Nyt kun Anttilaa ei ole
Niin mistä ostatte ne tavarat, jotka ostitte sieltä?
Kommentit (25)
Minua kyllä edelleen surettaa kun Anttilaa ei ole.
Tilaan Wishistä, Alista tai Eebausta. Samaa kiinatavaraa mutta muutamalla eurolla.
Kävin Anttilassa useimmiten ohikulkumatkalla, kävin läpi kosmetiikkaosaston ja sisustusosaston ale-laatikot. Toki harmittaa että on yhdet alennuslaarit vähemmän, vaikkei siellä mitään korvaamatonta ollutkaan.
Enimmäkseen varmaan Citymarketista, joskus Prismasta, Minimanista, Tokmannilta...
Kyllä vähän ikävä on. Selvä aukko kaupoissa.
Prismasta, Citymarketista, Sokokselta, Tokmannilta... Anttilaa on kyllä ikävä.
Kosmetiikka Sokokselta, leffat ja levyt alan liikkeistä tai netistä, lakanat ja muu kodintavara stokkalta, netistä tai erikoisliikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
onhan kodi 1 taas avattu
En oikein lämmennyt sille :(
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Wishistä, Alista tai Eebausta. Samaa kiinatavaraa mutta muutamalla eurolla.
Mikä vittu on Eebau?
Olen ostanut Anttilasta ainoastaan wc-pytyn harjan. Sen saa nykyään vaikka Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin just sieltä Anttilan joulualesta pussilakanoita ja pärjään viel pari vuotta niillä kun oli halvalla kivoja. Lakanat olen ostanut nyt finlaysonilta
Siis kuinka usein uusit lakanat?
Ostin anttilasta lähinnä kosmetiikkaa, lankoja ja kodin tekstiilejä. Harmittaa kyllä kun ei enää ole, sokos ja tokmanni paikkaa mutta ensimmäisessä on selvästi kalliimpaa ja toisessa huonompi valikoima. Supermarketit paikkaisivat myös tarjontaa mutta sokos ja tokmanni ovat itseä selvästi lähempänä kuin lähin sittari tai prisma.
Harvoin tuli ostettua sieltä mitään, mutta samat tavarathan löytyy Prismasta ja Sittaristakin. Sieltä ostin tosin jo Anttilan aikana koska halvempaa😂
Te jotka sanotte Anttilan lähdön tehneen aukon kauppoihin, mitä ihmettä te sieltä ostitte?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähän ikävä on. Selvä aukko kaupoissa.
Mitä ihmettä sä sieltä ostit?
Ostin just sieltä Anttilan joulualesta pussilakanoita ja pärjään viel pari vuotta niillä kun oli halvalla kivoja. Lakanat olen ostanut nyt finlaysonilta