Vierailija

Yliregoinko vai onko tuo ihan älytöntä?

• ylös 37
  • alas 4

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

On älytöntä. Vaikka teini itsekin haluaisi, tässä on oikeasti isoista terveydedellisistä riskeistä kysymys. Ainoa tapa, missä vähän järkeä, olisi tuoda omalla autolla ovelta ovelle, mutta paras olisi levätä ja olla vanhemman seurannassa siellä missä kuumeisena on.

• ylös 71
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lapsi parka :( kamalat vanhemmat hänellä. Mene hakemaan lapsesi, koska exällä selvästi menojalka vippaa ja haluaa panoseuransa kotiin eikä kaipaa sairasta teiniä jalkoihinsa.

• ylös 66
  • alas 1
Vierailija

Sänkyyn kuuluis noilla asteilla! Sinänsä matka ei ole pitkä, mutta ei varmaan saa junassa levättyä ja on siinä ne markat asemalle ja kotiin. Kysy eksältä lähtisikö hän itse kipeänä?
Tietty jos lapsesi haluaa ehdottomasti tulla, niin se on eri juttu. Mutta mitä hän hyötyy sairastaessaan luonasi kun voi nukkua kotonakin.

• ylös 32
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän noin kuumeinen edes pysy pysyssä, minä en suostuisi.

Hyvä etten ole ainoa jonka mielestä on typerää. Exä vieläpä tietää, että huomiselle on suunniteltu risteily (jonne menisin sitten muitten lasten kanssa)  ja sunnuntaille sukulaissynttärit. Eli käytännössä lapsi tulisi viettämään lauantain yksin (koska en todellakaan voi raahata kuumeista lasta laivalle)  ja sunnuntaina veisin hänet kotiinsa ennen synttäreitä.

Exää ei saa näköjään edes kiinni. Huoh.

-ap

• ylös 33
  • alas 6
Vierailija

Hui kamala, pyörtyy vielä raukka junaan. Eihän noin kipeänä jaksa kunnolla edes vessaan raahustaa. Koita nyt puhua järkeä, lapsen etu ei ole olla aikuisten heittopussina.

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

Kuulostaa hyvälle isälle, itse en suuttuisi. Ajattelen omalle kohdalle, jos lapseni olisi kipeä ja olisin isän kanssa eronnut, niin mukavaahan se vain olisi jos isäkin tulisi osallistumaan. Koska esim. 38 asteen kuume saa minut ihan houreiseksi ja kaataa sänkyyn.

• ylös 3
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On ne omat lapset sitten mukavia....vai onko :)

Mikä sun pointtis on? Mä ajattelen lapsen parasta tässä. Ja muut lapset kyllä tulisivat.

-ap

• ylös 25
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle isälle, itse en suuttuisi. Ajattelen omalle kohdalle, jos lapseni olisi kipeä ja olisin isän kanssa eronnut, niin mukavaahan se vain olisi jos isäkin tulisi osallistumaan. Koska esim. 38 asteen kuume saa minut ihan houreiseksi ja kaataa sänkyyn.

Kumpi ap:n kertomuksessa on isä? Ei ainakaan mulle selvinnyt. Jotenkun oletin että ap olisi se etäisä, mut saatan olla väärässäkin.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noin kuumeinen edes pysy pysyssä, minä en suostuisi.

Hyvä etten ole ainoa jonka mielestä on typerää. Exä vieläpä tietää, että huomiselle on suunniteltu risteily (jonne menisin sitten muitten lasten kanssa)  ja sunnuntaille sukulaissynttärit. Eli käytännössä lapsi tulisi viettämään lauantain yksin (koska en todellakaan voi raahata kuumeista lasta laivalle)  ja sunnuntaina veisin hänet kotiinsa ennen synttäreitä.

Exää ei saa näköjään edes kiinni. Huoh.

-ap

Jos päädyt ottamaan lapsen vastaan, on muut menot peruttava. Noin kipeää lasta ei saa jättää yksin kotiin koko viikonlopuksi!

• ylös 48
  • alas 4
Vierailija

Huh, onneksi lapsen kertoma ei sitten ilmeisesti pitänytkään paikkaansa, eli jääkin kotiin jos kuumetta vielä on. Tilanne siis ohi.

-ap

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Jos sinulla on kotona joku 40 asteen kuumeessa, ei häntä tietenkään voi jättää yksin, vaikka olisi aikuinenkin.
Miten exä ei pidä häntä kotona?!? Onko hänelläkin risteily? Eikö saa vaikka mummoa.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Ei tietenkään matkustella mihinkään noin kuumeisena, pysytään vaan siinä sängyssä, missä nyt jo ollaan.
Miten vanhempi edes ajattelee laittaa lapsensa matkoihinsa noin sairaana? Käsittämätöntä!

Jos oma vapaa (lapsi muualle oli sairas tai ei) on tärkeintä, niin nyt on vanhemman aika miettiä prioriteettinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kotona joku 40 asteen kuumeessa, ei häntä tietenkään voi jättää yksin, vaikka olisi aikuinenkin.
Miten exä ei pidä häntä kotona?!? Onko hänelläkin risteily? Eikö saa vaikka mummoa.

Pitää kotona, tarina ilmeisesti vääristyi kuumeisen lapsen kautta kerrottuna. Heh, kyllä mä joudun ihan yksin olemaan kotona vaikka olisi kuinka paljon kuumetta :). En vielä päässyt niin pitkälle ajatuksessani että mistä saisin jonkun katsomaan lapsen perään jos exä olisi sen väkisin matkaan lähettänyt, mutta onneksi asiaa ei tarvitsekaan nyt pohtia.

-ap

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap vielä oletko lapsen äiti vai isä?

Mitä merkitystä? Miten vaikuttaa tilanteeseen, joka muuten ratkesi?

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap vielä oletko lapsen äiti vai isä?

Mitä merkitystä? Miten vaikuttaa tilanteeseen, joka muuten ratkesi?

Jotta voidaan luoda helpommin mielikuva hyvästä isästä/huonosta äidistä. Joka tapauksessa se huono osapuoli olen minä olin sitten kummalla puolella tätä tilannetta tahansa, ainakin jos katsoo ahdasmielisin silmin :). Olen mä ennakkoluuloihin ja suoraviivaiseen ajatteluun ennenkin törmännyt

-ap

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Sulla kävi nyt tuuri kun teini sairastu niin pääset lähtemään lähilastesi kanssa laivalle.

• ylös 3
  • alas 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.