Vierailija

Lauantaina olisi juhlat ja mekko vähän kiristää. Sopivasti menkatkin alkamassa, mikä ei asiaa auta. Jakakaa parhaat vinkit, miten solakoitua eli päästä ylimääräisistä nesteistä eroon parissa päivässä. Suola tietty minimiin ja paljon nesteitä. Mansikoita ja ananasta? Kannattaako saunoa?

  • ylös 0
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Älä syö eineksiä, tee ruoka ilman suolaa sisältäviä mausteseoksia tai -kastikkeita, ja ilman lisättyä suolaa.

JOs se on ehtaa läskiä, se ei kahdessa päivässä mihinkään lähde.

Vierailija

Ai niin, syö edellisenä päivänä vähän, ja hyvin sulavia ruokia, jotta suolistossa olisi mahdollisimman vähän tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä syö eineksiä, tee ruoka ilman suolaa sisältäviä mausteseoksia tai -kastikkeita, ja ilman lisättyä suolaa.

JOs se on ehtaa läskiä, se ei kahdessa päivässä mihinkään lähde.


Läskiä ei tarvi lähteä enkä sellaista odotakaan, mutta nyt on ihan selkeetä nesteturvotusta päällä. Kiitos vastauksesta! :)

Vierailija

Suosittelisin syömään monella aterialla banaaneja (ja muita hedelmiä). Yllättäen myös vähärasvainen ja korkea hiilihydraattinen (kasvipohjainen) ruoka poistaa turvotusta -ainakin kasvoista, joka on minulla ongelma. Vihannekset myös ja vähärasvaiset salaattikastikkeet. Suolaa saa kyllä syödä sen 1tl päivässä ilman suurempia turvotuksia.

Vierailija

Suolaa voi korvata esim salaateissa pirskottelemalla valko- tai punaviinietikkaa joukkoon. Pitkin päivää kannattaa juoda vettä johon on puristettu sitruunaa.

Vierailija

Varsiselleri poistaa nesteitä ja siitä voi tehä dippivihannesten joukkoon tankoja. Dippi kannattaa tehdä muista ku maitotuotteista, jos turvotusta tahtoo vähentää.

Vierailija

Proteiinikuuri poistaa kyllä nesteet kaikista tehokkaimmin! Siinä riittää jo pari päivää, alkaa pissattaa koko ajan ja huomaat, että nesteet todellakin lähtee.

Eli: jätä pois leipä, peruna, pasta, mysli yms.  sekä hedelmät. Marjoja ja kasviksia (salaatti, selleri, sipuli, paprika, tomaatti, kurkku) voi syödä ja mielin määrin rahkaa, raejuustoa, kananmunia, kalaa, kanaa, lihaa. Maitoa ja jugurttia jonkin verran, mutta tarkkaile hiilarien määrää.

Lisäbuustina vihreä tee.

Jos mahdollista niin lenkkeile, kävele, pyöräile tms treeniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Proteiinikuuri poistaa kyllä nesteet kaikista tehokkaimmin! Siinä riittää jo pari päivää, alkaa pissattaa koko ajan ja huomaat, että nesteet todellakin lähtee.

Eli: jätä pois leipä, peruna, pasta, mysli yms.  sekä hedelmät. Marjoja ja kasviksia (salaatti, selleri, sipuli, paprika, tomaatti, kurkku) voi syödä ja mielin määrin rahkaa, raejuustoa, kananmunia, kalaa, kanaa, lihaa. Maitoa ja jugurttia jonkin verran, mutta tarkkaile hiilarien määrää.

Lisäbuustina vihreä tee.

Jos mahdollista niin lenkkeile, kävele, pyöräile tms treeniä.


Tää on kyllä totta, oon pari kertaa kokeillu vähähiilarista ruokavalioa ja nesteet on todellakin lähtenyt liikkeelle. Nykyään oon kuitenkin vegaani, niin se vähän vaikeuttaa.
Toi varsiselleri oli hyvä vinkki, taidan painottaa vihersmoothieihin nyt ruokailut. :) Lisäksi paljon vettä ja vihreää teetä. Kiitos muistakin vinkeistä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla