En ole pessyt hampaita 9 vuoteen
Kaikki on yhä suussa eikä kummempia kipuja ole. Kylmä välillä vihloo.
Kommentit (17)
Trololololollololollololoo
Lololololooo
Trolololololollololollololoo
Trolololoo
Trololololoo
Tää on trolli
Itse asiassa, jos syö siten kuin ihmisen on tarkoitettu, hampaita ei tarvitse pestä. Ne kun eivät likaannu.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, jos syö siten kuin ihmisen on tarkoitettu, hampaita ei tarvitse pestä. Ne kun eivät likaannu.
Olenkin miettinyt että tarvitsisiko hampaita pestä jos ei söisi karkkia, suklaata, jäätelöä, perunaa tai viljaa ym, siis jotain mikä tarttuu hyvin hampaisiin ja ruokkii tehokkaasti bakteereita.
Toisilla ei ole kariesbakteeria. Vuosia sitten olin seurustellut mieheni kanssa muutaman kuukauden kun hän paljasti, ettei vuosiin ollut harjannut hampaita kuin ehkä kerran viikossa. Asui silloin vielä kotona eikä vanhemmat itse koskaan oikein hoitaneet omia hampaitaan eivätkä opettaneet lapsillekaan. Nolla reikää eikä mitään vaivoja - edes hengitys ei haissut - lievää ientulehdusta lukuunottamatta. Opetin kyllä hänet hampaiden pesuun ihan ikenien ja yleisen terveyden takia :D vähän vaan kadehdin kun itse olen hoitanut hampaita toooodella hyvin ja säntillisesti, silti joka hammas on paikattu vähintään kerran, on kiillevauriota, kulumaa ja värjäymää. Ajan kanssa varmaan miehelle olisi enemmän vaivoja tullut, ainakin ikenien puolesta, mutta onneksi nappasin nuorena kopin :)
Kyllä hampaat ihmisen eliniän kestää pesemättäkin.
Minä seurustelin myös sellaisen miehen kanssa joka ei pessyt hampaita ja jätin hänet kun alkoi ällöttää se suu. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ennen vanhaan ei oltukaan hamapaattomia viimeistään viisikymppisinä. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hampaat ihmisen eliniän kestää pesemättäkin.
Joo. Elinikä oli tosin 15-30, mutta kukapa sitä vanhaksi haluaisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ennen vanhaan ei oltukaan hamapaattomia viimeistään viisikymppisinä. Eiku...
Ne eivät tainneet syödä niinku on tarkoitetu ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät tainneet syödä niinku on tarkoitetu ;D
Kyllä mä tulkitsisin tän niin, että hampaat kestivät eliniän, nää tyypit vaan ei ymmärtäneet kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla ei ole kariesbakteeria. Vuosia sitten olin seurustellut mieheni kanssa muutaman kuukauden kun hän paljasti, ettei vuosiin ollut harjannut hampaita kuin ehkä kerran viikossa. Asui silloin vielä kotona eikä vanhemmat itse koskaan oikein hoitaneet omia hampaitaan eivätkä opettaneet lapsillekaan. Nolla reikää eikä mitään vaivoja - edes hengitys ei haissut - lievää ientulehdusta lukuunottamatta. Opetin kyllä hänet hampaiden pesuun ihan ikenien ja yleisen terveyden takia :D vähän vaan kadehdin kun itse olen hoitanut hampaita toooodella hyvin ja säntillisesti, silti joka hammas on paikattu vähintään kerran, on kiillevauriota, kulumaa ja värjäymää. Ajan kanssa varmaan miehelle olisi enemmän vaivoja tullut, ainakin ikenien puolesta, mutta onneksi nappasin nuorena kopin :)
Mun mieskin pesee harvoin, ei reikiä eikä hampaat näytä likaisilta. Pukumies. Kukaan ei varmaan usko päälle päin. Olen hänen hampaistaan kateellinen, mulla on paikattu ja laitettu. Hyvästä hoidosta huolimatta hampaat on huonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku sulla taitaa olla vikaa luetun ymmärtämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin miettinyt että tarvitsisiko hampaita pestä jos ei söisi karkkia, suklaata, jäätelöä, perunaa tai viljaa ym, siis jotain mikä tarttuu hyvin hampaisiin ja ruokkii tehokkaasti bakteereita.
Arkeologit erottavat purukalustosta maanviljelijät ja metsästäjäkeräilijät. Vain maanviljelijöillä on mädät hampaat. Eli jos haluaa pitää purukalustonsa kunnossa pelkällä ruokavaliolla ilman harjaa, pitää syödä vain lihaa, kalaa ja raakoja kasviksia, ei esim leipää.
Olet sairas ihminen ap! Ihminen, joka ei koe tarvettaa hampaiden pesuun... hmm sanoisin, että ei ole kaikki ihan kunnossa henkisellä puolella eikä välttämättä kovin pitkään fyysiselläkään..