helsingissä ehdolla.. ;) Sen pressamukin kyllä haluaisin edelleen.
Nimenomaan on Helsingissä ehdolla.
Antti Rinne on melko hyvä sotkemaan ja sekoittamaan asioita: http://yle.fi/uutiset/3-9514946
Vierailija kirjoitti:
Antti Rinne on melko hyvä sotkemaan ja sekoittamaan asioita: http://yle.fi/uutiset/3-9514946
Tällaisia viisauksia puheenjohtaja Antti Rinne suolsi 15.3. klo 21:00 jälkeen:
- Antti Rinteellä aluekunnat "kuskin paikalla" sote-palvelujen tuottamisessa. Herra ei vaan osannut tolkullisesti kertoa, että mitkä ihmeen aluekunnat, ja mistä rahat mm. ilmaiseen varhaiskasvatukseen. Miehellä on kyllä pokkaa, kun kaikkiin rahoitusongelmiin oli ratkaisuna demareiden vaihtoehtobudjetti, eli kaikki vaan VELAKS.
- Puheenjohtaja Rinne arvuutteli, että Suomessa toimii satoja yksityisiä yrityksiä sote-sektorilla, niitä vaan nyt sattuu olemaan noin 20 000. Rinteen kotikunnassa Mäntsälässä demariherra ei ollut vuosikymmenten aikana saanut uimahallihanketta etenemään piirunkaan vertaa! Uimahallin hän määritteli "ongelmia ennalta ehkäiseväksi laitokseksi". Mitähän hän saisikaan aikaan pääministerinä, heh!
Lisäks hän heitteli mm. tällaisia kliseitä: "säällisesti asuttuna", "poliittinen tahtotila","kuskin paikalla", "älä naura meille", "ihmisen perhe" jne. jne. Hän kertoi tukevansa maailmoja syleilevästi kaikkia maaseudun asukkaita ja koko maata, mutta koko puheesta ei selvinnyt miten, ja vielä vähemmän, mistä rahat moiseen toimintaan.
Summa summarum: Puheella hän ilmeisesti halusi varmistaa, ettei kukaan äänestä demareita. Tai sitten koko juttu oli sarkasmia!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin.. perustiko hän jopa oman puolueensa? Luulin kyllä ettei lapista mihinkään etelelän vaalipiireihin ikinä lähtisi. :) Kunnioitan Paavoa siinä mielessä, että tuntuu henkilöltä joka ei ikinä lannistu vaikka kuraa tulisi miten paljon. :D Muuten on kyllä aika kaukana omista ajatuksistani. Ne pari jo löytämääni ehdokasta ovat 30-40 -vuotiaita naisia, joilla on osittain aika kokoomuslaista ajatuskantaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin.. perustiko hän jopa oman puolueensa? Luulin kyllä ettei lapista mihinkään etelelän vaalipiireihin ikinä lähtisi. :) Kunnioitan Paavoa siinä mielessä, että tuntuu henkilöltä joka ei ikinä lannistu vaikka kuraa tulisi miten paljon. :D Muuten on kyllä aika kaukana omista ajatuksistani. Ne pari jo löytämääni ehdokasta ovat 30-40 -vuotiaita naisia, joilla on osittain aika kokoomuslaista ajatuskantaa. :)
Eihän Paavo edes saanut mitään kuraa niskaansa, itsehän hän aina nostaa itsensä framille :D Siinä olen samaa mieltä, ettei lannistu vähästä, tai siis mistään.
Vierailija kirjoitti:
SDP:tä. Olen ehdolla.
Miks oot ehdolla kaikista huonoimmassa mahdollisessa puolueessa?
Kristillisdemokraatteja, Keskustaa, tai sitte ryhmän sitoutumatomat ehdokasta.
Siis jotain noista kolmesta ryhmästä äänestän, mutta en ole vielä päättänyt lopullisesti muuta kuin sen, että en äämnestä Vihreitä enkä Vasemmistoliittoa.
Viime vaaleissa äänestin SDP:tä ja meni pieleen, eli se on myös pois suljettu siinä missä seekoomus (vai oliko se virallinen nimi Kokoomus?). Persut ja muut takiaispuolueet eivät myöskään tule kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP:tä. Olen ehdolla.
Miks oot ehdolla kaikista huonoimmassa mahdollisessa puolueessa?
Koska haluan demareista itseni verran paremman
Vihreitä. Monesti on ajatusmaailma tosi samanlainen ja ajaa mulle tärkeitä asioita. Mutta olisin toki avoin myös muillekin puolueille, jos niistä löytyisi joku oikea ihminen. Paitsi Persua, Kristillisiä tai Keskustaa en äänestä.
Vihreitä varmaan. Muitakin harkitsen, paitsi persuja.
Perussuomalaisia. Samat näkemykset maahanmuuttopolitiikasta.