Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi osa naisista syö yhtä paljon, kuin raskasta työtä tekevät isot, raavaat miehet?

Vierailija
14.03.2017 |

Tulipa entisellä työpaikallani huomattua, että osa naistyöntekijöistä söi ruokatunnilla aivan mielettömät määrät ruokaa. Ensin söivät aivan kukkuralautasellisen ruokaa ja sitten siihen vielä iso santsilautanen päälle. Yllätyksenä ei varmaankaan kenellekkään tule, että nämä naiset olivat myös reilusti ylipainoisia.

Mutta kyllähän naiset tuollaisella ruokamäärällä lihovat, kun tuollaisia ruokamääriä kuuluisi syödä vain isojen, raavaiden miesten, jotka tekevät raskasta työtä.

Miksi osa naisista syö noin valtavan paljon?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siihen mitään järkevää syytä olekaan. Tykkäävät niin paljon syömisestä? Ovat venyttäneet vatsalaukkunsa ylensyömisellään niin että vähempi ruoka ei tee kylläiseksi?

Vierailija
2/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan ruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äiti tuli aina iloiseksi, kun kaikki sai ähkyn.

Tapa jäi päälle.

Vierailija
4/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäätkö vain naisia, vai myös miesten lautasia? Aika moni mieskin syö reippaasti yli oman tarpeensa.

Vierailija
5/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tuommoisen syömärinaisen ja on hoikka kuin mikä. Ei se edes liiku.

Vierailija
6/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koko lailla samoista syistä kuin miehet, jotka syövät yli tarpeensa.

Vierailija
7/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhtä paljon kuin" - ei pilkuteta.

Sitä syö, jos on nälkä. Minä syön paljon. En ole ylipainoinen, vaan normaalipainon alarajoilla. Olen itse ihmetellyt, miksi miehet syövät niin vähän.

Vierailija
8/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Trash nainen syö. Läskilortto. Yh-äiti. Makkaraa ja nugetteja.

Vierailija
9/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas huomannu että naiset jotka syö isompia annoksia, niin opiskellessa kuin töissä ovat normaalipainoisia, muutama melko hinteläkin syö paljon. Kun taas ylipainoiset syö vähemmän.

Ja miksi minä syön yhtä paljon tai jopa enemmän kuin raavaat miehet. Koska minulla on nälkä, minulla on lähes pohjaton nälkä, onneksi olen mieltynyt ihan kotiruokaan, niin täytän itseni ruualla enkä millään herkuilla tai leivällä. Mutta minua on vaivannut lapsesta noin 25 vuotiaaksi aivan loputon nälkä, siis vaikka söin itseni ihan täyteen, puolen tunnin päästä voisin syödä taas kun nälättää. Sitten ilmeisesti on aineenvaihdunta hidastunut 30 lähestyessä olen ilokseni huomannut ettei jatkuvasti ole nälkä. Olen siis ollut teininä laiha ja aikuisiällä normipainoinen. Olen kyllä aina harrastanut liikuntaa ja työkin on fyysistä.

Vierailija
10/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan yksi noista kauhistusta herättävistä naisista. Ylipainoa ei tosin ole, painoindeksi ollut aina turvallisesti normaalin rajoissa. Minulla järjettömään annoskokoon on syynä se, että syön 2-3 kertaa päivässä. Yleensä siis lounas ja iltapala, joskus väliin mahtuu joku pieni välipala. En tykkää syödä usein. Tällä ruokailutahdilla voi hyvin syödä jättiannoksia pelkäämättä lihomista.

Vierailija
11/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on suuri osa salaattia.

Vierailija
12/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön valtavia annoksia, kulutan kyllä myös kaiken saamani energian nähtävästi. Olen lihonut aikuisiälläni eli 30 vuodessa neljä kiloa eli bim on nyt 22.

Vierailija
13/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska syöminen on kivaa. Nam! Oliko muuta kysyttävää...?

Vierailija
14/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on useampi suursyömäri. Ovat kaikki hoikkia. Itselle ei klo 11 maistu niin tuhti setti, syön ehkä puolet siitä mitä nuo suursyöjät. Mutta tiedänkin että he eivät kokkaa illalla kunnon ateriaa vaan syövät vain iltapalaksi leipää, puuroa tms. kevyttä. Itse taas syön kunnon päivällisen, viiden kuuden aikaan ruoka maistuu hyvin.

Vierailija
15/15 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön isoja lautasellisia lounaalla, että jaksan tehdä raskasta työtäni.

T. 26-vuotias nainen