Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei oikein ikinä ole isketty missään tilanteissa (baarit, bileet, harrastukset) tai mitenkään huomioitu. Mikä on se "jokin", joka minulta puuttuu?

Vierailija
15.03.2017 |

En tässä mitenkään hauku itseäni. Seurustelen ja olen aivan tavallisen näköinen. Haluaisin kuulla, että mistä johtuu, että muita kavereitani (tässä joukossa tavallisen näköisiä, sinkkuja, seurustelevia, kauniita) isketään aina baareissa yms. tilanteissa) Tai sitten tullaan jälkikäteen sanomaaan kaverin kautta, että vitsi sun kaveri oli upea. Tai kotibileissä tullaan juttelemaan (ei edes välttämättä iskemismielessä). Itse en ole kokenut tälläistä kuin harvoin (Yleensä kyseessä mies, joka haluaa tietää, onko kaverini sinkku) Haluaisin tietää, mikä ihmisessä on se "jokin", mikä herättää kiinnostuksen monissa ihmisissä?

Nykyään en jaksa käydä baareissa, mutta jos nyt ajatellaan vaikka 18-21v ikäjakaumaa, milloin kävin enemmän tapahtumissa. Olen ollut baarissa sinkkuna, seurustelevana, pitkähiuksisena, lyhythiuksisempana, punahiuksisena, blondihiuksisena, ilman silmälaseja, silmälasien kanssa. Oman mieheni löysin tinderistä, mikä sopi mulle paremmin, koska tutustun paremmin kahdenkesken. Ei mitään mahiksia, että olisin löytänyt miestä baarista. En halunnut harrastaa yhdenillanjuttuja, mutta sitten taas eivät moni kaverinikaan. Heille silti tultiin aina kehumaan milloin hiuksia tai tarjoamaan drinkkiä. En ole kovin hymyilevä, että se voisi olla avaintekijä. Tosin sitten taas vertaan kavereihin, niin heistäkin osalla on "resting bitch face".

Nyt voisi tulla sanomaan, että miksi et itse mennyt iskemään ja miksi miesten pitää aina tehdä aloitteet? Siitä tässä ei ole nyt kyse. Haluaisin vaan tietää, että ovatko muut naiset kokeneet tälläistä, että jää aina seinäruusuksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kokemuksesi ovat yllättävän yleisiä. 

Vika ei ole Sinussa. Vaan ehkä niissä muissa.

Mutta muuten, ei niistä baareista sitä vaki, tai pysyvämpää kumppania yleensä löydy. Niin käy todella erittäin harvoin.

Aika moni lähtee sinne vain kaatamis, ja panomielessä.

Sinun pitäisi olla onnellinen, että olet säästynyt ja mahdollisesti varjeltunut itsesi hyväksikäytön kohteeksi joutumiselta.

Tai sitten särkyneeltä sydämeltä.

Mutta asiasta toiseen, miksi Sinä muuten menit epävarmuudessasi vaihtamaan lookiasi jatkuvasti eri ja toisenlaiseksi?

Joskus ihmiset voivat aistia, että et ole jotenkin aito, tehdessäsi niin.

Ja kysehän on aika pitkälti siitä, että ihmiset baariin mennessään hakevat ehkä tietyntyyppistä ihmistä.

Joku hakee yhden illan seuraa, joku, mutta harvemmin, sitä pidempiaikaista kaveria. Sitten on tietysti muistettava, että meillä jokaisella on sisäänrakennettuna omat mieltymykset hakukohteen hiusten, ihon ja anatomiaan liittyvien seikkojen suhteen, se on siellä geeneissä jo ja aivoissa valmiiksi muodostuneeena.

En ole siis muuttanut ulkonäköä epävarmuuden takia. Ehkä kirjoitin epäselvästi. Tarkoitin tällä sitä, että olin 18v blondi, silloin en tarvinnut silmälaseja koko ajan. Kaipaan usein vaihtelua. Värjäsin 20-vuotiaana punaisiksi hiukset ihan vaihtelun vuoksi. Siitä vähän ajan päästä jouduin alkaa käyttämään laseja pysyvästi. 22-vuotiaana taas sitten kyllästyin punaisten hiusten ylläpitämiseen ja aloin pikkuhiljaa vaalentamaan ja leikkasin pitkät hiukseni lyhyemmiksi (pidemmät kuin polkkatukka, mutta muutos oli iso kuin oli ollut pitkään pitkät hiukset) Tällä siis tarkotin, miten erilaisessa lookissa olen ollut baareissa ja yhtä vähän huomiota olen saanut. 

Ok. Selvä.

Mutta olen samaa mieltä siitä, että sillä lookilla, ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä. Enemmän sillä asenteella. Että hymyileekö ja flirttailee. Silti minulla tulee sinusta se kuva, että olet sittenkin nk. nuorten tapaan epävarma ja tyytymätön omaan ulkonäköösi. Sinussa ei ole välttämättä mitään vikaa. Kuvittelet vain niin. Se miksi jotkut kiinnittävät enemmän huomiota meikkaamattomiin ja stailaamattomiin ihmisiin, syy on kai se, että luonnollinen vetoaa enemmän. 

Sinullahan on jo kumppani. Joten miksi siis tehdä tästä baareissa tapahtuvista asioista tai tapahtumista niin suuri numero?

Nk. näkyy aika moni muukin tuntuu tekevän tästä ylisuuren painoarvon.

Kävin sitä minäkin aikoinaan paljonkin baareissa. Seuraa tuli, tai sitten ei tullut. 

Mutta jos tarkemmin mietin, niin niitä kumppaneita tuli oikeasti lukumääräisesti ihan liikaakin. 

Vähempikin olisi riittänyt. Itse asiassa näin jälkeenpäin ennemminkin kaduttaa. Ei niistä suhteista ollut mitään hyötyä noin pidemmässä juoksussa.

Minusta ei elämää ja omaa arvoa, tai muille kelpaavuutta pitäisi alkaa lähteä määrittelemään jonkin baareissa tapahtuneiden kokemusten mukaan.

Vierailija
22/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kokemuksesi ovat yllättävän yleisiä. 

Vika ei ole Sinussa. Vaan ehkä niissä muissa.

Mutta muuten, ei niistä baareista sitä vaki, tai pysyvämpää kumppania yleensä löydy. Niin käy todella erittäin harvoin.

Aika moni lähtee sinne vain kaatamis, ja panomielessä.

Sinun pitäisi olla onnellinen, että olet säästynyt ja mahdollisesti varjeltunut itsesi hyväksikäytön kohteeksi joutumiselta.

Tai sitten särkyneeltä sydämeltä.

Mutta asiasta toiseen, miksi Sinä muuten menit epävarmuudessasi vaihtamaan lookiasi jatkuvasti eri ja toisenlaiseksi?

Joskus ihmiset voivat aistia, että et ole jotenkin aito, tehdessäsi niin.

Ja kysehän on aika pitkälti siitä, että ihmiset baariin mennessään hakevat ehkä tietyntyyppistä ihmistä.

Joku hakee yhden illan seuraa, joku, mutta harvemmin, sitä pidempiaikaista kaveria. Sitten on tietysti muistettava, että meillä jokaisella on sisäänrakennettuna omat mieltymykset hakukohteen hiusten, ihon ja anatomiaan liittyvien seikkojen suhteen, se on siellä geeneissä jo ja aivoissa valmiiksi muodostuneeena.

Olen eri mieltä tuosta, että baareista ei löytyisi kumppania. Usein ainakin vielä joitakin vuosikymmeniä sitten löytyi. Keksin heti viisi pariskuntaa, jotka ovat alkaneet baarikohtaamisella.

Ajat ovat noista muuttuneet aika tavalla. Ei päde enää ollenkaan tähän nykyään olevaan meininkiin.

Suurin osa baareissa pörräävistä ovat sänkyynsä naisia kaatavia ja saalistavia häntäheikkejä. Etenkin noin alle kolmekymppiset nuoret "leijonat". Joille irtosuhteet sopivat elämäntilanteeseen ja luonteisiin paremmin. Jotenkin tänä aikana ihmiset eivät välttämättä hae enää sitä "koko elämän kestävää parisuhdetta". Naiset ajattelevat näin, mutta ehkä sitäkin vain silloin, kun ovat pieniä tyttöjä, jotka leikkivät prinsessaleikkejä. Todellisuus on jotain aivan muuta. Ei se ole niin, kuin silloin lapsena ja teininä vielä kuvitellaan, että "jokaista meitä on tuolla jossakin odottamassa se uljas prinssi, joka saapuu minua hakemaan valkoisella ratsulla". Ei elämä ole sitä mitä saduista luemme.  Oikea elämä ja totuus asioista on huomattavasti karumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää naisista jotka hymyilee ja kikattaa, ja on "pilke silmäkulmassa". Kun omaa ihan seksikkään olomuodon resting bitch facella ja hälläväliä-itseluottamuksella, saa olla pelkureilta rauhassa - ota se niinpäin. Ne miehet jotka uskaltavat lähestyä sinua ovat todella kiinnostuneita, ovat itse kiinnostavia, kenties rohkeita muutenkin ja muussakin mielessä tai juoppoja ;D

Itse en ole koskaan jaksanut teeskennellä avointa ja hilpeää kun en ole sitä. Ja vaikka olisinkin, naamani ei ole ellen väkisin esitä. Ja silloinkin näytän kissalta joka on juuri syönyt kanarianlintusi.

Vierailija
24/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstalta löytyy vastaus: pitää olla naisellisesti pukeutuva iloisesti kikatteleva hoikka nainen joka tykkää näyttää reittä ja tissivakoa.

No vakavasti puhuen: paljastava, tiukka, sellainen vähän hutsumainen pukeutuminen vain toimii todella hyvin jos miesten huomiota haluaa. Toki saa paljon huomiota jota ei halua mutta niin se on kaikilla naisilla jotka saa paljon huomiota, suurinta osaa eivät haluais.

Korkeat kengät, lyhyt hame, avonainen kaula-aukko, olkapäät paljaat. Kokeilepa kerran ja huomaat eron.

Vierailija
25/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla sentään on joku Tinderistä löydetty seurustelukumppani! Mulla ihan samat kokemukset niin baareista kuin opiskelusta, työpaikasta ym. Kerran kokeilin nettitreffejä ja kun sitten aikamme juteltiin yhden miehen kanssa jolla oli kuvat profiilissa, linkitin myös omani ja tuo mies katosi kuin tuhka tuuleen! Eikä itsekään ollut mikään adonis, keltaiset hampaat ja kaikki näkyi kuvassa mutta ihan ok:lta vaikutti ennen tuota dumppaamista... Enpä ole sen jälkeen viitsinyt enää vaivautua nettitreffimaailmaan :(

Voi miten kurjaa kuulla :( Mulla tosiaan on jo mies ja siitä olen todella tyytyväinen. Muutin 18-vuotiaana opiskelemaan ja olin uudessa kaupungissa n. 2,5v enkä sinä aikana saanut mitään säätöjä tai treffejä. Se tuntui silloin kurjalta ja yksinäiseltä ajalta ja silloin tuo harmitti vielä enemmän etten edes baarissa saanut huomiota. Jos silloin olisi jo keksitty tinder, olisin varmasti päässyt treffeille. 

Vierailija
26/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset on vaan sellaisia seksittömiä ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Pukeutuvat arkisesti ja käytännöllisesti, eivätkä muutenkaan flirttaile tai ole mitään "pilkettä silmäkulmassa".

Mä en oo seksitön omasta mielestäni :D Pukeudun suht. hyvin, en mitekään erityisen arkisesti tai käytännöllisesti. Ehkä nykyään enemmän haluan pukeutua mukavuudenhaluisesti. Mutta panostan ulkonäköön jonkin verran, meikkaan suht.paljon. Mun meikitön kaveri saa paljon huomionosoituksia, hänelle sopii sellainen tyyli. Mä tarvitsen hieman meikkiä näyttääkseni joltain. Oon omasta mielestäni suht.seksikäs ja nätti, mutta en mitenkään tavallisesti ihmisestä erottuva. Voi olla, etten osaa vaan flirttailla.

Miesten mielestä et ole seksikäs. Muuten ne kyllä yrittäisivät sinua.

Vierailija
27/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sama tilanne koko ikäni. Tiedän kyllä mistä se mun tapauksessa johtuu: olen aika syrjäänvetäytyvä ja vakava, ilmeeni on sellainen että olen vihainen tai mietteliäs tai alakuloinen, vaikken oikeasti ole. En ole mitenkään eloisa tyyppi, en osaa sädehtiä ja nauraa helakasti ja rupatella mukavasti niitä näitä. Olen kuitenkin mukava ihminen kun minuun tutustuu, mutta mikään hurmaaja en olemukseltani ole. Olen kuitenkin hyväksynyt asian; olen sellainen kuin olen, tykkää sitten muut mitä tykkää.

Mulle on itseasiassa tultu baarissa pariin otteeseen sanomaan, että miksi oot noin surullinen. Se vituttaa, koska siinä tilanteessa mulla on ollut ihan hyvä fiilis :D Siitä se varmaan johtuu eniten. Mun yksi kaveri on kanssa samanlainen, mutta se on oikeasti kaunotar, joten saa varmasti anteeksi sillä paljon. 

Vierailija
28/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset on vaan sellaisia seksittömiä ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Pukeutuvat arkisesti ja käytännöllisesti, eivätkä muutenkaan flirttaile tai ole mitään "pilkettä silmäkulmassa".

Mä en oo seksitön omasta mielestäni :D Pukeudun suht. hyvin, en mitekään erityisen arkisesti tai käytännöllisesti. Ehkä nykyään enemmän haluan pukeutua mukavuudenhaluisesti. Mutta panostan ulkonäköön jonkin verran, meikkaan suht.paljon. Mun meikitön kaveri saa paljon huomionosoituksia, hänelle sopii sellainen tyyli. Mä tarvitsen hieman meikkiä näyttääkseni joltain. Oon omasta mielestäni suht.seksikäs ja nätti, mutta en mitenkään tavallisesti ihmisestä erottuva. Voi olla, etten osaa vaan flirttailla.

Miesten mielestä et ole seksikäs. Muuten ne kyllä yrittäisivät sinua.

Mä en kyllä usko tuohon. Ei se ole niin yksinkertaista. Mutta oon enemmän naapurintyttömäinen ja tavallinen kuin seksikäs, mutta löytyy kyllä seksikkyyttäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän