Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen mies, kelpaisiko sinulle sairaanhoitajanainen

Vierailija
16.03.2017 |

Vai haluaisitko mielummin toisen akateemisen?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ajatusmaailmani kohtaisi sairaanhoitajan mielen kanssa, mutta se itse ammattinimike ei varsinaisesti olisi este.

FT

Vierailija
22/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen aitä mietlä että minulle keöpaa yksi jos toinen nainen. Nykyään en hyväksy ketään.

Tetv, mgtow

Se ei ole teiltä pois jääpähän yksi nainen muille lisää

Tilanteesi johtuu varmaan vakavista puutteista kirjoitustaidoissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella DI lla on SH vaimo, on myös lääkäreitä, löytyy myös palomiestä, poliisia, rahattomalla Toni Niemiselläkin oma hoitsu. 

Hoitsut on helppoja.

Vierailija
24/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nussinut hoitsuja päivystyskämpässä ja öisin tyhjänä olevalla sairaalan kuntosalilla.. Mutta kotona odottaa juristivaimo. Tämä on toimiva ratkaisu kulloiseenkin tarpeeseen.

Mies, kirurgi

Oikea sankari :D

Vierailija
25/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella ei ole mitään väliä. Vähemmän koulutetulla on ns. maalaisjärkeä ja kiinnostusta elämän eri puoliin.

Tiivistin tekstiäsi sen sisältämän ristiriidan poistamiseksi.

Maalaisjärki tai "common sense" on hyvä asia. Vähäinen koulutus ei kuitenkaan sitä millään muotoa takaa. Sitä joko on tai ei ole.

Toisaalta jotkut tosi fiksut ovat hiukan jalat ilmassa, mutta silti hienoja tyyppejä.

Vierailija
26/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KTM kirjoitti:

Ammatilla ei ole väliä, jos on hoikka, nätti ja mukava.

Kauppatieteiden maisteri vai korkeamman tason mies?

Molempia. 👍

Vierailija
27/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella DI lla on SH vaimo, on myös lääkäreitä, löytyy myös palomiestä, poliisia, rahattomalla Toni Niemiselläkin oma hoitsu. 

Hoitsut on helppoja.

en puhunut patjoista vaan vaimoiksi asti kelpuutettu

Vierailija
28/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ammatilla ole mitään väliä, voit olla vaikka työtön. Tärkeintä, että pukeudut naisellisen seksikkäästi lyhyisiin mekkoihin ja olet himokas pervohko nainen! Itse olen urheilullinen filosofian maisteri!

Vierailija
29/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tapailin naisia, jotka opiskelivat lääkäriksi, ekonomiksi, sisustusarkkitehdiksi tms., mutta etsin rakkautta ja löysin itselleni hammashoitajan. Itse olen akateeminen. Parikymmentä vuotta myöhemmin, ruuhkavuosien jälkeen, kaipaan itselleni juttuseuraa ja kun ne tarinat ei vaan kohtaa. Se pistää miettimään ratkaisujani, olisiko pitänyt valita toisin?

Vierailija
30/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella ei ole mitään väliä. Vähemmän koulutetulla on ns. maalaisjärkeä ja kiinnostusta elämän eri puoliin.

Tiivistin tekstiäsi sen sisältämän ristiriidan poistamiseksi.

Maalaisjärki tai "common sense" on hyvä asia. Vähäinen koulutus ei kuitenkaan sitä millään muotoa takaa. Sitä joko on tai ei ole.

Toisaalta jotkut tosi fiksut ovat hiukan jalat ilmassa, mutta silti hienoja tyyppejä.

Totta kai näin on. Siksi sanoinkin että koulutuksella ei ole väliä. Jos tuijottaa pelkästään koulutusta voi menettää monta hyvää tyyppiä elämästään.

Vierailija
31/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen aitä mietlä että minulle keöpaa yksi jos toinen nainen. Nykyään en hyväksy ketään.

Tetv, mgtow

Kommenttisi vahvistaa sitä että pysyn tästäkin lähtien kaukana teistä. Ymmärrätkö että 30 sekunnissa kännykällä näpyttely ei aina osu.

Lisäksi kerron että teen 4000e euron hommia kuukaudessa jossa lähetän sähköposteja asiakkaille 5-8 päivässä.

Minulla on ystäviä ja omaan täydellisen kropan. Osaan soittaa kitaraa ja minulla on kaksi rakasta kummilasta.

Nautin elämästäni ja kaltaisesi idiootit ei minua kiinosta.

Terv, laadukas alle 30 vuotias mies JA sama kirjotuuuiuuuusususvirheiden typottaja.

Vierailija
32/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kelpaisi. Sanotaan näin, että kun kemiat kohtaa, niin kaikki muu menettää merkityksensä.

-mies 43v

Vierailija
33/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaakaan enää parittomien Riitta (mulla leikkaa) Virkkusta. Nokkapysty tohtoria.

Taisi mieluummin kuolla, kuin ottaa vähemmän koulutettua (tyhmää) miestä.

Onpa siinäkin valinta tehty. Mutta geenitkin tussahti tyhjää samalla.

Levätköön rauhassa, kuten elikin...

Vierailija
34/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi, kunhan on fiksu, lukenut ja kinnostunut maailman tapahtumista. Seurustelin joskus lähihoitajan kanssa, jolla oli kirjahylly täynnä venäläisiä klassikoita ja tietokirjoja. Toisaalta oon tapaillut myös juristia, joka luki ammattikirjallisuuden ohella lähinnä Trendiä ja oli kaikesta ei suoraan omaan alaan liittyvästä ihan pihalla. Ei se koulutusta katso, vaikka varmaan ihmiset, joita kiinnostaa viisastua hakeutuvat herkemmin korkeakouluun.

VTM

Vierailija
35/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kelpaisiko? Sairaanhoitajat ovat parisuhdemarkkinoilla kaikkein halutuimpia. Iltaleikitkin sujuvat rutiinilla hoiturin puvussa stetoskooppi kaulassa.

Vierailija
36/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tetv, mgtow

Kommenttisi vahvistaa sitä että pysyn tästäkin lähtien kaukana teistä. Ymmärrätkö että 30 sekunnissa kännykällä näpyttely ei aina osu.

Lisäksi kerron että teen 4000e euron hommia kuukaudessa jossa lähetän sähköposteja asiakkaille 5-8 päivässä.

Minulla on ystäviä ja omaan täydellisen kropan. Osaan soittaa kitaraa ja minulla on kaksi rakasta kummilasta.

Nautin elämästäni ja kaltaisesi idiootit ei minua kiinosta.

Toivottavasti asiakkaasi ymmärtävät Sinua. Täydellinen kroppa ja kitaransoittotaito varmasti auttavat 😁.

Terv, laadukas alle 30 vuotias mies JA sama kirjotuuuiuuuusususvirheiden typottaja.

Vierailija
37/37 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa jos ei ole iso perse.