Vieläkö joku oikeasti lukee kirjoja?
Kaikki tieto löytyy netistä googlaamalla ja jos tarinat kiinnostaa niin elokuvat on keksitty jo tyyliin 60-luvulla.LOL!
Kommentit (32)
Kirjat on ku huumetta. Ruudulta lukeminen ei ole yhtä mukavaa ja henkilökohtaisesti ainakin nautin siitä paperin tuoksusta. Rentouttaa myös ihan eri tavalla kuin sinivalossa kylpeminen, etenkin jos tykkää lukea iltaisin niin kuin minä.
Aah toivottavasti. Ja kommenteista päätellen kyllä lukeekin. Ihanaa! Itse luen paljon vähemmän kuin toivoisin lukevani. Pidän kirjoja lukevaa naista puoleensavetävänä!
1156
Lasten- ja nuortenkirjailijana ja kirjojen suurkuluttajana tällaiset avaukset viiltävät sydämestä...
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen on homoille.
On se niillekin!
Enemmänkin olisin huolissani, jos lapsi katsoisi sateenkaariporukan tekemiä Hollywood-elokuvia. Tiesithän kai, että Kaliforniassa ei ole yhtään ryppyreikää, jossa ei olisi jo käyty?
laa laa land.
Vierailija kirjoitti:
Lasten- ja nuortenkirjailijana ja kirjojen suurkuluttajana tällaiset avaukset viiltävät sydämestä...
Älä suotta sure, tämä aloitus oli vaan tylsä provo.
Öhö öhö. Lukisit säkin kirjoja, niin oppisit tekemään parempia provoja.
ei jaksa lukea pelaan pleikkaria
ghost econ wildlands nyt menossa monta päivää, kaljaa haen välillä kyytiin
tv 45 v vuotia työtön mies, 2 akateemista paskatutkintoa
arkkipiispaMäkinen kirjoitti:
ei jaksa lukea pelaan pleikkaria
ghost econ wildlands nyt menossa monta päivää, kaljaa haen välillä kyytiin
tv 45 v vuotia työtön mies, 2 akateemista paskatutkintoa
terveisiä samanikäiseltä työssäkäyvältä mieheltä, pelaan strongholdia ja zeldaa emulaattorilla ja teen "töitä" samaan aikaan kotoa käsin. korkeakoulu jäi kesken, jostain opistosta on tutkinto, mutta sitä opistoa ei enää edes ole. enpä kaljoittele, olisiko siinä se ratkaiseva ero?
Minulla on kirjahyllyssä odottamassa noin 50 kirjaa, pääsen niiden kimppuun viimeistään kesällä, kun olemme merillä kymmenisen viikkoa. En malta odottaa.
Luen joka ilta ennen nukahtamista. Viikossa 1-4 kirjaa. Onneksi on kirjasto!