Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ongelma!

Vierailija
14.03.2017 |

Moikka! Eli mulla ja mun 3 kaverilla on nyt vähän ollut pientä riitaa ja ollaan menty siitä juttelemaan koulukuraattorin kanssa. Käytiin 2 viikkoa sitten viimeks puhumassa. Mun mieltä jäi painamaan se, kun kaikki mun 3 kaveria syytti mua kaikesta mitä oli tapahtunut! Esimerkiksi yks väitti että yritän muka omistaa sen, ja toinen sano että oon haukkunu sitä (mikä on muuten totta😭) ja kolmas sano että tunnen muka itteni ulkopuoliseksi heidän seurassaan! Sekin on periaatteessa totta... mitä mun pitäisi tehdä?!!! Pliis auttakaa! Oon niin tyhmä kun aiheutin nää kaikki ongelmat😭😭

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nyt ainakin vilpittömästi anteeksi kavereiltasi haukkumista ja käytöstäsi. Kerro mitä itse koet, että olet pahoillasi ja haluat sopia ja korjata tilanteen. Älä sorru heidän syyttelemiseen vaikka tuntuisi että he syyttävät vaan sinua. Puhu ennemmin vain omista tunteistasi.

Vierailija
2/3 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vastuun teoistasi ja pyydät heiltä anteeksi. Kuuntelet ystäviesi kommentteja puolustelematta, kiität heitä, että he kertovat mikä mättää ja lupaat vastaisuudessa olla parempi ystävä/parempi kuuntelija/parempi huomioimaan muita.

Mieti miten ihminen josta itse pidät käyttäytyy ja koita etsiä sieltä niitä hyvän ystävyyden tapoja omaan käyttöösi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin vitut kaikille. Myös sille kuramoottorille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi