Emmerdalea seuraavat, pliis kertokaa!
En ole ehtinyt katsomaan emmistä tällä viikolla enkä oikein ehdi loppuviikollakaan. Äsken näin eilisen uusinnan lopun missä Bernice itki. Voitteko pliis kertoa mitä on tapahtunut? Ensi viikolla pääsen taas seuraamaan.
Kommentit (9)
Sanni sai tietää talen perseen ketkutuksesta ja yllättäen suuttui. Kalle ryyppäsi.Monica ryyppäsi. Kari ryyppäsi. Stuba ryyppäsi. Sergay ryyppäsi. Marianna kusetti ja pyyteli anteeksi kuolleilta.
Bernice pääsi vihdoin viimein samaan sänkyyn Lawrencen kanssa, mutta ei siellä sitten saatukaan mitään aikaan. Aamulla kuitenkin Nicola vauhkosi, että hienoa, kun luuli, että ovat päässeet puuhiin. Lisa heitti jotain herjaa sen kaivurimiehen kanssa (mikä sen nimi on, en muista, se, jota Chrissie luuli isäkseen) ja sai selville, että hän on homo. Lisa sitten ohimennen kertoi tästä homoudesta Bernicelle ja Bernice tajusi, että Lawrencella ja kaivurimiehellä on sutinaa. Lawrence lähti Dubaihin ja Bernice oli niin loukkaantunut, ettei lähtenyt mukaan. Sitten Bernice riipaisi kunnon kännit ja meni heilumaan sen kaivurin kanssa sinne Rakeshin työmaalle ja teki aika pahaa jälkeä.
Sai tietää, että Lawrence on kuin onkin homo. Eikä tiedä jäädäkö suhteeseen vai ee.
Niin ja sitten vielä Andy lohdutti Berniceä ja pussaamiseksihan se meni. Sitten Chrissie tuli paikalle, mutta ei nähnyt mitään. Sitten Bernice kuunteli yksin pimeässä itkien kun Andy ja Chrissie paneskelivat.
Minä kun olen luullut, että Betrice tiesi sen miehensä homouden jo alun alkaen?
Ihmettelen, kun nyt sitten otti noin raskaasti.
Miten hän sitten on ajatellut sen, että miehensä ei toimi sängyssä niinkuin aviomiehen pitäsi toimia?
Luulin siis, että heillä oli sopimus, koska mies antoi mun mielestä jossain vaiheessa B.lle luvan olla muidenkin kanssa.
Luuli, että B meni naimisin vaikka tiesi miehensä homoudesta, mutta halusi turvallisen elämän kun muut miessuhteet ovat ennen meneet pieleen.
Olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin?
Joo, minä ainakin luulen, että itki tosiaan myös sitä, että on vielä tunteita Andya kohtaan. Ja ajtteli, että on menettänyt Andyn Crissielle ja oli mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sitten on ajatellut sen, että miehensä ei toimi sängyssä niinkuin aviomiehen pitäsi toimia?
Luulin siis, että heillä oli sopimus, koska mies antoi mun mielestä jossain vaiheessa B.lle luvan olla muidenkin kanssa.
Luuli, että B meni naimisin vaikka tiesi miehensä homoudesta, mutta halusi turvallisen elämän kun muut miessuhteet ovat ennen meneet pieleen.
Olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin?
Muistaisin, että Lawrence on kieltänyt nämä epäilyt tai ainakin kieltänyt. Tai että Bernice on epäillyt, mutta halunnut uskoa, että voisi vielä saada Lawrencelta jotain itsekin. Ja tästä suhteesta kaivurimieheen ei tiennyt ennemmin, mutta nyt hänelle välähti ja totuus pamahti vasten kasvoja. Siis luuli, että tälläkin hetkellä ovat suhteessa Bernicen selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin?Muistaisin, että Lawrence on kieltänyt nämä epäilyt tai ainakin kieltänyt. Tai että Bernice on epäillyt, mutta halunnut uskoa, että voisi vielä saada Lawrencelta jotain itsekin. Ja tästä suhteesta kaivurimieheen ei tiennyt ennemmin, mutta nyt hänelle välähti ja totuus pamahti vasten kasvoja. Siis luuli, että tälläkin hetkellä ovat suhteessa Bernicen selän takana.
Siis piti kirjoittaa kierrellyt.
Pillu oli mennyt poikittain ja Stephanie haukkui sen jakorasiaksi. Ei muuta.