Kukkuluuruu! Mitä sun päivään kuuluu tänään?
Itse olen lähdössä vanhempieni luo viikonlopuksi. Ihanaa nähdä perhettä pitkästä aikaa.
Kommentit (9)
Tasaista harmaata arkea kuuluu. Tiskikoneen korjaaja saapuu puolen päivän aikaan ja sitten varmaan kipasen Sittarin mammuttimarkkinoilla tsekkaamassa tarjouksia.
Hyvää huomenta kaikille! :) Se on perjantai taas.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään erikoista. Katsotaan kuolisiko tänäänkin vaikka joku. On ollut kivaa, kun kuolema on pyyhkinyt suvussa ja porukkaa kaatuu kuin talvisodassa.
Osanotot! Miten jakselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään erikoista. Katsotaan kuolisiko tänäänkin vaikka joku. On ollut kivaa, kun kuolema on pyyhkinyt suvussa ja porukkaa kaatuu kuin talvisodassa.
Kiitos hyvin. Tuntee itsensäkin tosi vanhaksi ja ällöttää saada kuukausittain muistutus siitä, kuinka rajallista elämä on.
Nauttikaa ihmiset jokaisesta päivästä ja olkaa lempeitä toisillenne. Turhista ei kannata naputtaa ja ottaa pulttia. Aika menee kamalan nopeasti.
Mä menen vasta nukkumaan. Täällä klo on 0.18. Hyvää huomenta teille! M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvin. Tuntee itsensäkin tosi vanhaksi ja ällöttää saada kuukausittain muistutus siitä, kuinka rajallista elämä on.
Nauttikaa ihmiset jokaisesta päivästä ja olkaa lempeitä toisillenne. Turhista ei kannata naputtaa ja ottaa pulttia. Aika menee kamalan nopeasti.
Totta turiset. Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Samana vuonna menivät sekä äiti että isä. Onneksi en ole enää mikään nuori, vaan kaiken kestää, kun tajuaa oleellisen ja tosiaankin rajallisuuden!
Herkuttelen illemmalla tortilloilla, nami!
Pohdin liikaakin kaikkea niin että päässä surisee. Töissä tylsää, jospa kahvi auttaa. Odotan vain jotta pääsen kotiin.
Teinin kuskausta tiedossa tälle iltaa.
Huomenna, ehkä ikeaan.
Olen vain niin kyllästynyt suhde elämään tällä hetkellä.