Ennustetaan seuraava naisten "seksikäs" pukeutumistrendi
Joskus 2000-luvun alussa oli trendikästä ja seksikästä kun pikkuhousut näkyi farkunreunan yli, sitten on välissä ollut kaikenlaista. Nykyään se kuumin trendi taitaa olla nuo piukat treenitrikoot joissa on kiva esitellä sitä pyllyään muuallakin kuin kuntosalilla.
Ennustetaan seuraavaa seksikästä trendiä. Itse veikkaan että uimapukua aletaan käyttämään muuallakin kuin uimarannoilla. Ehkei vielä tämän kesän juttu mutta parin vuoden päästä. Farkut/minishortsit ja uimapuvun yläosa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kesän kuumin trendi on kreikkalaistyyliset sandaalit ja polvisukat, olen asiasta 100% varma
Tähän lisäksi vyölaukku ja lippis.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut puetaan päällyshousujen päälle.
Tuostahan kiihottuu niin mustanaamio, teris kuin muutkin jännittävät supermiehet :D
Tulisiko se kolmiotoppi 90-luvulta yakaisin? Se missä on vain edessä vähän kangasta ja selkäosaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekologisinta, tasa-arvoisinta ja yhtenäistävää olisi kun kaikki miehet ja naiset vain pukeutuisivat väljiin toogiin. Kainalot paljaana, niin niitä ei tarvitse niin usein pestäkään. Alusvaatteet jätetään kokonaan pois. Ja sandaalintapaiset askarrellaan itse. Avokadon kuorista saa esim. kivat pohjalliset, jotain kaislaa käyttää sitomiseen... ratkeaisi kerralla halpatyövoiman orjuutus kiinan ym. tehtailla, H&M ois konkassa, samoin NIKE jne.
Toogien kanssa sopisi hyvin myydä haaveja, joilla väljissä toogissa voisi näppärästi pyydystää hyönteisiä ravinnoksi. Lihavuus katoaisi maapallolata automaattisesti. Ei kukaan jaksa niin paljoa heinäsirkkoja syödä, että lihomaan pääsee.
Loistava idea!!! Ei tarvitsisi enää miettiä mitä laittaisi päälle. Pitääpä alkaa heti ajattelemaan vanhoista lakanoista toogaa.
Kaapu kesällä on yllättävän kuuma, kun kaikki lämpö kerääntyy kerrokseksi vaatteen ja ihon väliin, on kuin telttasaunassa, vaikka olisi ohutkin kangas.
Ennustaa voi tässä edelleen, vaikka aloitus onkin pari vuotta vanha.
Seuraavan kesän kuumin trendi on kreikkalaistyyliset sandaalit ja polvisukat, olen asiasta 100% varma