Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullu-ahosta uusi PJ!

Vierailija
14.03.2017 |

Soinin aika on ohi!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilja Janitskin ja Halla-aho ovat keskenään ilmiriidoissa koska Janitskin valehteli Halla-ahon suudelleen Matias Turkkilan vaimoa puoluekokouksessa. En tiedä kuinka Janitskin näki sen Espanjasta saakka.

Se oli Hirvisaari joka kertoi pussaamisjutun, ei Ilja. Väitti olleensa silminnäkijä. Sitä en muista, oliko se Iljan seinällä vai missä, mutta Hirvisaaren todistamaa se kuitenkin on.

Väitteen luotettavuutta arvioidessa pitäisi tietää oliko Hirvisaari alle vai yli 3 promillen humalassa tuolloin puoluekokouksessa.

Onko Halla-aho kiistänyt tämänkin tosiseikan?

En tiedä, eikä minua kiinnosta. Tosin aivan mahdollista, koska onhan Mestari älykkäänä ja suosittuna miehenä naisten mieleen.

Huhtasaari on ainakin sydämensä pohjasta rakastunut Mestariin.

Kaikki naiset ovat, vaikka kaikki eivät sitä myönnäkään..

Vierailija
22/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla logiikkaa ja älyä, mutta poliittista ja sosiaalista lahjakkuutta ei niin pisaraakaan. Mutta toisaalta Halla-ahon missiona ei olekaan hallitusvaikuttaminen vaan oppositioräksytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos. Saadaan sekin mies lahjottua kumileimasimeksi johonkin ja loppuu se perkeleen akkamainen kitinä.

Onko Halla-aho liian vaikea pala teille suvaitsevaisille, kun keskustelunne hänestä lähtee heti näin lapselliselle tasolle?

Halla-ahon lapsellinen taso on mielestäsi ok?

Vierailija
24/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi on metsari!

Ainoat OIKEA mestari on Obi-wan Kenobi. YMMÄRRÄTKÖ?

AINOAT OIKEAT MESTARIT LÖYTYVÄT GOT:sta. SORRY STAR WARS IHMISET.

Vierailija
25/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja arvostan Jussi Halla-ahoa eniten kaikista Suomen poliitikoista, sillä en halua islamilaisen maailman naiskäsityksen ja väkivallan kulttuurin tulevan vielä enemmän Suomeen. En myöskään halua Suomen olevan koko maailman sosiaalitoimisto. Äänestän Jussia, vaikka en ole "juntti-persu".

Vierailija
26/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja arvostan Jussi Halla-ahoa eniten kaikista Suomen poliitikoista, sillä en halua islamilaisen maailman naiskäsityksen ja väkivallan kulttuurin tulevan vielä enemmän Suomeen. En myöskään halua Suomen olevan koko maailman sosiaalitoimisto. Äänestän Jussia, vaikka en ole "juntti-persu".

Se, että hän toivoi poliittisille naisvastustajilleen raiskausta eroaa äärimuslimien ajatusmaailmasta - miten?

Vierailija
27/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jussin vastustajat aina vaan hakkua Jussia ihmisenä, mutta mitään järkevää argumenttia hänen kertomiinsa asioihin ei tule ikinä. Ei niin ikinä.

Vierailija
28/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivari-Jussi kirjoitti julkisesti toivovansa poliittisten vastustajiensa valikoituvan raiskausten kohteeksi. Säälittävä runkkarihan se on.

No, jos joku kannattaa ylinopeuksia, niin eikö silloin ole kohtuullista, että toivoo noiden ylinopeuden kannattajien kärsivän itse ylinopeuksien haitoista.

Tai jos on sitä mieltä, että murtojen torjunta on poliisin resurssien tuhlausta, niin että juuri nuo joutuisivat itse murtojen kohteeksi.

Ikäänkuin "siperia opettaa".

Vierailija
29/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että hän toivoi poliittisille naisvastustajilleen raiskausta eroaa äärimuslimien ajatusmaailmasta - miten?

Logiikkasi on tuon ajatuksen suhteen virheellinen ja tarkoitushakuisesti väität ajattelevasi väärin.

Vierailija
30/30 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos. Saadaan sekin mies lahjottua kumileimasimeksi johonkin ja loppuu se perkeleen akkamainen kitinä.

Onko Halla-aho liian vaikea pala teille suvaitsevaisille, kun keskustelunne hänestä lähtee heti näin lapselliselle tasolle?

Halla-ahon lapsellinen taso on mielestäsi ok?

Sinun sukkasi ovat väärin jaloissasi, enkä siksi suostu lukemaan mitään mitä kirjoitat.

En myöskään perustele mitenkään millä tavoin ne sukkasi ovat väärin.