Onko vika minussa kun en tunne miehiin mitään syvällisempää, suurin osa on vain "ihan kivoja"
Tai sitten joistakin miehistä huomaa heti ettei minun tyyppiä/tyylisiä. Mikä minussa on vikana kun tuntuu ettei kenenkään kohdalla tule mitään suuria tunteita, kaikki ovat tähän mennessä olleet ihan kivoja, joihin kohtaa vähäinenkin kiinnostus lopahtaa jossainvaiheessa. En haluaisi tyytyä ihankivaan :(
Kommentit (6)
Matemaattisesti tarkasteltuna Suomesta löytyy jokaiselle useampi sata "se oikeaa sielunkumppani" ja tuhansia ihan ok kumppaneita pitkään ja kaikin puoli tyydyttävään parisuhteeseen. Eli kyllä etsivä löytää jonkun heistä.
Minulla on sama juttu. Joidenkin naisten kanssa olen tuntenut. Seksuaalisesti viehätyn kuitenkin pelkästään miehistä. Outoa.
Ajattelin noin kun muutama vuosi sitten erosin toisesta pitkästä liitosta. Sit tapahtui kummallisia, olen nyt suhteessa naisen kanssa vaikka en ole IKINÄ ajatellut olevani biseksuaalinen. Nyt on se tunne että tää on tässä, kaikinpuolin täys100%nen suhde kaikinpuolin.
Mitä useammin on kohdannut itsessään "tässä se oikea nyt on"-fiiliksiä jonkun kanssa ja huomannut, että sehän olikin vain alkuhuumaa, sitä vaikeampi on enää uskoa rakkauteen ensi silmäyksellä. Jotkut on vaan sopivampia kuin toiset, ei kai siinä sen kummempaa.
On muuten mahdollista olla homoromanttinen heteroseksuaali. Eli seksi kiinnostaa vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta tunteita kehittää vain samaa sukupuolta kohtaan. Ja toisinpäin myös.
Mulla oli sama vuosia. Suhteet kariutu heti alkuun kun olisi ollut epäreilua toiselle elättää toiveita vuosisadan rakkaustarinasta. Sitten tapasin mieheni ja se oli menoa. Eli ehkä vain tarvitset aikaa ja että tapaat "sen oikean"?