Minua ei oikein ikinä ole isketty missään tilanteissa (baarit, bileet, harrastukset) tai mitenkään huomioitu. Mikä on se "jokin", joka minulta puuttuu?
En tässä mitenkään hauku itseäni. Seurustelen ja olen aivan tavallisen näköinen. Haluaisin kuulla, että mistä johtuu, että muita kavereitani (tässä joukossa tavallisen näköisiä, sinkkuja, seurustelevia, kauniita) isketään aina baareissa yms. tilanteissa) Tai sitten tullaan jälkikäteen sanomaaan kaverin kautta, että vitsi sun kaveri oli upea. Tai kotibileissä tullaan juttelemaan (ei edes välttämättä iskemismielessä). Itse en ole kokenut tälläistä kuin harvoin (Yleensä kyseessä mies, joka haluaa tietää, onko kaverini sinkku) Haluaisin tietää, mikä ihmisessä on se "jokin", mikä herättää kiinnostuksen monissa ihmisissä?
Nykyään en jaksa käydä baareissa, mutta jos nyt ajatellaan vaikka 18-21v ikäjakaumaa, milloin kävin enemmän tapahtumissa. Olen ollut baarissa sinkkuna, seurustelevana, pitkähiuksisena, lyhythiuksisempana, punahiuksisena, blondihiuksisena, ilman silmälaseja, silmälasien kanssa. Oman mieheni löysin tinderistä, mikä sopi mulle paremmin, koska tutustun paremmin kahdenkesken. Ei mitään mahiksia, että olisin löytänyt miestä baarista. En halunnut harrastaa yhdenillanjuttuja, mutta sitten taas eivät moni kaverinikaan. Heille silti tultiin aina kehumaan milloin hiuksia tai tarjoamaan drinkkiä. En ole kovin hymyilevä, että se voisi olla avaintekijä. Tosin sitten taas vertaan kavereihin, niin heistäkin osalla on "resting bitch face".
Nyt voisi tulla sanomaan, että miksi et itse mennyt iskemään ja miksi miesten pitää aina tehdä aloitteet? Siitä tässä ei ole nyt kyse. Haluaisin vaan tietää, että ovatko muut naiset kokeneet tälläistä, että jää aina seinäruusuksi?
Kommentit (28)
Sattumaa?
Muista kuitenkin ettei kenenkään arvo ole riippuvainen jonkun humalaisen örinöistä.
Jotkut naiset on vaan sellaisia seksittömiä ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Pukeutuvat arkisesti ja käytännöllisesti, eivätkä muutenkaan flirttaile tai ole mitään "pilkettä silmäkulmassa".
Kuule, kokemuksesi ovat yllättävän yleisiä.
Vika ei ole Sinussa. Vaan ehkä niissä muissa.
Mutta muuten, ei niistä baareista sitä vaki, tai pysyvämpää kumppania yleensä löydy. Niin käy todella erittäin harvoin.
Aika moni lähtee sinne vain kaatamis, ja panomielessä.
Sinun pitäisi olla onnellinen, että olet säästynyt ja mahdollisesti varjeltunut itsesi hyväksikäytön kohteeksi joutumiselta.
Tai sitten särkyneeltä sydämeltä.
Mutta asiasta toiseen, miksi Sinä muuten menit epävarmuudessasi vaihtamaan lookiasi jatkuvasti eri ja toisenlaiseksi?
Joskus ihmiset voivat aistia, että et ole jotenkin aito, tehdessäsi niin.
Ja kysehän on aika pitkälti siitä, että ihmiset baariin mennessään hakevat ehkä tietyntyyppistä ihmistä.
Joku hakee yhden illan seuraa, joku, mutta harvemmin, sitä pidempiaikaista kaveria. Sitten on tietysti muistettava, että meillä jokaisella on sisäänrakennettuna omat mieltymykset hakukohteen hiusten, ihon ja anatomiaan liittyvien seikkojen suhteen, se on siellä geeneissä jo ja aivoissa valmiiksi muodostuneeena.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset on vaan sellaisia seksittömiä ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Pukeutuvat arkisesti ja käytännöllisesti, eivätkä muutenkaan flirttaile tai ole mitään "pilkettä silmäkulmassa".
Mä en oo seksitön omasta mielestäni :D Pukeudun suht. hyvin, en mitekään erityisen arkisesti tai käytännöllisesti. Ehkä nykyään enemmän haluan pukeutua mukavuudenhaluisesti. Mutta panostan ulkonäköön jonkin verran, meikkaan suht.paljon. Mun meikitön kaveri saa paljon huomionosoituksia, hänelle sopii sellainen tyyli. Mä tarvitsen hieman meikkiä näyttääkseni joltain. Oon omasta mielestäni suht.seksikäs ja nätti, mutta en mitenkään tavallisesti ihmisestä erottuva. Voi olla, etten osaa vaan flirttailla.
Ihan nyt yhtään paremmin tuntematta veikkaisin, että kyse on sun olemuksesta. Ihminen voi viestittää olevansa avoin, kiinnostava ja iloinen yms tai sitten torjuva, umpimielinen ja hankala - kärjistettynä. Eli jos sun olemus kertoo, että kysyjä saa pakit heti tai että sua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin ei kukaan tule sua iskemään. Pieni pilke silmäkulmassa auttaa asiaan, oli sitten sinkku, blondi tai naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten, ei niistä baareista sitä vaki, tai pysyvämpää kumppania yleensä löydy. Niin käy todella erittäin harvoin.
Sinun pitäisi olla onnellinen, että olet säästynyt ja mahdollisesti varjeltunut itsesi hyväksikäytön kohteeksi joutumiselta.
Mutta asiasta toiseen, miksi Sinä muuten menit epävarmuudessasi vaihtamaan lookiasi jatkuvasti eri ja toisenlaiseksi?
Ja kysehän on aika pitkälti siitä, että ihmiset baariin mennessään hakevat ehkä tietyntyyppistä ihmistä.
Joku hakee yhden illan seuraa, joku, mutta harvemmin, sitä pidempiaikaista kaveria. Sitten on tietysti muistettava, että meillä jokaisella on sisäänrakennettuna omat mieltymykset hakukohteen hiusten, ihon ja anatomiaan liittyvien seikkojen suhteen, se on siellä geeneissä jo ja aivoissa valmiiksi muodostuneeena.
En ole siis muuttanut ulkonäköä epävarmuuden takia. Ehkä kirjoitin epäselvästi. Tarkoitin tällä sitä, että olin 18v blondi, silloin en tarvinnut silmälaseja koko ajan. Kaipaan usein vaihtelua. Värjäsin 20-vuotiaana punaisiksi hiukset ihan vaihtelun vuoksi. Siitä vähän ajan päästä jouduin alkaa käyttämään laseja pysyvästi. 22-vuotiaana taas sitten kyllästyin punaisten hiusten ylläpitämiseen ja aloin pikkuhiljaa vaalentamaan ja leikkasin pitkät hiukseni lyhyemmiksi (pidemmät kuin polkkatukka, mutta muutos oli iso kuin oli ollut pitkään pitkät hiukset) Tällä siis tarkotin, miten erilaisessa lookissa olen ollut baareissa ja yhtä vähän huomiota olen saanut.
OT: Kukaan mies ei oikeasti ole vähääkään kiinnostunut naisen hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Anna pillua.
Sori nyt ei kykene.
Mulla sama "ongelma". Aina on miehiä riittänyt, ja olen ollut muutaman mielestä ihan vastustamaton, mutta baarissa en herätä kiinnostusta. Ei sillä, että se oikeastaan käytännössä haittaisi, mutta olisi itsetuntoa hivelevää jos minuakin joku yrittäisi. Ulkomuodoltani olen ihan normaali, pitkä, normaalipainoinen eli nykyajan mitalla jopa hoikka, hyväkuntoisen näköinen kun teen fyysistä työtä, levee lantio, rinnatkin on, pitkät ruskeat hiukset. Naama nyt ei oo maailman kaunein, mutta ei mitään poikkeavuuksia, meikkaan ja laittaudun ulosmennessä. Omasta mielestäni olen ihan hyvännäköinen yleiseen standardiin verraten ulkona käydessä, mutta en herätä kiinnostusta. Tiedä sit miksi, mutta eipä se maailmaa kaada kun en lähtökohtaisesti ole seuraa edes hakemassa (vai sekö se näkyy naamasta?).
Mä en oo mikään Miss Universum, eikä miehet yleensä kiinnitä muhun mitään huomiota kunnes pääsen ulos täältä introvertin kuoreni alta ja olen vapaunut, oma itseni, sit ihme kyllä rupeaa äijää pyöriä ympärillä ja mua vähän naurattaa että ilmeisesti se on siis totta että luonne >>> ulkomuoto. :O
Sulla sentään on joku Tinderistä löydetty seurustelukumppani! Mulla ihan samat kokemukset niin baareista kuin opiskelusta, työpaikasta ym. Kerran kokeilin nettitreffejä ja kun sitten aikamme juteltiin yhden miehen kanssa jolla oli kuvat profiilissa, linkitin myös omani ja tuo mies katosi kuin tuhka tuuleen! Eikä itsekään ollut mikään adonis, keltaiset hampaat ja kaikki näkyi kuvassa mutta ihan ok:lta vaikutti ennen tuota dumppaamista... Enpä ole sen jälkeen viitsinyt enää vaivautua nettitreffimaailmaan :(
Sama täällä, ihan vaikka vieressäni seisoisi minua selvästi rumempi nainen, se nainen imee kaiken huomion itseensä. En murjota naama väärällä, enkä ole tuppisuuna. Silti olen miehille kuin ilmaa. Ulkonäöltäni olen ihan tavallisen näköinen.
Minua on isketty baarissa ja vastaavissa tilanteissa, mutta parisuhdetta sellaisesta ei ole saanut.
Vekkulit vilkkusilmät ja positiivinen uneksiva ilme viehättävät niin miehissä kuin naisissa.
Minulla vähän sama juttu. Olen tullut siihen tulokseen että johtuu luultavasti käytöksestäni: välttelen vieraiden ihmisten katseita viimeiseen saakka eli kai minuun on sitten vaikea saada yhteyttä. Enkä kyllä varmaan edes tajuaisi jos joku yrittäisi tulla iskemään...
Mulla on ollut sama tilanne koko ikäni. Tiedän kyllä mistä se mun tapauksessa johtuu: olen aika syrjäänvetäytyvä ja vakava, ilmeeni on sellainen että olen vihainen tai mietteliäs tai alakuloinen, vaikken oikeasti ole. En ole mitenkään eloisa tyyppi, en osaa sädehtiä ja nauraa helakasti ja rupatella mukavasti niitä näitä. Olen kuitenkin mukava ihminen kun minuun tutustuu, mutta mikään hurmaaja en olemukseltani ole. Olen kuitenkin hyväksynyt asian; olen sellainen kuin olen, tykkää sitten muut mitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä tuosta, että baareista ei löytyisi kumppania. Usein ainakin vielä joitakin vuosikymmeniä sitten löytyi. Keksin heti viisi pariskuntaa, jotka ovat alkaneet baarikohtaamisella.
ulkonäöllä on tietysti merkitystä, mutta ruumiinkieli ja habitus vaikuttaa suuresti siihen lähestyykö joku vieras ihminen sua.