Kelpaako 170cm pitkä mies kenellekkään?
Kommentit (19)
Varsin moni 170 senttinen mies on kelvannut, jopa useammalle naiselle. Joten päättele siitä. Oma mieheni on 169 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täysin toivoton tapaus? Painoa n. 60 kg.
Miksi kysyt noin kummia? Ei se kelpaavuus ole pituudesta kiinni - omakin ukkokukkoseni on 167 cm, tismalleen yhtä pitkä vai pitäiskö sanoa pätkä ;) kun Ben Z.
Ja oikein söpöjä "poikia" molemmat.
Ainakin pikkuiset naiset haluaa vain vähän pidemmän miehen, kuin itse on.
Ei mitään ongelmaa. Itse olen saman pituinen.
Ei kelpaa, tai no rahiksi, tai soppaluuksi.
173cm/80kg kelvannut naisille erittäin hyvin.
Lue pliis ne sata aiempaa ketjua samasta aiheesta!
Ei se pituudesta ole kiinni, olen melkein 190cm ja en ole kelvannut kenellekään naiselle.
Vähän alipainoinen vaikutat olevan, nostele vähän painoja.
Itse ihan perusheppu 40v ja 170cm, nussinut n. sataa naista ja ollut muutamia hyviä parin vuoden seurustelusuhteita. Yhä saan baarista ja tapahtumista parinkympin korvilla olevia kumppaneita. Olen kyllä aika mukava, ehkä hieman turhan ujo tekemään alotteita enkä käytä alkoholia tai muita päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituudesta ole kiinni, olen melkein 190cm ja en ole kelvannut kenellekään naiselle.
Mikset ole muka kelvannut? Kyllä luulisi noin raamikkaana miekkosena naikkosseuraa löytyvän - vai oletko vaan turhan ujo, koulukiusattu tai jotain muuta kurjaa?
Muuten, joka toista on suunnilleen koulukiusattu, joten niitä idioottejen tölväsyjä ei ainakaan kannata muistella enää sekuntiakaan, vaan elää täyttä elämää.
Ei, jos se (ei edes oikeasti lyhyt) mies valittaa joka perkeleen käänteessä siitä miten rankkaa on olla lyhyt.
T. 154cm nainen joka on kuullut vittuilua pituudestaan joka käänteessä eikä jaksa siltikään valittaa siitä
En minä ainakaan ole kelvannut. Tosin mulla painoa 70kg että ehkä johtuu sitten siitä
Musta suunnilleen 170cm on just täydellinen pituus miehelle kun ite oon 160 enkä haluaisi itseäni älyttömän paljon pidempää. Mun mies on 172/62 ja just sopivan pituinen ja kokoinen :D
Känisijä. Et kelpaa.
Olen alle 155 nainen, ja sinä kuvittelet olevas jotenkin ylempi.
Mee nyt taas jahtaamaan itseäsi pitempiä mallinaisia.
Vinkkinä vaan, että et kelpaa niille, ellei sulla ole paksu lompakko.
En kelpaa vaikka olen 178 cm, en sitten keleen ja pituus on ainoa syy, ja naisten pinnallisuus.
Äiti äiti työtöt kiusii taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täysin toivoton tapaus? Painoa n. 60 kg.
Miksi kysyt noin kummia? Ei se kelpaavuus ole pituudesta kiinni - omakin ukkokukkoseni on 167 cm, tismalleen yhtä pitkä vai pitäiskö sanoa pätkä ;) kun Ben Z.
Ja oikein söpöjä "poikia" molemmat.
Ainakin pikkuiset naiset haluaa vain vähän pidemmän miehen, kuin itse on.
Ai haluaa vai?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole kelvannut. Tosin mulla painoa 70kg että ehkä johtuu sitten siitä
Niin tai ehkä se ei johdu kummastakaan vaan esim. sun luonteesta tai ihan vaan siitä ettet vaan oo vielä löytänyt oikeaa ihmistä.
Jos olet tämän palstan 170cm kalju kilttimies, niin et sata varmasti kelpaa kenellekään. Mutta se ei johdu pituudesta eikä kaljusta.
Kyllä noilla tiedoilla kelpaa,totta kai!