Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole pessyt hampaita 9 vuoteen

Vierailija
16.03.2017 |

Kaikki on yhä suussa eikä kummempia kipuja ole. Kylmä välillä vihloo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas ihminen ap! Ihminen, joka ei koe tarvettaa hampaiden pesuun... hmm sanoisin, että ei ole kaikki ihan kunnossa henkisellä puolella eikä välttämättä kovin pitkään fyysiselläkään..

Vierailija
2/17 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololollololollololoo

Lololololooo

Trolololololollololollololoo

Trolololoo

Trololololoo

Tää on trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/17 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, jos syö siten kuin ihmisen on tarkoitettu, hampaita ei tarvitse pestä. Ne kun eivät likaannu.

Vierailija
5/17 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, jos syö siten kuin ihmisen on tarkoitettu, hampaita ei tarvitse pestä. Ne kun eivät likaannu.

Olenkin miettinyt että tarvitsisiko hampaita pestä jos ei söisi karkkia, suklaata, jäätelöä, perunaa tai viljaa ym, siis jotain mikä tarttuu hyvin hampaisiin ja ruokkii tehokkaasti bakteereita.

Vierailija
6/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olis kiva! :D

Vierailija
7/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ei ole kariesbakteeria. Vuosia sitten olin seurustellut mieheni kanssa muutaman kuukauden kun hän paljasti, ettei vuosiin ollut harjannut hampaita kuin ehkä kerran viikossa. Asui silloin vielä kotona eikä vanhemmat itse koskaan oikein hoitaneet omia hampaitaan eivätkä opettaneet lapsillekaan. Nolla reikää eikä mitään vaivoja - edes hengitys ei haissut - lievää ientulehdusta lukuunottamatta. Opetin kyllä hänet hampaiden pesuun ihan ikenien ja yleisen terveyden takia :D vähän vaan kadehdin kun itse olen hoitanut hampaita toooodella hyvin ja säntillisesti, silti joka hammas on paikattu vähintään kerran, on kiillevauriota, kulumaa ja värjäymää. Ajan kanssa varmaan miehelle olisi enemmän vaivoja tullut, ainakin ikenien puolesta, mutta onneksi nappasin nuorena kopin :)

Vierailija
8/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hampaat ihmisen eliniän kestää pesemättäkin.

Vierailija
9/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin myös sellaisen miehen kanssa joka ei pessyt hampaita ja jätin hänet kun alkoi ällöttää se suu. Yök.

Vierailija
10/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ennen vanhaan ei oltukaan hamapaattomia viimeistään viisikymppisinä. Eiku...

Vierailija
11/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hampaat ihmisen eliniän kestää pesemättäkin.

Joo. Elinikä oli tosin 15-30, mutta kukapa sitä vanhaksi haluaisi elää.

Vierailija
12/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ennen vanhaan ei oltukaan hamapaattomia viimeistään viisikymppisinä. Eiku...

Ne eivät tainneet syödä niinku on tarkoitetu ;D

Vierailija
13/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät tainneet syödä niinku on tarkoitetu ;D

Kyllä mä tulkitsisin tän niin, että hampaat kestivät eliniän, nää tyypit vaan ei ymmärtäneet kuolla.

Vierailija
14/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
15/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla ei ole kariesbakteeria. Vuosia sitten olin seurustellut mieheni kanssa muutaman kuukauden kun hän paljasti, ettei vuosiin ollut harjannut hampaita kuin ehkä kerran viikossa. Asui silloin vielä kotona eikä vanhemmat itse koskaan oikein hoitaneet omia hampaitaan eivätkä opettaneet lapsillekaan. Nolla reikää eikä mitään vaivoja - edes hengitys ei haissut - lievää ientulehdusta lukuunottamatta. Opetin kyllä hänet hampaiden pesuun ihan ikenien ja yleisen terveyden takia :D vähän vaan kadehdin kun itse olen hoitanut hampaita toooodella hyvin ja säntillisesti, silti joka hammas on paikattu vähintään kerran, on kiillevauriota, kulumaa ja värjäymää. Ajan kanssa varmaan miehelle olisi enemmän vaivoja tullut, ainakin ikenien puolesta, mutta onneksi nappasin nuorena kopin :)

Mun mieskin pesee harvoin, ei reikiä eikä hampaat näytä likaisilta. Pukumies. Kukaan ei varmaan usko päälle päin. Olen hänen hampaistaan kateellinen, mulla on paikattu ja laitettu. Hyvästä hoidosta huolimatta hampaat on huonot.

Vierailija
16/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku sulla taitaa olla vikaa luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
17/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin miettinyt että tarvitsisiko hampaita pestä jos ei söisi karkkia, suklaata, jäätelöä, perunaa tai viljaa ym, siis jotain mikä tarttuu hyvin hampaisiin ja ruokkii tehokkaasti bakteereita.

Arkeologit erottavat purukalustosta maanviljelijät ja metsästäjäkeräilijät. Vain maanviljelijöillä on mädät hampaat. Eli jos haluaa pitää purukalustonsa kunnossa pelkällä ruokavaliolla ilman harjaa, pitää syödä vain lihaa, kalaa ja raakoja kasviksia, ei esim leipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan