Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kosmetologilla käynti koskaan saanut ihosi voimaan huonommin, esim finnejä?

Vierailija
15.03.2017 |

Itse muutaman kerran kävin puhdistuttamassa ihon ja sai vaan entistä pahemmin kukkimaan.. :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran erehdyin menemään kosmetologille, jonka valitsin ihan summassa. Tuolla kosmetologillapa olikin sitten "hoitolansa" yhteydessä pieni myymälä. Myymälässä näkyi olevan kaupan meikkejä ja hajuvesiä, mutta myös Veikkauksen myyntipiste.

Tämän tästä oveen ripustetut kellot kilahtelivat, ja kosmetologi siirtyi palvelemaan muita asiakkaita, enimmäkseen lottokuponkejaan tuovia. Ja kertaakaan tuo arvon kosmetologi ei pessyt käsiään, kun aloitti taas minun naamani käsittelyn. Vaikka likaisia rahoja oli käsitellyt. Ja minä en kehdannut tai välttämättä voinutkaan asiasta mainita, kun makasin siinä tökötit naamallani.

Tuo käyntini kestikin paljon kauemmin kuin mitä olisi pitänyt. Mutta se johtui täysin siitä, että välillä palveltiin muita asiakkaita.

Olin tosi kiukkuinen kun tulin kotiin. Ja vielä kiukkuisempi, kun parin päivän päästä kasvoillani oli tulehtuneita näppylöitä.

En kuitenkaan jaksanut asiasta mitään valitusta tehdä. Mutta tosi törkeää käytöstä oli kyllä kosmetologilta, toivottavasti asiakkaat ovat häneltä loppuneet.

Tietenkin iho voi muutenkin alkaa kukkia kosmetologikäynnin jälkeen, mutta minä uskon, että minun tapauksessani se johtui kosmetologin basillikäsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi