Miksi ihmeessä mies pitää yhteyttä ja haluaa nähdä, jos ei halua olla kuin kaveri!?
Olen tapaillut miestä kehen olen ihastunut, n. pari kuukautta. Mieskin tuntui olevan ihastuunut minuun, kun hän aloitti keskustelut ja järjesti tapaamiset lähes aina joka ainut kerta. Ei kuitenkaan tehnyt juuri fyysisiä aloitteita, ja kun minä tein hän vetäytyi, ja lopulta sai sanottua että, hän haluaa olla pelkkä kaveri. Mutta silti haluaa vieläkin viettää kanssani aikaa ja nähdä, vaikka olen tehnyt selväksi että olen (tai pitäisikö sanoa OLIN) kiinnostunut hänestä ihan romanttisessa mielessä.
Mies ei siis ole varattu tai mitään muutakaan, eikä varsinkaan ole seksin perässä (torjui aina kun yritin viedä tilannetta seksiin tai edes sinneppäin). Mutta siltikin pyytää minua vieläkin ties minne viettämään iltaa kanssaan ja yrittää aloittaa keskusteluja, vaikka olen jo päättänyt luovuttaa hänen suhteensa..
Miksi ihmeessä, en voi tajuta?
Kommentit (2)
Eikö yleensä kavereihin pidetä yhteyttä ja halutaan nähdä? Teeppäs nyt miehelle selväksi, ettet halua olla kaveri.
Miten olisi, jos kysyisit tuota ihan suoraan siltä mieheltä. Minunkin mielestäni hänen käytöksensä vaikuttaa ihan kummalliselta.