Hahaha saanko yököttää iltaanne? Käytin kuorintasukkia xD
En olisi uskonut että ne toimii oikeasti mutta halusin kokeilla sillä en kehtaa mennä jalkahoitoon. Jalkapohjani ovat niin kamalat. Laitoin ne sukat viime lauantaina eli 5 pv sitten. Nyt alkoi kuoriutua. Ja ihan oikeasti kuoriutuu! Iho alla on tosi pehmeä. Toivottavasti ei arka xD
Sori todistekuva:
http://aijaa.com/HDAbib
Kommentit (35)
Olen varmaan ainoa jonka mielestä on vaan ihanan tyydyttävä näky, vaati erittäin paljon tahdonvoimaa olla repimättä sitä ihoa kun käytin viime kesänä
Siis mitkä nää tämmöset sukat on?? Haluun myös kuoriuttaa mun jalat.
Hei mäkin kokeilin kerran, just viiden päivän päästä alkoi toimia ja kuoriutui noin. Rasvailin sitten kunnolla ja irrottelin isoimpia repaleita niin olipa pitkään jalat sileinä!
Näpit alkoi syyhytä. Tuollaisia olisi ihana repiä.
Sain vastaavista allergisen reaktion.. jalat olivat verillä ja en pystynyt kävelemään viikkoon. Ennen kuorintaa jalat olivat ihan ok, vähän kuivat mutta ei ollut mitään näkyvää jalkapohjissa. Noilla sukilla lähti nahat ja vähän muutakin. En suosittele!!! En ole aiemmin ollut allerginen millekään
Olen lukenut (ja nähnyt kuvia) kamalasti juttuja, joissa ihmisillä on menneet jalat ihan verille noista, siis oikein syöpynyt iho :s En uskaltaisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tollaset voi hommata??
Isoissa marketeissa on ja ylipäätään missä yleensä on näitä jalkaraspeja jne, salvequickin tuote
Kuinka kauan tuo kuoriutumisvaihe kestää? Jos haluan tiettynä päivänä olevan mahdollisimman nätit (?) ja pehmeän näköiset jalkapohjat, kuinka kauan ennen sitä tuo kannattaisi tehdä?
Mun jalat oli monta vuotta ihan kamalassa kunnossa, en kehdannut mennä jalkahoitoon.
Menin sitten kuitenkin ja jalkahoitaja sanoi, että hän on nähnyt paljon pahempaakin, eikä ollut millänsäkään.
Mutta hyvä jos tuo toimii, itse vannon oikean jalkahoidon nimeen.
Mulla on työ ravintolan keittiössä ja niissä kengissä jalat hautuu pahasti ja lisäksi oli kynsisieni. Sieni ei lähtenyt vielä, mutta paljon parempi on nyt.
Mäkin tein viime kesänä ton kuorinnan ja se oli niiiiiin tyydyttävää repiä niitä nahkoja irti
Herranjumala eihän toi voi olla terveellistä! Miten sä pystyt edes kävelemään noin ohentuneella iholla?!
Onko joku kokeillut naamaan? Tarvisin uuden naaman
Vierailija kirjoitti:
Onko joku kokeillut naamaan? Tarvisin uuden naaman
No kyllä varmaan olis aikamoinen näky jos kasvoista rupeis iho tollein kesimään. Näyttäs et olis joku vakavampikin tauti iskenyt. 🤣
Siistiä. :)