Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututin naapurin tekemättä yhtään mitään :D Mites teidän naapurit?

Vierailija
16.03.2017 |

Eilen tuli naapuri pihalla huutamaan, että käytän hänen saunapuitaan. Meillä on siis yhteinen sauna ja jokaisella omat puut liiterissä. MUTTA, kun olen saunonut Jouluna ja kaks viikkoa sitten.. Homman nimi on, että hän on seurannut, että minun puupino ei pienene ja joku on tuonut puita hänen puukoriin saunassa, pakko olla minä. Asutaan pienkerrostalossa.

Vähän oli pöljä olo kun toinen huutaa ja meuhkaa keskellä pihamaata.. Mitäs teidän naapurit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä yläkerran naapurini, hallituksen jäsen, hommasi minulle metelöinnistä varoituksen. Se väitti, että meillä siirrellään huonekaluja keskellä yötä, nainen kävelee korkkareilla ympäri kämppää ja harrastetaan kovaäänistä seksiä. Kun näytin työvuorolistasta, että olin ollut yövuorossa, naapuri väitti, että exäni oli käynyt nussimassa kämpässäni. Varoitus perittiin, kun kävin hallituksen puheenjohtajan juttusilla. Oli herralla naurussa pitelemistä. 😂

Vierailija
2/6 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko ap sille että olet saunonut vain nuo muutamat kerrat? Ja mikä oli reaktio jos sait sanan väliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sanoin, mutta se vaan jatkoi, että "valehtelet!" ja "kyllä hän tietää!" 

Laitoin vuokraisännääle viestiä jo ja totesin, että rupea tässä tuommoisten kanssa asumaan :D 

Enemmän tää huvittaa, kuin suututtaa. Mutta ongelmahan on siinä, että ihan sama mitä täällä jatkossa tapahtuu, niin voi odottaa samanlaisia purkauksia kys. naapurilta.

T. Ap

Vierailija
4/6 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini sanoi että meillä on ruma piha (asutaan siis rivarissa) ja käski siivoamaan sen. Oven vieressä oli siis rattaat, lapsen polkuauto ja hiekkalelukori. Hänen mielestään ulko-oven edusta pitää olla täysin siisti ja korkeintaan harja saa nojata seinään ja kukkaistutus mutta senkin pitää sopia talon väriin.

Vierailija
5/6 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudosta päätellen meidänkin naapuri on suuttunut, vaikka minä en ole tehnyt mitään.

Vierailija
6/6 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin rakennushommia ja sora-auto kippasi sorat niin että meni vähän naapurin pihatienkulmaan mistä kaivinkone kaapi ne pois tosi siististi,hyvä että näki että hiekkaa oli levinnyt.

äijä huusi kuulapunaisena kun tulin töistä kotiin että ollaan pilattu koko niitten piha ja soittaa poliisit.

sanoin sille että pitää turpansa kiinni ja jos ei pysy kiinni vedän turpaan,sen jälkeen ei ole tarvinnut puhua sanaakaan sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme