Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perintöä pukkaa - saako tällaisella autolla naisia?

Vierailija
16.03.2017 |

Kertokaa mielipiteenne, naiset. Olen elänyt sossun rahoilla niin kauan, että ei ole oikeastaan hajuakaan millaisella autolla saa naisia.

https://www.nettiauto.com/maserati/granturismo/8676737

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan te miehet tulette olemaan yksin, kunnes ymmärrätte, että hyvän naisen saa hyvällä käytöksellä ja hyvällä sydämellä. Kai tuolla pillua saa, se kiiltää.

Uskon, että sinä uskot ihan tosissasi tuohon väittämääsi. Että hyväkäytöksiset ja hyväsydämiset miehet nappaavat ne halutuimmat naiset. Voi kunpa elämä olisi yhtä yksinkertaista kuin sinun mielesi.

Osaatko lukea? "Hyvän", ei "halutuimmat".

Ai niin joo. Miehet ei halua hyviä naisia vaan huonoja. My bad. Sä olet arvatenkin sellainen "hyvä nainen". :)

Siitä en tiedä, mutta mun miehellä on hyvä käytös ja hyvä sydän, ja siksi olen hänelle enemmän kuin mielelläni hyvä vaimo vuodesta toiseen. Tavatessa hänellä oli myös vanhanmallinen Micra vaaleanpunaisella vanteilla. Ehkäpä sinäkin joskus opit naisten ajatusmaailmasta jotakin - toimintamallissasihan on selvästi jotakin vikaa, jos et tiedä, kuinka niitä naisia saa?

Nyt aloit jo keksimään omiasi. Missä vaiheessa olen sanonut, etten tietäisi miten naisia saa? Simä et ole hyvää tai haluttua naista nähnytkään, se on varma.

Heti otsikossa kyselet, saako niitä tällaisella autolla. Unohditko jo?

Minun olemuksellani ei ole tässä yhteydessä mitään merkitystä.

En minä mitään otsikossa kysele sen enempää kuin sinäkään. Kuten jo kertaalleen totesin, olet todella yksinkertainen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla