Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu

Vierailija
15.03.2017 |

Saataisko keskustelua aikaiseksi?

Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)

Kommentit (1030)

Vierailija
261/1030 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jerry on kyllä ihana! Onkohan sukua Jorma Uotiselle? Suu on ainakin samanlainen.

Vierailija
262/1030 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ylimielinen toi Anniina. Eikä kestä mitään kritiikkiä itsestään. Jotenkin tosi epäkypsää käytöstä. "Mä en puhu teille" oli kyllä tosi noloa.

Ja kolmosjaksossa kiukuttelee ensin uusia hiuksiaan, jotka ei mun silmiin muuttuneet kuin ihan vähän. Ja kuvauksissa hänelle annettu puku oli Anniinan mukaan kamala, ruma tms., en muista miten tarkalleen sanoi. Valitti ainakin tuomareille siitä puvusta, en muista valittiko kuvaajien ym. kuullen myös :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1030 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Jerry on kyllä ihana! Onkohan sukua Jorma Uotiselle? Suu on ainakin samanlainen.

Ei ole sukua:)

Vierailija
264/1030 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili Ikonen

Vierailija
265/1030 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiri ulos kirjoitti:

Ville ei ois saanu tippua ;(((((

Hyvin spoilattu. :D

No, jatkan tästä, ajattelin ensin olla viikon verran hiljaa, mutta joku on jo paljastanut, että Ville tippui.

Villen putoaminen kisasta osoitti, että tuomaristo on kerrassaan huono. Inhoan ihmisiä, joilla on vallankäyttäoikeus, mutta heiltä puuttuu tyystin näkökyky, ei nähdä tulevaisuuteen. Mitä ihmettä Marica voi sanoa, että sinä olet täällä koska minä haluan. Sanoi Viljalle näin. Ei hänellä ole kuin 33 prosenttia äänivaltaa, ja kun sitä sataa prosenttia käytetään (minä haluan, että mun suosikki roikkuu kisassa niin kauan kuin minä haluan), seuraa, että hyvä ehdokas tippuu.

Villen pudottaminen on hyväksyttävää vain, jos hän saa palata takaisin kuten ANTM-kisassa se toinen kaksosista sai paluuoikeuden. Kaikki pudonneet kutsuttiin takaisin, yksi valittiin uudelleen.

Todella Saimia kaivataan.

Vierailija
266/1030 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ville ole tavallista perusjamppaa kummempi. Eikä Jerry, joka näytti tosiaan siinä kuvassa Jorma Uotiselta. Vain Suomessa tätä pidetään hienona asiana.  Jerryn hymystä tulee mieleen Mr. Burns, kai sekin on ihanaa tuomareiden mielestä. 

Vierailija
267/1030 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler warning:

3. jakson katsoneet, miten tuomarit perustelivat Villen tippumista? Tämä pudotus tuli kyllä itselleni yllätyksenä, koska luulin Villen olevan yksi tuomariston suosikeista. Siksiköhän Ville sai niin paljon ruutuaikaa 1. ja 2. jaksossa, koska tiedettiin pian tippuvan? Monissa tositv-ohjelmissahan toimitaan näin, että voittaja on sarjan alussa pimennossa ja muita, aiemmassa vaiheessa tippuvia nostetaan enemmän esiin ensimmäisissä jaksoissa.

Itse olisin veikannut että Villeä ennen tippuu mm. Vilja, Anniina, se toinen Emilia ja ehkä Jesse tai Henrikin.

Vierailija
268/1030 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vielä kolmosjaksoa. Nyt tuntuu ihan käsittämättömältä ajatukselta että juuri Ville munaa kuvauksen täysin ja putoaa. Miten ihmeessä? Mitä siinä oikein tapahtui?

Vierailija
269/1030 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis kukaan ole katsonut 3. jaksoa ennakkoon ja osaisi kertoa perustelut Villen tippumiselle? Olen malttamaton, en jaksa odottaa keskiviikkoon..:-/

Vierailija
270/1030 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiiriki vielä kilpailemassa:/ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä loppuvaiheessa oli mukana sellainen tumma, pitkä ja hyvännäköinen jäbä, potkaisivat pois, miksi ihmeessä.

Kyseinen kundi oli niin paljon sopivampi ja paremman näköinen kuin muut kilpailijat. Tässähän tehdään kilpailuohjelmaa kaikkine käänteineen ja jos kuka tahansa näkee, että tuo voittaa, niin ohjelman idea kärsii.

Kyseinen kundi on jo nähty ainakin bokserimainoksissa.

Mikä tän äijän nimi on? Olin niiin pettyny ku ne heitti sen ulos ennen kunnon alkuakaan.

Vili Ikonen tais olla

Vierailija
271/1030 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo tuomarit ole tehneet voittajavalinnan tai ainakin kärkikolmikon jo ekoina päivinä. Tippumisjärjestyksellä ei ole sinällään merkitystä

Vierailija
272/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään!

Vierailija
273/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin enemmän niistä poikien omista tuuheampihiuksisista tyyleistä (Juuso, Ville, Robert), joisss hiuksia voi kohottaa ylös ilmaviksi kampauksiksi. Uudet leikkaukset oli vähän liian kynittyjä tavisleikkauksia. Kuvauksen stailauksessa näyttivät kyllä ihan hyviltä.

Ymmärrän kyllä Anniinaa, joka ei olisi halunnut afrotukkaansa korostettavan ihan noin paljon. Afrokampaus tuo enemmän huomiota kadulla ja voi tulla huutelua (Suomessa kun eletään). Muhkea tukka korostaa hänen etnisiä piirteitään. Ei sillä, että minusta niitä tarvitsisi yhtään peitellä, mutta ymmärrän Anniinan pahan mielen kun oli toivonut nimenomaan pidempää ja suoraa tukkaa.

Silti olen sitä mieltä, että negatiivinen asenne, valittaminen ja happamuus ei ole mallilta ammattimaista käytöstä ja olisinkin pudottanut siksi Anniinan Villen sijasta.

Ville ilmeisesti tiputettiin siksi, että edustivat tuomariston mielestä Juuson kanssa liiaksi samaa tyyppiä ja Juuso on heistä se kuvauksellisempi. Ohjelmassa kai halutaan pitää mahdollisimman erilaisia malleja, jokainen edustaa omaa lokeroaan.

En tykkää siitä vanhemmasta naistuomarista, jolla on tylyttävä tapa puhua. En haluaisi tehdä hänen kanssaan töitä, on jotenkin pelottava ja kovan oloinen.

Viljan hiusvärin muutos oli kyllä upea, vaikka ei se kuvausonnistumista parantanutkaan. Tippunee seuraavaksi.

Henrillä on vähän samankaltainen ääni ja puhetapa kuin Antti Holmalla (Villellä taas ulkonäkö). Ovatkohan Henri ja Antti samalta murreseudulta kotoisin..?

En ymmärtänyt miksi Sofia mökötti lyhentyneistä hiuksistaan. Ei niihin tullut muutoksen myötä kovinkaan paljon eroa. Vaikka edestä vähän lyheni, takaa oli vielä pitkät. Kerroksellinen leikkaus sopii paremmin, hiuksista tuli terveemmän näköiset.

Jessen look raikastui parranajon myötä. Lyhyempi ja tummempi tukka sai minut huomaamaan paremmin Roosan kauneuden.

Vuosia nuoremmaksi -ohjelmassa Teri Niitti ei ole minusta aina onnistunut stylistinä (outoja vaatevalintoja), mutta tämän uusimman Huippis-jakson Marianne-kuvauksissa hän kyllä onnistui tosi hyvin. Oli luonut kaikille malleille ihan mielettömän herkullisia lookeja.

Vierailija
274/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta ku että hitto toi Jesse on kuuma. Ja sen hymy!

Vierailija
275/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessen hymy on kyllä aivan ihana

Vierailija
276/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnon otsatukkaleikkaus oli kauhea, mutta sopi sille kuitenkin! En huomannu juurikaan muutosta Jerryn hiuksissa.

Vierailija
277/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi tuossa muodonmuutososiossa se uuden hiustyylin esittäjä / kampaaja mies, (en tiedä/muista kuka hän nyt olikaan), niin siis sanoi sille Anniinalle joka olisi toivonut saavansa pitkät hiukset, että mallilla ei voi olla pidennyksiä. Siis täh, varmaan jokaisessa amerikan ja brittien huippiksissa on aina muodonmuutoksissa osalle tytöistä laitetty pidennykset hiuksiin.

Onhan se kai sillä lailla ymmärrettävää, että hiuksiin joissa on pidennykset, on varmaan vähän vaivalloisempaa tehdä jotain todella hurjia kuvauskampauksia kun pitää varoa niitä pidennyksien liitoskohtia etteivät näy jne. Silti vähän outoa että muualla niin eri mielipide tuosta, vai voisko olla sitäkin vähän että suomessa ei tässä ohjelmassa ole niin isoa budjettia että olisi varaa tehdä mitään kunnollisia hiustenpidennyksiä.

Vierailija
278/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Jerry on instan perusteella ihan rakastunut sankoon? Ärsyttävä.

Vierailija
279/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas se Jesse on komea ja ihana! Voin sanoa että todella harvoin pidän ketään ihanana, hän on!!!!

Vierailija
280/1030 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljasta tulee vähän Michelle Williams-vibat uusilla hiuksilla :) Toivottavasti ei nyt tippuisi, että pääsisi näkemään lisää

Ketju on lukittu.