Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marlonin myssy meni pesussa pilalle!

20.03.2006 |

Miten kannattaa toimia kun ostin kypärämyssyn josta ohjeen mukaisen pesun jälkeen meni kasvojen ympärysresori ihan " vinksalleen" , se vetää pahasti? Myssyn alareuna on myös tosi huonosti ommeltu ja reunan leikkaus vingertää. Harmi kun en huomannut ostaessa oliko viallinen jo silloin, en ois ostanu ja pesin ihan ohjeen mukaan (vauvojen vaatteethan suositellaan pestäväksi ennen käyttöä)! Huolisko ne ton takas vielä kauppaan (kuitti saattaa olla tallella...) vai ottasinko suoraan valmistajaan yhteyttä? Yritin ettiä yhteystietoja Netistä mut en löytäny. Eikös Marlonit tehä Suomessa? Mun mielestä toi on selkeesti joku " maanantaikappale" ja mielestäni se pitäs voida palauttaa kauppaan tai muuten hyvittää. Ei virhe hatun käyttöä estä mut ei se resori nätti oo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähettäisin kyseisen myssyn suoran valmistajalle, mutta jos et löydä tietoja, niin vie ihmeessä kauppaan takaisin..Jos kerran olet pessyt ohjeen mukaan, niin silloinhan tuote on viallinen ja saat uuden tilalle, tai rahat takaisin..Voithan tietty kysyä myymälästäkin vaikka soittaen, onko heillä yhteystiedot valmistajaan tai maahantuojaan, jos ei ookkaan kotimainen. Lykkyä tykö!

Vierailija
2/2 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,



googlettamalla löytyi seuraavat yhteystiedot:



T:mi Marlon

Sievintie 149

85160 RAUTIO



Puh: 08 465 749

Fax: 08 465 703

Email: marlon@marlon.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla