Huokaus, heti kun mies tulee töistä, hän seurustelee loppu illan älypuhelimensa kanssa
Ja minä jään huomiotta. Vastaus kaikkeen on "mmm" tai "täh" vaikka olisin alasti, ei edes nosta katsettaan puhelimesta.
Kommentit (24)
Jos tuo on jo vakiintunut käytäntö, niin miksi olet hänen kanssaan?
Voisitko kerrankin tehdä esim. ruokaa, että olisi joku syy laittaa puhelin pois? Aivan ei nykynainen voi niin tehdä. Sehän on hänen arvoaan alentavaa vaikka mies olisi sen ruuan tehnyt naisen tullessa töistä.
Mies joku välttämätön asuste, joka sinulla on oltava?
Niin olen minäkin.
Ei ole enää yhteisiä puheenaiheita ja en jaksa tuijottaa telkkaakaan kun mies katselee vaan omia ohjelmia.
Olen sitten kännykällä täällä aaveella.
Mitä te teitte yhdessä ennen älypuhelinta?
Sama meillä. Ja sitten viikonloppuisin mies katsoo leffoja neljään asti aamulla ja nukkuu päivään saakka. En mie jaksa, mie pakkaan reppuni ja lähden ulos ja muualle. Joskus saattaa olla etten tulekaan enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä. Ja sitten viikonloppuisin mies katsoo leffoja neljään asti aamulla ja nukkuu päivään saakka. En mie jaksa, mie pakkaan reppuni ja lähden ulos ja muualle. Joskus saattaa olla etten tulekaan enää takaisin.
Kyllä sinä tulet. Eihän sinulla ole muutakaan. Sitä kaunista päivää odotellessa, kun vaimo lähtee.
Se pitää itseään älykkäämmästä seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tulet. Eihän sinulla ole muutakaan. Sitä kaunista päivää odotellessa, kun vaimo lähtee.
:D miksi et itse lähde sitten?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kerrankin tehdä esim. ruokaa, että olisi joku syy laittaa puhelin pois? Aivan ei nykynainen voi niin tehdä. Sehän on hänen arvoaan alentavaa vaikka mies olisi sen ruuan tehnyt naisen tullessa töistä.
Jaa? Teen ukolle lähes päivittäin ruokaa ja ei se ole sitäkään aikaa ilman puhelinta. Että mikä vitun kommentti tää taas on
Miksi elätte tuollaisissa parisuhteissa? Nyt vähän oma-arvontuntoa peliin naiset! Mihin tarvitset miestä? Mitä parisuhde antaa sinulle?
No onko ap kysynyt mieheltään tehtäisiinkin yhdessä ruokaa ? Käytäisiinkö kävelyllä? Kutsuttaisiinko tuttavapariskunta kylään? Mentäisiinkö uimaan/keilaamaan/salille? Mentäisiinkö yhdessä viikonloppuna x:n konserttiin ? Katsottaisiinko illalla leffa yhdessä? Eli mitä jos ehdottaisit jotainkonkreettista yhteistä tekemistä?
Miksi tässä ap:n pitäisi olla se osapuoli, joka keksii tekemistä ja "houkuttelee" pois älypuhelimen kimpusta?
Eihän se mies mikään lapsi ole.
Jos ei TAJUA sen vertaa niin ...
Meillä sama homma. Mutta kun on yhteiset lapset ja bisnekset niin mihin tästä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
No onko ap kysynyt mieheltään tehtäisiinkin yhdessä ruokaa ? Käytäisiinkö kävelyllä? Kutsuttaisiinko tuttavapariskunta kylään? Mentäisiinkö uimaan/keilaamaan/salille? Mentäisiinkö yhdessä viikonloppuna x:n konserttiin ? Katsottaisiinko illalla leffa yhdessä? Eli mitä jos ehdottaisit jotainkonkreettista yhteistä tekemistä?
Meillä ei mies halua tehdä mitään mitä ehdotan. Ei ap vaan nro 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kodistani jo neljännen sukupolven ajan? J soisin vaimolle ilon haukkua minua tyttökavereilleen, eihei. Kärsiköön kurja. Minun on ihan hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei mies halua tehdä mitään mitä ehdotan. Ei ap vaan nro 14.
Ja se ei kerro sinulle mitään? Ei sitä kiinnosta! Mikä hitto teitä naisia oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kodistani jo neljännen sukupolven ajan? J soisin vaimolle ilon haukkua minua tyttökavereilleen, eihei. Kärsiköön kurja. Minun on ihan hyvä näin.
Hyi hemmetti mikä saamaton vätys.
Onneksi ei ole näitä ongelmia. Kaksi pientä lasta pitää huolen siitä, ettei ehdi puhelimeen edes vilkaista tai unelmoidakaan yhteisestä tekemisestä.
Mitä hän on sanonut kun olette asiasta keskustelleet?