TE-toimisto ottaa sinuun yhteyttä 15.03.2017
Lukee mol- sivuilla. Tarkoittaako se että joku soittaa sieltä tämän iltapäivän aikana? Mua niin jännittää.
Kommentit (49)
Moneenko asti aiot odottaa soittoa tänään? Työkkäriin päin soittoaika on kai 16.15 asti. Kai siihen mennessä soittavat, jos soittavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään siirretty työnhakua eteenpäin ilman haastattelua tämän vuoden puolella?
Juu, helmikuussa siirtyi elokuulle päivä, ilman soittoa.
Miten tuo on mahdollista? Kaikki työttömät piti haastatella vuoden alusta lähtien.
Asiakkaat ei vastaa puhelimeen. Saavat kirjeen, jossa kerrotaan työnhaun katkeavan. Eivät reagoi. Työnhaku katkeaa ja vasta sitten alkaa itku, että kukaan ei kertonut.
Minä valehtelin te-toimistolle ettei ole nettiä : ) hä häh hhääh häähh.
Sanoin että win 10 päivitys mykisti tietsikan : ). Kysyi että puolisoko maksaa laskut? Sanoin lyhyesti että "niin" ja naurahdin.
Kaikki tulee kirjeitse ja ennen soittoa tulee tekstari.
Vierailija kirjoitti:
Moneenko asti aiot odottaa soittoa tänään? Työkkäriin päin soittoaika on kai 16.15 asti. Kai siihen mennessä soittavat, jos soittavat?
Aioin odottaa 16.15 asti. Ei nyt ole muutakaan tekemistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään siirretty työnhakua eteenpäin ilman haastattelua tämän vuoden puolella?
Miten tuo on mahdollista? Kaikki työttömät piti haastatella vuoden alusta lähtien.
Asiakkaat ei vastaa puhelimeen. Saavat kirjeen, jossa kerrotaan työnhaun katkeavan. Eivät reagoi. Työnhaku katkeaa ja vasta sitten alkaa itku, että kukaan ei kertonut.
Miten liittyy lainattuun viestiin?
Toi on hirveätä. Mulle ei soittanut sovittuna päivänä. Nyt raahaan suihkuunkin aina ton puhelimen, että jos ne soittaa, kun pakko olla aina paikalla tai karenssia pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun viestisi ei liity tämän säikeen ajatuskulkuun.
Liittyy siten että ei ole vastattu työkkärin yhteydenottoon ja ítketään myöhemmin kun tulee karenssia, jookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy siten että ei ole vastattu työkkärin yhteydenottoon ja ítketään myöhemmin kun tulee karenssia, jookos?
Siis tossahan oltaisiin vastattu jos se soitto olisi tullut?
Mulle piti tulla soitto 1.3. ei tullut ja seuraavana päivänä sivuilla oli soittoaika siirtunyt puolen vuoden päähän. Sama juttu oli kesällä, soittoaika olisi ollut kesäkuussa,ei soittoa ja soittoaika siirtyi tammikuulle, soittivat kuitenkin syyskuussa ja tarkistivat tietoni ja se siitä eli nytkin soitto todennäköisesti tulee ennen seuraava määräpäivää ja jos ei puhelimeen ehdi vastata niin soittavat kyllä uudestaan, ei siitä mitään karenssia tule, eli ei todellakaan tarvitse kökkiä kotona koko ajan puhelin käden ulottuvilla, en itsekään ole vastannut työkkärin puheluun kun olin kaupan kassajonossa ja soittivat uudestaan viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy siihen, että kaikki työttömät piti haastatella vuoden alusta lähtien. Hankala haastatella, kun eivät vastaa puhelimeen.
Toisaalta tässä on se hyvä puoli, että tänä vuonna on työnhakuja ilmoitettu päättyneeksi 56% enemmän kuin viime vuonna 2 ensimmäisen kuukauden aikana. Eli asiakas on joko unohtanut ilmoittaa menneensä töihin tai ei vastaa puheluun eikä ota yhteyttä. Kyse on kymmenistä tuhansista asiakkaista, jotka on saatu siivottua pois tilastoista, koska eivät ole tai halua olla työnhakijoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aioin odottaa 16.15 asti. Ei nyt ole muutakaan tekemistä. ap
Miksi odotat soittoa, kai sinulla on puhelin joka kulkee mukana ja hälyttää kun joku soittaa?
Minulle kävi niin että lupasivat soittaa klo.11 ja soittivat tuntia aikaisemmin ja minulla kuulokket korvilla ja en kuullut hälytystä ja piti tehdä vastasoitto että paikalla ollaan. Kova soitorumba siitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tossahan oltaisiin vastattu jos se soitto olisi tullut?
Et vaan tajua isompaa kuvaa mikä muodostuu monen postauksen summana.
[/quote]Miksi odotat soittoa, kai sinulla on puhelin joka kulkee mukana ja hälyttää kun joku soittaa.[/quote]
Ja alkaisin julkisella paikalla puhua henkilökohtaisia asioitani? Minä ainakin odotan näitä työkkärin puheluita kotonani. -Ei ap
Minulla luki että ottaa tarvittaessa yhteyttä. Ei ottanut.
Eipä ottanut minuun kukaan yhteyttä merkittyyn päivämäärään mennessä. Joihinkin ottaa. Ei voi koskaan tietää, ketä hiillostetaan ja ketä ei. Eikös olekin paskaa venailla koko päivä, että tuleeko sieltä mitään soittoa vai ei?
Mulle sanottiin työkkärissä, ettei tarvi päivystää puhelimen ääressä. Se päivä on kuulemma "tarvittaessa" ja et isolle osalle ei soitella.
Itse taas olen enää 2 vko työtön (sain työtä, tosin vain määräaikaisesti) ja silti piti käydä tänään kuittaamassa suunnitelma, jonka mukaan olis pitänyt hakea töitä heinäkuun alkuun asti. Ei mitään järkeä. :P
Ei tullut soittoa tänään. Eikä työnhaun päivä muuttunut myöhemmäksi. Se on edelleen 15.03.2017
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut soittoa tänään. Eikä työnhaun päivä muuttunut myöhemmäksi. Se on edelleen 15.03.2017
ap
Se muuttuu huomenna aamulla, ei tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se muuttuu huomenna aamulla, ei tänään.
Joo. Pitää katsoa aamulla.
Miksi ihmeessä et osaa toimia ohjeen mukaan ja ilmoittaa te-toimistoon, että olet töissä? Oma asiointi -palvelussa se on todella yksinkertaista. Koska jos et sano, että et ole enää työnhakijana, niin työkkärin täti ei voi itse keksiä, että lopettaa työnhakusi ilman lupaasi.