Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian hölmöä tai noloa laittaa jo kevät takki ja housut?

Vierailija
15.03.2017 |

Vaiko tuleekohan kipeeks herkäst? Mietin vaa kun tääl on jotai 5 astetta lämmintä nii tulee kuuma varmaa toppatakis?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lämmin oli kun mulla oli jo softshell päällä villakangastakin sijaan mutta nyt on noussut kova tuuli enkä tiedä riittäisikö enää.

Vierailija
2/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule sen mukaan mikä tuntuu hyvältä. Empä ite tänä talvena monenakaan päivänä pitäny toppatakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväthousut? Mitkä ne ovat?

Vierailija
4/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan jo poplariin, alle villatakkia vaan niin tarkenee, ja kaulahuivin voi aina tunkea taskuun. Vai lapsestako puhut?

Itse en ymmärrä niitä hesalaisia, jotka vielä vappuna hikoilee villakangas tai tikkitakissa kun lämmintä on +10 ja yli, tai sitten niillä on harvinaisen huono verenkierto. Mutta paljon noita viluvarpaita on vielä silloinkin kaupungilla.

Vierailija
5/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa höpsö ellet vilustu.

Vierailija
6/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdan jo poplariin, alle villatakkia vaan niin tarkenee, ja kaulahuivin voi aina tunkea taskuun. Vai lapsestako puhut?

Itse en ymmärrä niitä hesalaisia, jotka vielä vappuna hikoilee villakangas tai tikkitakissa kun lämmintä on +10 ja yli, tai sitten niillä on harvinaisen huono verenkierto. Mutta paljon noita viluvarpaita on vielä silloinkin kaupungilla.

Minun on aina ollut vaikea siirtyä eri vaatetukseen, tuntuu niin vieraalta taas ohuemmassa takissa.

Vierailija
7/9 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hölmöä. Sen sijaan kevättakki ja -housut kannattaa kyllä laittaa.

Vierailija
8/9 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrospukeutuminen on näillä säillä parasta!!!

Vierailija
9/9 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama aste pakkasta, toppatakilla mennään. Joskus tulee kaupassa kuuma, että alle vain kevyt paita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän