Hahaha saanko yököttää iltaanne? Käytin kuorintasukkia xD
En olisi uskonut että ne toimii oikeasti mutta halusin kokeilla sillä en kehtaa mennä jalkahoitoon. Jalkapohjani ovat niin kamalat. Laitoin ne sukat viime lauantaina eli 5 pv sitten. Nyt alkoi kuoriutua. Ja ihan oikeasti kuoriutuu! Iho alla on tosi pehmeä. Toivottavasti ei arka xD
Sori todistekuva:
http://aijaa.com/HDAbib
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut (ja nähnyt kuvia) kamalasti juttuja, joissa ihmisillä on menneet jalat ihan verille noista, siis oikein syöpynyt iho :s En uskaltaisi kokeilla.
Mulla olis noita kuorintasukkia kotona (saatu, ei ostettu), ja juuri tästä syystä en ole uskaltanut kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tollaset voi hommata??
Emotionissa oli viime joulun alla -50% päivän ajan. Ostin. Tehosivat loistavasti urheilun kovettamiin koppurajalkoihin. Ongelmana noissa on kuulemma, että pitää oikeasti olla hoidettavaa, hienohipiäisiin jalkoihin ei kannata käyttää. Kaverit kertoi.
Noita saa ihan normaaleista marketeista (Prisma, cittari). Kannattaa ostaa jostain ihan oikeasta liikkeestä, eikä mistään ebayn kiinaihmeestä, niin saa varmemmin oikeaa tavaraa. Sisällysluettelo ei sisällä mitään kovin ihmeellistä (esim. maitohappoa ja hyaluronihappoa) eli ei noista mitään haittaa pitäisi olla. Eikä se iho mitään ohene. Nuo toimii niin, että se kuollut pintaiho irtoaa vasta, kun pohjalle on kasvanut uusi iho. Siksi sitä ei saa repiä, ettei vahingossa revi sellaista, jonka pohjalla ei ol evielä uutta ihoa, jolloin tulee haava. Voihan sitä raspillakin saada ihon verille, jos liian innokkaasti hioo.
Te joilla jalat on mennyt verille, niin miltä merkiltä ootte ostanu? Noitahan myydään useelta eri merkiltä. Itse tilaan dermosililta ja hyvin toimii, myös salvequickin oon kokeillu eikä oireita.
Laita kuva vielä lopputuloksesta!
Mä laiitoin tuota varovasti kasvoille. Viikon kuluttua lopputulos oli tämä:
https://www.google.fi/search?q=sielun+veljet+suomi+finland&prmd=ivmn&so…:
En ole ikinä tajunnut miksi isovarvasta kutsutaan pottuvarpaaksi, mutta kuvan nähtyäni tajuan. Onko muillakin tuollainen selvä pallo? Minulla on tasapaksu isovarvas.
Lähteekö noilla myös kovettumat kantapäistä, korvaako siis perinteisen jalkahoidon?
Näyttää siltä että känsät ei lähde :( Mutta kuoriutuminen jatkuu vielä, toivon että nekin menee pois.
T. Ap
Mä olen käyttänyt Dermosilin kuorintasukkia ja hyvin kuori jalat muuten, mutta ei kovettumat juurikaan pienentyneet. Aion kyllä niitä jatkossakin käyttää.
Lähteekö syylät ja känsät tuolla poies?