Meidän 17-v tytön ensimmäinen poikaystävä on 20v!
Tyttö ei ole koskaan seurustellut aiemmin, ja tänään ruokapöydässä sitten totesi, että hänellä on muuten poikaystävä - ja melkein neljä vuotta vanhempi. Poikaa en ole vielä tavannut, mutta tytön kertoman perusteella vaikuttaa oikein kunnolliselta ja hyvältä. Tuntuu silti vähän isolta ikäerolta tuossa vaiheessa, etenkin kun tytöllä ei sitä aiempaa seurustelukokemusta ole. Onko teistä vähän kummaa vai ylireagoinkohan taas?
Kommentit (14)
Mitä ihmettä? Ihan normaali ikäero tuo kolme vuotta. Parempi vaan jos hieman vanhempi poikaystävä niin biletykset yms. jääneet ehkä vähän vähemmälle. Naurettavaa reagoida tuolla tavalla.
Meidän 17-vuotiaan eka oli 30v. On vieläkin yhdessä 7 vuoden jälkeen..
Nm. Ei-tyytyväinen
No ei ole iso ikäero! Ihan poikiahan tuon ikäiset on, eikä mitään "vanhempia miehiä"
Oo tyytyväinen. Oma eka miesystävä on 27 vuotta vanhempi. Ollaan vieläkin yhessä ;)
Ei ole kovin iso ikäero ja jos poika on kunnollisen oloinen, niin mikäs ongelma siinä on.
Onko vain seurustelua vai myös paneskelua?
Ei haittaisi minua, jos poika olisi asiallinen.
nimim. 17v tytön äiti
Ei ole mikään iso ikäero. Tapaa nyt ainakin ensin poikaystävä, ennen kuin tuomitset.
Vierailija kirjoitti:
Onko vain seurustelua vai myös paneskelua?
Veikkaan että tuossa iässä siinä on molempia. Miksi ei olisi?
Haluaisitko että se tykkäis äidistä ja tyttärestä?
Keksi joku hyvä porkkana jolla saat ne eroamaan :)
20 vuotta täyttänyt metusaalemi kuuluu jo museoon!
Mun eka poikaystävä joskus 14-vuotiaana oli 17v :D Sen jälkeen myöhemminkin oli 3v ikäeroja muitten kaa, välissä oli yks 8-9v ikäero (minä 15-16 ja jätkä 24-25, mut ei tapailtu ku iha hetki ja mitään ei tapahtunu). Nykyinen avokkini on myös 3v vanhempi, alettiin seurustella kun oltiin 16 ja 18 (täyttämässä 19) ja ollaan monen vuoden jälkeen edelleen yhdessä :)
Tulit taas tänne. Hommaa ittelles tekemistä.