Huokaus, heti kun mies tulee töistä, hän seurustelee loppu illan älypuhelimensa kanssa
Ja minä jään huomiotta. Vastaus kaikkeen on "mmm" tai "täh" vaikka olisin alasti, ei edes nosta katsettaan puhelimesta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä. Ja sitten viikonloppuisin mies katsoo leffoja neljään asti aamulla ja nukkuu päivään saakka. En mie jaksa, mie pakkaan reppuni ja lähden ulos ja muualle. Joskus saattaa olla etten tulekaan enää takaisin.
Kyllä sinä tulet. Eihän sinulla ole muutakaan. Sitä kaunista päivää odotellessa, kun vaimo lähtee.
:D miksi et itse lähde sitten?
Omasta kodistani jo neljännen sukupolven ajan? J soisin vaimolle ilon haukkua minua tyttökavereilleen, eihei. Kärsiköön kurja. Minun on ihan hyvä näin.
Hyi hemmetti mikä saamaton vätys.
Kur kur, kulta. Nyt menetin yöuneni ja koen itsetuntoni tulleen raiskatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä. Ja sitten viikonloppuisin mies katsoo leffoja neljään asti aamulla ja nukkuu päivään saakka. En mie jaksa, mie pakkaan reppuni ja lähden ulos ja muualle. Joskus saattaa olla etten tulekaan enää takaisin.
Kyllä sinä tulet. Eihän sinulla ole muutakaan. Sitä kaunista päivää odotellessa, kun vaimo lähtee.
:D miksi et itse lähde sitten?
Omasta kodistani jo neljännen sukupolven ajan? J soisin vaimolle ilon haukkua minua tyttökavereilleen, eihei. Kärsiköön kurja. Minun on ihan hyvä näin.
Hyi hemmetti mikä saamaton vätys.
T. kypsä aikuinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Minulla stondaa aina ja olen läsnä henkisesti joka tilanteessa, mutta en ole päässyt parisuhteeseen kapeiden hartioideni vuoksi.
Siis miten voit olla varma että ongelma on hartioissasi? (Eikä niiden yläpuolella esim)
Minulle ei miehen ulkonäöllä ole juuri mitään merkitystä. Mutta päänsisältö on se mikä ratkaisee. Vieläkin muistan ala-asteelta samalta luokalta pojan joka oli hieman tanakka ja ontui toista jalkaansa. Olisin mielelläni tutustunut poikaan joskus mutta poika oli ujo eikä osoittanut kiinnostusta ja minäkin olin ujo. Ehkä tuokin poika selittää että ulkonäöstä johtuu että jäin yksin. Ehkä kuitenkin silläkin on vaikutusta ettei ota kontaktia toisiin...
No itse löysin sitten 30v iässä mieheni... Ja sitten en ollut enää ujo vaan tein aloitteen...
T. Matikkanero tyttö joka ei kyllä ole kaunis
Minulla stondaa aina ja olen läsnä henkisesti joka tilanteessa, mutta en ole päässyt parisuhteeseen kapeiden hartioideni vuoksi.