Mies lähti työmatkalle. Taas. Masentaa.
Niin tylsää jäädä yksikseen kotiin työttömänä haahuilemaan.
Kommentit (27)
Kyllä mä osaan tehdä asioita yksikseenkin mutta nyt kun ei ole enää lapsia vauhdittamassa elämää niin mies ikäänkuin vie energian mennessään. Mä jämähdän sellaiseen pause tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ihmetyttää kaksi asiaa:
- aikuinen ihminen ei keksi mitään tekemistä ilman puolisoaan
- nämä "miehesi työmatkat tiedetään" -kommentoijat, eivät taatusti ole olleet itse koskaan työmatkalla
Totta. Ne jotka eniten huutaa sitä, että työmatkoilla mennään automaattisesti panemaan eivät todellisuudessa tiedä mitä työmatkoilla todellisuudessa tehdään.
Miks kaikkien miehet käy työreissuilla? Kaikilla on miehet joiden työt vaatii reissuja? Onko työreissut onnistuneen miehen merkki?
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikkien miehet käy työreissuilla? Kaikilla on miehet joiden työt vaatii reissuja? Onko työreissut onnistuneen miehen merkki?
Melkoinen yleistys jos tämän keskustelun perusteella kuvittelet kaikkien av-mammojen miesten tekevän ulkomaille työmatkoja. Keskusteluun osallistui kuitenkin neljästä kuuteen henkilöä.
Työmatkoja on monenlaisia, rekkakuskeista pankkiireihin. Mikä sitten on menestystä kellekin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä osaan tehdä asioita yksikseenkin mutta nyt kun ei ole enää lapsia vauhdittamassa elämää niin mies ikäänkuin vie energian mennessään. Mä jämähdän sellaiseen pause tilaan.
Jännä :) Mua taas ärsyttää aina niin suunnattomasti jäädä päiväkausiksi lasten kans yksin. Vastata yksin kaikesta tästä arkirumbasta kun vuorokaudet on pelkkää ympäripyöreää hässäkkää. Haaveilen, että kunpa saisinkin jäädä yksin ja tehdä ihan mitä haluan tai jopa olla tekemättä.
Ai sinäkö olet se ylituomari joka sanoo mikä on hyvä tapa viettää aikaa silloin kun perheen toinen aikuinen on työmatkoilla? Mä otan mielellään sun yhteystiedot niin osaan itsekin lähettää sulle hyväksytettäväksi meidän aikataulut, menot ja lepotauot. Voi vitsi kun olisin tämän tiennyt jo vuosia sitten, olisi ehkä elämä ollut sujuvampaa.