Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on ihan hirveän pinnallinen

Vierailija
15.03.2017 |

Jatkuvasti tuijottaa ulkonäköään ja mittailee paljonko vielä pitäisi laihduttaa. Koko ajan miettii vaatteitaan ja olisi koko ajan ostelemassa uusia. Viime vuotinen takki ei kelpaa, housut ovat puoli senttiä liian pitkät, hiukset on jatkuva ongelma jne. jne.
En jaksaisi yhtään kuunnella ja katsella tuota jatkuvaa ulkonäkökeskeisyyttä! Peilin edessä pitää koko ajan arvioida itseään ja lähikaupassa ei voi käydä, jos kaikki ei ole viimeisen päälle.
Tuntuu, ettei sitä kiinnosta mikään henkinenpuoli, vain kaikki pinnallinen.
Liikuntaakaan ei harrasta hyvänolon vuoksi tai siksi, että se on kivaa vaan siksi, että sitten näyttää paremmalta.
Aaaargh!! Keski-ikää lähentelevä mies ja edelleen vain tuijottaa pintaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ja toisissa ketjuissa suomalaista miestä haukutaan tyylittömäksi, möhömahaiseksi resupekaksi.

Koittakaas nyt jo päättää mikä teille kelpaa?

Vierailija
2/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa nyt on vikana? Podetko huonoa oloa omasta ulkonäöstäsi?

Tämä ei ollut piikittelyä. Ihan vain kannattaa ensin tutkia se puoli itsestä, joka tuntee ärsytystä, koska jokin puoli itsessä kokee kovia miehen pynttäytymisen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Ja toisissa ketjuissa suomalaista miestä haukutaan tyylittömäksi, möhömahaiseksi resupekaksi.

Omaan elämäänsä tyytymättömille (= käytännössä jokainen av-palstalainen) ei kelpaa mikään. Ei osata löytää tyytyväisyyttä omasta itsestä, vaan sitä etsitään muista, joten jos lähipiiri tekee pikkuasiat "väärin", niin oman itsen onni laskee.

Vierailija
4/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi se kultainen keskitie? Liika on liikaa molemmissa päissä.

ap.

Vierailija
5/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ihan varma että on ulkonäkökeskeinen? tarkoitan että joskus omat epävarmuudet, pelot ym. saattavat johtaa siihen että kiinnittää pakonomaista huomiota ulkonäköönsä? tavallaan kaikki niin kuin kulminoituu siihen..yritäpä jutella miehesi kanssa, zemppiä <3

Vierailija
6/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

happu mama 84 kirjoitti:

oletko ihan varma että on ulkonäkökeskeinen? tarkoitan että joskus omat epävarmuudet, pelot ym. saattavat johtaa siihen että kiinnittää pakonomaista huomiota ulkonäköönsä? tavallaan kaikki niin kuin kulminoituu siihen..yritäpä jutella miehesi kanssa, zemppiä <3

Kyllä se on aina ollut, mutta ei näin paha. Pahenee vain mitä vanhemmaksi tulee.

Kai me ollaan vain sitten niin erilaisia, kuten aina olen ajatellutkin. Tykkään kyllä itsekin huolehtia ulkonäöstäni jne., mutta ei se ole mun mielessä 24/7 eikä maailma kaadu jos aina ei ole kaikki uusinta uutta ja ilman meikkiä voin hyvin olla.

Luulisi, että aikuinen mies löytäisi jotain muutakin sisältöä elämäänsä kuin ulkokuoren.

ap.

Vierailija
7/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi se kultainen keskitie? Liika on liikaa molemmissa päissä.

ap.

Millä tapaa miehen itsestään huolehtiminen on sinulta pois? Olet tietenkin niitä mätisäkkejä joka makaa palstalla aamusta iltaan ja paskat nakkaa omasta hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään, eikö niin?

Vierailija
8/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistusta? Ruumiinkuvan häiriö? Itse harrastin tuota työttömänä ollessani. Se ei johtunut siitä, että olisin pinnallinen, vaan siitä, että minulla ei ollut kaikki ihan hyvin. En osannut yhtään arvioida miltä näytin, tuntui että peili valehtelee. Tunsin pelkoa vanhenemisesta ja siitä, että elämä ei olekaan pulkassa (työtön kun olin) ja suuntasin tuon kammoni "vanhentuneita" ja yhtäkkiä "vierailta" näyttäneitä kasvojani kohtaan. Oli pakko pynttäytyä kauppareissua varten kun ajattelin että muuten kaikki näkevät sisäisen rappioni minkä näin heijastuvan jotenkin ulkomuodostani.

Vierailija
9/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistusta? Ruumiinkuvan häiriö? Itse harrastin tuota työttömänä ollessani. Se ei johtunut siitä, että olisin pinnallinen, vaan siitä, että minulla ei ollut kaikki ihan hyvin. En osannut yhtään arvioida miltä näytin, tuntui että peili valehtelee. Tunsin pelkoa vanhenemisesta ja siitä, että elämä ei olekaan pulkassa (työtön kun olin) ja suuntasin tuon kammoni "vanhentuneita" ja yhtäkkiä "vierailta" näyttäneitä kasvojani kohtaan. Oli pakko pynttäytyä kauppareissua varten kun ajattelin että muuten kaikki näkevät sisäisen rappioni minkä näin heijastuvan jotenkin ulkomuodostani.

Joku ruumiinkuvan häiriö sillä on varmaan aina ollut, kun aina on valittanut, että on liian läski vaikka ei sitä todellakaan koskaan ole ollut. Mä olen tosi hoikka ja vertaa aina itseään minuun ja on selvästi välillä kateellinen, kun en liho.

Mutta nyt on mennyt aivan överiksi tuo koko homma. Ehkä se vanheneminen stressaa? Ei tosin pitäisi, kun ulkonäön puolestaankin näyttää 10v nuoremmalta kuin onkaan.

Tuo pinnallisuus ei edes rajoitu vain omaan ulkonäköön vaan kaikkeen muuhunkin. Sitä on tosi raskasta kuunnella ja katsella aamusta iltaan ja se antaa todella huonon kuvan lapsillekin.

ap.

Vierailija
10/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ruumiinkuvan häiriö sillä on varmaan aina ollut, kun aina on valittanut, että on liian läski vaikka ei sitä todellakaan koskaan ole ollut. Mä olen tosi hoikka ja vertaa aina itseään minuun ja on selvästi välillä kateellinen, kun en liho.

Mutta nyt on mennyt aivan överiksi tuo koko homma. Ehkä se vanheneminen stressaa? Ei tosin pitäisi, kun ulkonäön puolestaankin näyttää 10v nuoremmalta kuin onkaan.

Tuo pinnallisuus ei edes rajoitu vain omaan ulkonäköön vaan kaikkeen muuhunkin. Sitä on tosi raskasta kuunnella ja katsella aamusta iltaan ja se antaa todella huonon kuvan lapsillekin.

ap.

Ja olet itse täydellinen? Pelkäätkö hämähäkkejä tms.? Luonteenpiirteitä on monia ja olemme sellaisia kuin luoja on meidät luonut.

Vierailija
11/11 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että sulla tulee olemaan kivaa kun ukkos alkaa vanheta :D Ikääntyminen tuon kaltaiselle miehelle on varmasti kauheaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän