Olen vasta äskettäin tajunnut, että Mikko Leppilampi on älyttömän kuuma!
Todella hyvännäköinen mies. Miten ihmeessä en ole ennen tajunnut? Oliskohan Suomen komein mies...
Kommentit (14)
Mun mielestä se oli kuuma 10v sitten, mutta sitten se alkoi hölmöilemään avioeron aikoihin. En tykkää vaikka näyttäisikin hyvältä!
Kuule, mä oon miettinyt ihan samaa.
En halua mitenkään kuumotella Leppilampea tai ketään muutakaan vierasta miestä, mutta onhan hän todella komea. Lahjaa sekin.
Lisäys: Vain komea, mutta ei muuten kiinnostava miehenä.
Kuka tää on? Entinen juoksijako, Mikko Ala-Leppilampi?
On todella komea mies. Paranee vanhetessaan. Ja mikä parasta, hyvä näyttelijä. Leppilammelle soisi lisää vaativia rooleja. Miksi hän ei ole teatterissa? Ahh. Saisi katsella livenä...;D
Katsoitteko eilen Efter Nio - ohjelman? Mikon entinen vaimo esitelmöi siinä hormonien vaikutuksesta. Oli kyllä kaunis katsella. Löytyy Areenasta.
Mun mielestä Mikko on ällö neiti. Sellanen naismainen ruumiinrakenteeltaan ja ääneltään. Huono artikuloimaan ja tihrusilmäinen tämä Mikko Lietelampi.
Persjalkanen pikku-ukkeli. Ei jatkoon.
Samanlainen tyrkky kuin A. Hirviniemi...
Hiihtäjä Ristomatti Hakola on Suomein komein mies. On sellainen oikea hymypoika.
http://www.kestavyysurheilu.fi/images/stories/Hiihto2016/HakolaRistomat…
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko eilen Efter Nio - ohjelman? Mikon entinen vaimo esitelmöi siinä hormonien vaikutuksesta. Oli kyllä kaunis katsella. Löytyy Areenasta.
Katson aina Efter Nio ohjelman. Sonja ja Mårten vaan ovat niin hyviä ja haastateltavat mielenkiintoisia kuten eilen Emilian lisäksi se syöpäsairas nuori ja ne dekkarikirjailijakaksoset.
Minusta se on rottamainen,teennäinen ja slaimi.ja lyhyt.
Hyi.
Eikä oo!!!! 😂