Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kuu blogi - lukeeko kukaan?

Vierailija
16.03.2017 |

Olen jo vuosia seurannut ja vaikuttaa mukavalta naiselta. Sisustustyylikin miellyttää. Silti nyt alkanut enemmän vain ärsyttää koko blogi. Jotenkin niin hölynpölyä kaikki tekstit ja selailen päällisin puolin vain kuvat jotka nekin alkaneet ärsyttää. Bloggaajalla sama ilme ja asento joka kuvassa. Onko teillä suositella muita saman tyylisiä blogeja mutta enemmän sisältöä tarjoavia blogeja? Ei kiinnosta päällisin puolin tehdyt yhteistyöt eikä arjen mukasyvälliset diipadaapat ja jeesustelut.

Kommentit (673)

Vierailija
541/673 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos ei reissaa ja järjestä isoja juhlia? Jotkut viihtyy oman perheen kesken ja voi sitä silti haluta tuottaa kaunista sisältöä. Ihme kommentteja taas…

Vierailija
542/673 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa jos ei reissaa ja järjestä isoja juhlia? Jotkut viihtyy oman perheen kesken ja voi sitä silti haluta tuottaa kaunista sisältöä. Ihme kommentteja taas…

Eihän siellä OLE sisältöä, siksi ilmeisesti pitää häikäilemättömästi matkia muiden sisältöjä! Ja teeskennellä teksteissä kuin kovinkin tapahtumarikasta olisi vaikkei se pidä paikkaansa. SE ja asian älyttömyys on kaupallisen blogin kirjoittajaa kohtaan kritiikin kärkenä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/673 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin kalastajan vaimon vanhoja postauksia. Silloin kymmenisen vuotta sitten uusi kuu oli kommenttikentän uskollisin fani. Omg, aiemmin olen laittanut näiden kahden blogin yhdenmukaisuuden sattuman piikkiin, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä. Huh, huh. Bloggaajillakin on bändäreitä.

Vierailija
544/673 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selailin kalastajan vaimon vanhoja postauksia. Silloin kymmenisen vuotta sitten uusi kuu oli kommenttikentän uskollisin fani. Omg, aiemmin olen laittanut näiden kahden blogin yhdenmukaisuuden sattuman piikkiin, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä. Huh, huh. Bloggaajillakin on bändäreitä.

Onkohan maalla hätä kädessä kun Johanna kävi Kreikassa, veneilee ym? Miten niitä voi matkia kun pisimmät retkeilyt ulottuu lähimmän ison kirkon Prismaan! 😅

Vierailija
545/673 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttiläkausikin kohta avataan.

Siellähän ne nyt tuikkii kuten ennustit :)))))

Vierailija
546/673 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinne samat läpinäkyvät valaisimet keittiön pöydän päälle kuin Norjassa?

Vierailija
547/673 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sinne samat läpinäkyvät valaisimet keittiön pöydän päälle kuin Norjassa?

Voisiko uk heittäytyä niin villiksi että valitsisi jonkin mitä ei ole hänen blogigenressään jollain muulla ollut jo vuosia sitten. En jaksa uskoa.

Vierailija
548/673 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoikohan Emilia itsekin tänne?. Välillä tuntuu vaan🤔

Hauska kun uusimpaan postaukseen on kommentissa kevyesti vinoiltu muka tapahtumarikkaasta elämästä, mistä ei ole minkäänlaista todistetta. Emilian linkki kyseltyyn iloiseen rapujuhlaan on kuva ihmisistä tyhjästä keittiönsä pöydästä, kuten aina! Hersyvää ilonpitoa.

Olen varma että Johannalta olisi matkittu, identiteetit sumentaen, myös kuvat ystäväpiirin yhdessäolosta, matkoista, harrastuksista jos niitä olisi.

On pikkuisen eri asia asua vaikkapa nyt sitten Norjassa, kuvata siellä blogiin ihmisiä, joita kukaan ei täällä Suomessa tunne, ei tiedä heistä mitään edes mutkien kautta, saatikka että törmäisi kadulla. En itsekään tällaiselle korppikotkaparvelle jakaisi yhtään kuvaa ystävistäni, en edes sellaisia kuvia, joista ei tunnista.

Vierailija
549/673 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkimista Johannan blogiin et voi sinäkään kieltää, et millään. Emilia on laittanut kaiken kauniiksi kopioimalla Johannaa kaikessa. Sen näkee sokeaksi, näin se vaan on.

550/673 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan vuosiin käynyt Kalastajan vaimon blogissa. Nyt kävin katsomassa. Hän näyttää edelleen ihan samalta kuin silloin joskus kauan sitten. 

Vierailija
551/673 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoikohan Emilia itsekin tänne?. Välillä tuntuu vaan🤔

Hauska kun uusimpaan postaukseen on kommentissa kevyesti vinoiltu muka tapahtumarikkaasta elämästä, mistä ei ole minkäänlaista todistetta. Emilian linkki kyseltyyn iloiseen rapujuhlaan on kuva ihmisistä tyhjästä keittiönsä pöydästä, kuten aina! Hersyvää ilonpitoa.

Olen varma että Johannalta olisi matkittu, identiteetit sumentaen, myös kuvat ystäväpiirin yhdessäolosta, matkoista, harrastuksista jos niitä olisi.

On pikkuisen eri asia asua vaikkapa nyt sitten Norjassa, kuvata siellä blogiin ihmisiä, joita kukaan ei täällä Suomessa tunne, ei tiedä heistä mitään edes mutkien kautta, saatikka että törmäisi kadulla. En itsekään tällaiselle korppikotkaparvelle jakaisi yhtään kuvaa ystävistäni, en edes sellaisia kuvia, joista ei tunnista.

Seliseli. Jokainen työnsä osaava "vaikuttaja" osaa liittää muut ihmiset postauksiinsa tunnistamattomina, niin halutessaan. Jos siis niitä muita ihmisiä elämässä on.

Erikoista Emilialta käyttää toistuvasti blogissaan sisältönä mainintaa illanvietoista ym. ystäväkarkeloista joista ei sitten ole minkäänlaista todistetta. Järjetöntä. Miksi niistä puhua ollenkaan jollei käytä myös kuvia sisällöntuotannossa, ainaisten keittiön, karvatuolien ja ojanpiennarkukkien sijaan.

Vähän samaa tässä kuin puhuessaan puutarhasta ja kasvihuoneesta suurenkin luokan mittakaavoissa. Pihan antimet ja kasvihuonehan on sittemmin unohdettu, toimineeko pyörävarastona.

Vierailija
552/673 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf😱

Microbleidannut kulmansa vaikka muut jo niitä synkästi katuu, ja niin mennyttä trendiä muutoinkin:

"Microblading-kulmat olivat hetki sitten muotia, ja nyt niitä poistetaan laserilla 150 € / kerta – ”Yhteydenottoja tulee viikoittain”, sanoo ammattilainen"

Vierailija
553/673 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan Johannallahan on tätä nykyä myös aiempaa tummemmat ja runsammat kulmat. Jos kaikesta muustakin voi vahvasti "inspiroitua", rottinkikeinussa keinahdellen, miksei ulkonäköstäkin.

Vierailija
554/673 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf😱

Microbleidannut kulmansa vaikka muut jo niitä synkästi katuu, ja niin mennyttä trendiä muutoinkin:

"Microblading-kulmat olivat hetki sitten muotia, ja nyt niitä poistetaan laserilla 150 € / kerta – ”Yhteydenottoja tulee viikoittain”, sanoo ammattilainen"

Olin itse ottamaisillani silloin vuosia sitten bleidausta, kun vaikutti liian hyvältä ollakseen totta. Niinhän olivatkin ja syvästi kiitollinen että harkitsin toisin!

Vierailija
555/673 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä! Keittiöön tulossa uudet valaisimet ja voin jo ennalta kertoa että ne ovat lasipallot kuin Johannallakin! Raivostuttavaa toisen kopiointia!! Oottakaahan kun kohta taas neulotaan rivakasti kun Norjassakin neulotaan!

Vierailija
556/673 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kartellin valaisimet ole muovia? Eli muovipallerot tulee wannabejossun keittiöön, eikös niin?

Olen miettinyt millaista mahtaa olla elämä perheessä jossa tulevaisuuden voi kurkata ulkosuomalaisen blogista? Siis miten meikataan, pukeudutaan, sisustetaan, poseerataan.

Vierailija
557/673 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku Emilialle👍Ei tullut lasipalloja keittiöön. Viimeiset blogi kuvat raikkaita ja kauniita.

Vierailija
558/673 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja tunnelmallinen blogi. Bloggaajalla on sisustussilmää ja silmää estetiikalle, kuvaa hyvin.

Niistä daalioista olen kateellinen, mieletön penkki, josta saa ihania leikkokukkia.

En ole enää vuosiin jaksanut lukea kalastajan vaimoa, joten matkimisesta en tiedä.

Uusi kuu on seesteinen ja välillä hyviä ohjeita (mm. luumupiirakka oli hyvä!)

Vierailija
559/673 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ja tunnelmallinen blogi. Bloggaajalla on sisustussilmää ja silmää estetiikalle, kuvaa hyvin.

Niistä daalioista olen kateellinen, mieletön penkki, josta saa ihania leikkokukkia.

En ole enää vuosiin jaksanut lukea kalastajan vaimoa, joten matkimisesta en tiedä.

Uusi kuu on seesteinen ja välillä hyviä ohjeita (mm. luumupiirakka oli hyvä!)

Kannattaisi "jaksaa" kurkata Johannan blogia, siellä se sisustussilmä, seesteisyys, kuvat, ideat ja ohjeet on ensin ja ihan itse keksittynä😆 Siellä myös eletään muuallakin kuin kotona, ystävien seurassa.

Vierailija
560/673 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla postauksissa on kommentointi päällä tai pois? Joka toinen? Jos kasvari näkyy, ei kommentteja?