Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jumala parantanut sinut jostain sairaudesta?

Vierailija
15.03.2017 |

Uskovaiset onko teillä kokemuksia siitä? Kertokaa kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta nuotion yli hyppivä poppamies paransi minulta syövän että heilahti.

Vierailija
2/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoudesta paransi minut. Jyystin päivät pitkät persereikiä ja imin kyrpää. Nyt uskoon tultuani olen siirtynyt hetero sexiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, helvetinpelosta

Vierailija
4/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vasemmistolaisuudesta.

Vierailija
5/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nuhakuumeesta ja hyppykupasta.

Vierailija
6/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia? ap

Vierailija
7/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua siis jopa vähän naurattaa teidän vitsit, vaikka voin vastata, että Jumala on parantanut monet läheiseni minun rukoukseni kautta. Naurakaa vain minullekin, mutta olen fiksu, akateeminen ihminen. Olin ennen itse ateisti, joten tiedän miltä tämä kirjoitus kuulostaa niiden korvissa, jotka eivät usko. Jos olisitte kokeneet sen minkä minä, tekin uskoisitte. Minä olen kokenut niin uskomattomia tapahtumia ja saanut selviä viestejä Jumalalta. Haluaisin joskus kirjoittaa kirjan kokemuksistani, mutta olen julkisessa virassa oleva ihminen ja pelkään, että joidenkin silmissä uskottavuuteni kärsisi, jos kirjani julkaistaisiin.

Vierailija
8/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, mitä väliä uskottavuudella on enää siinä vaiheessa kun ihme? on tapahtunut? Senkus tulet kaapista ulos.

Vierailija
9/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön päihteily on vähentynyt huomattavasti. Kyllä tuota toisinaan tulee jossain käytyä. Lisäksi Jumalan Sana on tuonut aivan erityistä rauhaa tämän maailman oravanpyörän keskelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme