Mitä kirjoittaa äänestyslipukkeeseen numeron sijaan?
Hais*akaa vi**u. Olisi tietysti varma ja ajaton valinta mutta onko mitään parempaa ehdotusta?
Kommentit (35)
Kirjoitan monimutkaisen yhtälön. Huvin vuoksi tietenkin, ei ole ketään jota oikeasti haluaisin äänestää.
Aivan sama, hylkyyn menee kuitenkin. Voithan koittaa vaikka Muhammedia.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, hylkyyn menee kuitenkin. Voithan koittaa vaikka Muhammedia.
Miksi Muhammed?
Miksi kukaan kirjoittaisi lipukkeeseen Muhammed?
Vierailija kirjoitti:
Piirrä keskisormi, jortikka tai kirkkovene
Ääni keskisormelle.
Kannattaa harjoitella kotona.
turhaa kirjoitti:
Miksi et vain pysy kotona ja juo kaljaa?
Aika hyvä.
Miten olisi:
Pysykää kotona ja juokaa kaljaa?
Itse ajattelin pitää itselläni tuon vaalilappusen ja povarista laittaa toisen lapun tilalle, jonka sisäsivulle kirjoittanut eroottisen novellin :D
Miksi vaivautua? Jätä äänestämättä, jos ei ole ketään sopivaa ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirrä keskisormi, jortikka tai kirkkovene
Ääni keskisormelle.
Kannattaa harjoitella kotona.
Keskisormi on virallinen ilmaus ja ääni lasketaan jollekkin. Vaalilautakunnasta riippuen menee joko numero 1 tilalla tai sitten sen saa suurin mulkku joka on ehdokkaana koska äänestäjä tarkoittaa häntä. Yleensä on mennyt kepulaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivautua? Jätä äänestämättä, jos ei ole ketään sopivaa ehdokasta.
Joo, ne aku ankat ja muut on aika kuluneita vitsejä jo.
Minä harjoittelin kerran ykkösen ja seiskan välimuodon sekä nollan ja kuutosen välimuodon ja toivoin, että ehdokkaan 10, 16, 70 tai 76 pääsy olisi ollut yhdestä äänestä kiinni.
Itse käyn tiputamassa tyhjän lippukeen jos ei sopivaa ehdokasta löydy. Haluan tukea demokratiaa vaikka en itse aina ole samaa mieltä asioista.
Tappouhkaus? Pommiuhkaus? En kyllä suosittele, IHAN VITUN laitonta vaikkei siitä kiinni jäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Minä harjoittelin kerran ykkösen ja seiskan välimuodon sekä nollan ja kuutosen välimuodon ja toivoin, että ehdokkaan 10, 16, 70 tai 76 pääsy olisi ollut yhdestä äänestä kiinni.
Vau!
Pitääkö seiskassa olla väliviiva "tänä vuonna" ;)
Haistattele ja sitten oma nimi perään?