Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella läski kysy mitä haluat

Vierailija
15.03.2017 |

Kysymyksiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet jos joku mainitsee painon millään tavalla? Mitä olet siitä mieltä, että painosta ja syömisistä puhumista vältellään erittäin lihavien seurassa?

Vierailija
2/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet jos joku mainitsee painon millään tavalla? Mitä olet siitä mieltä, että painosta ja syömisistä puhumista vältellään erittäin lihavien seurassa?

En ajattele yhtään mitään enkä ole koskaan huomannut että painosta ja syömisestä oltaisiin mun seurassa puhumatta. Kyllä niistä asioista mies ja ystävätkin puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ja pituus?

Vierailija
4/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö pyyhkimään perseesi itse?

Vierailija
5/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja asialla. Joko oot päässyt vuodesohvalta kunnon sänkyyn?

Vierailija
6/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun mennä sänkyyn päikkäreille? Ja jos meen niin laitanko miehen eväät jääkaappiin ennen että koira saa nuolla kattilan missä ruoka tällä hetkellä on? Selvästi odottelee sitä kattilaa.. Vaihtoehto siis on että nukun ne päikkärit tässä sohvalla ja koira saa kattilan vasta päikkäreiden jälkeen 🤔

Vierailija
7/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö paljon vähemmän kuin puolisosi, joka on laiha? Etkö oikeasti syö juurikaan enempää kuin muut? Etkö syö kylässä juuri mitään, kun olet "juuri äsken syönyt".

Vierailija
8/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten estän itseäni päätymästä mittoihisi? Mitä teit väärin, olettaen että lihavuus haittaa sinua? Onko jotain terveysongelmia joiden voidaan olettaa johtuvan ylipainosta?

T. Masentunut, kohta itsekin lihava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän