Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE-toimisto ottaa sinuun yhteyttä 15.03.2017

Vierailija
15.03.2017 |

Lukee mol- sivuilla. Tarkoittaako se että joku soittaa sieltä tämän iltapäivän aikana? Mua niin jännittää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ole aikaisemminkin tänne tämän kirjoittanut mutta : Olin pitkään onnettomuuden jälkeen kotona ja tipahdin kelasta  ansiosidonnaiselle. Työnantajani kykeni kuitenkin järjestämään minulle kuntoisuuttani vastaavaa työtä.  ( fyysinen rajoite)

Oli ollut jo useamman kuukauden töissä, kun Työkkärin täti soitti, oli TODELLA todella epäilevä työllistymiseni suhteen, vaikka avoimesti kerroin tilanteeni ja sen, että jatkan siis entisen työnanjan palveluksessa , varmisteli siis mineen kertaan ja ja jauhoi " Ihanko totta" -lausetta useamman kerran. Viimein luulin vakuuttaneeni  virkailijan, kunnes viikon kuluttua sain kirjeen, jossa luki että asiakkuuteni työvoimatoiston työhakijana jatkuu ja työkkäristä soitetaan x- ajan kuluttua minulle....

Kai sieltä taas soitellaan jossain vaiheessa :)

Miksi ihmeessä et osaa toimia ohjeen mukaan ja ilmoittaa te-toimistoon, että olet töissä? Oma asiointi -palvelussa se on todella yksinkertaista. Koska jos et sano, että et ole enää työnhakijana, niin työkkärin täti ei voi itse keksiä, että lopettaa työnhakusi ilman lupaasi.

Vierailija
22/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneenko asti aiot odottaa soittoa tänään? Työkkäriin päin soittoaika on kai 16.15 asti. Kai siihen mennessä soittavat, jos soittavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään siirretty työnhakua eteenpäin ilman haastattelua tämän vuoden puolella?

Juu, helmikuussa siirtyi elokuulle päivä, ilman soittoa.

Miten tuo on mahdollista? Kaikki työttömät piti haastatella vuoden alusta lähtien.

Asiakkaat ei vastaa puhelimeen. Saavat kirjeen, jossa kerrotaan työnhaun katkeavan. Eivät reagoi. Työnhaku katkeaa ja vasta sitten alkaa itku, että kukaan ei kertonut.

Vierailija
24/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valehtelin te-toimistolle ettei ole nettiä : ) hä häh hhääh häähh.

Sanoin että win 10 päivitys mykisti tietsikan : ). Kysyi että puolisoko maksaa laskut? Sanoin lyhyesti että "niin" ja naurahdin.

Kaikki tulee kirjeitse ja ennen soittoa tulee tekstari.

Vierailija
25/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneenko asti aiot odottaa soittoa tänään? Työkkäriin päin soittoaika on kai 16.15 asti. Kai siihen mennessä soittavat, jos soittavat?

Aioin odottaa 16.15 asti. Ei nyt ole muutakaan tekemistä. ap

Vierailija
26/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään siirretty työnhakua eteenpäin ilman haastattelua tämän vuoden puolella?

Miten tuo on mahdollista? Kaikki työttömät piti haastatella vuoden alusta lähtien.

Asiakkaat ei vastaa puhelimeen. Saavat kirjeen, jossa kerrotaan työnhaun katkeavan. Eivät reagoi. Työnhaku katkeaa ja vasta sitten alkaa itku, että kukaan ei kertonut.

Miten liittyy lainattuun viestiin?

Vierailija
27/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hirveätä. Mulle ei soittanut sovittuna päivänä. Nyt raahaan suihkuunkin aina ton puhelimen, että jos ne soittaa, kun pakko olla aina paikalla tai karenssia pukkaa.

Vierailija
28/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun viestisi ei liity tämän säikeen ajatuskulkuun.

Liittyy siten että ei ole vastattu työkkärin yhteydenottoon ja ítketään myöhemmin kun tulee karenssia, jookos?

Vierailija
29/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siten että ei ole vastattu työkkärin yhteydenottoon ja ítketään myöhemmin kun tulee karenssia, jookos?

Siis tossahan oltaisiin vastattu jos se soitto olisi tullut? 

Vierailija
30/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle piti tulla soitto 1.3. ei tullut ja seuraavana päivänä sivuilla oli soittoaika siirtunyt puolen vuoden päähän. Sama juttu oli kesällä, soittoaika olisi ollut kesäkuussa,ei soittoa ja soittoaika siirtyi tammikuulle, soittivat kuitenkin syyskuussa ja tarkistivat tietoni ja se siitä eli nytkin soitto todennäköisesti tulee ennen seuraava määräpäivää ja jos ei puhelimeen ehdi vastata niin soittavat kyllä uudestaan, ei siitä mitään karenssia tule, eli ei todellakaan tarvitse kökkiä kotona koko ajan puhelin käden ulottuvilla, en itsekään ole vastannut työkkärin puheluun kun olin kaupan kassajonossa ja soittivat uudestaan viikon päästä.

Vierailija
31/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siihen, että kaikki työttömät piti haastatella vuoden alusta lähtien. Hankala haastatella, kun eivät vastaa puhelimeen.

Toisaalta tässä on se hyvä puoli, että tänä vuonna on työnhakuja ilmoitettu päättyneeksi 56% enemmän kuin viime vuonna 2 ensimmäisen kuukauden aikana. Eli asiakas on joko unohtanut ilmoittaa menneensä töihin tai ei vastaa puheluun eikä ota yhteyttä. Kyse on kymmenistä tuhansista asiakkaista, jotka on saatu siivottua pois tilastoista, koska eivät ole tai halua olla työnhakijoina.

Vierailija
32/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aioin odottaa 16.15 asti. Ei nyt ole muutakaan tekemistä. ap

Miksi odotat soittoa, kai sinulla on puhelin joka kulkee mukana ja hälyttää kun joku soittaa?

Minulle kävi niin että lupasivat soittaa klo.11 ja soittivat tuntia aikaisemmin ja minulla kuulokket korvilla ja en kuullut hälytystä ja piti tehdä vastasoitto että paikalla ollaan. Kova soitorumba siitä tuli.

Vierailija
33/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tossahan oltaisiin vastattu jos se soitto olisi tullut? 

Et vaan tajua isompaa kuvaa mikä muodostuu monen postauksen summana.

Vierailija
34/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miksi odotat soittoa, kai sinulla on puhelin joka kulkee mukana ja hälyttää kun joku soittaa.[/quote]

Ja alkaisin julkisella paikalla puhua henkilökohtaisia asioitani? Minä ainakin odotan näitä työkkärin puheluita kotonani. -Ei ap

Vierailija
35/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luki että ottaa tarvittaessa yhteyttä. Ei ottanut.

Vierailija
36/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ottanut minuun kukaan yhteyttä merkittyyn päivämäärään mennessä. Joihinkin ottaa. Ei voi koskaan tietää, ketä hiillostetaan ja ketä ei. Eikös olekin paskaa venailla koko päivä, että tuleeko sieltä mitään soittoa vai ei?

Vierailija
37/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin työkkärissä, ettei tarvi päivystää puhelimen ääressä. Se päivä on kuulemma "tarvittaessa" ja et isolle osalle ei soitella.

Itse taas olen enää 2 vko työtön (sain työtä, tosin vain määräaikaisesti) ja silti piti käydä tänään kuittaamassa suunnitelma, jonka mukaan olis pitänyt hakea töitä heinäkuun alkuun asti. Ei mitään järkeä. :P

Vierailija
38/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut soittoa tänään. Eikä työnhaun päivä muuttunut myöhemmäksi. Se on edelleen 15.03.2017

ap

Vierailija
39/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut soittoa tänään. Eikä työnhaun päivä muuttunut myöhemmäksi. Se on edelleen 15.03.2017

ap

Se muuttuu huomenna aamulla, ei tänään.

Vierailija
40/49 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se muuttuu huomenna aamulla, ei tänään.

Joo. Pitää katsoa aamulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän