Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti työmatkalle. Taas. Masentaa.

Vierailija
14.03.2017 |

Niin tylsää jäädä yksikseen kotiin työttömänä haahuilemaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylös, ulos ja lenkille! Meidän perheessä mies on joka viikko vähintään kolme päivää ulkomaan reisuilla töiden vuoksi joten tiedän miltä tuntuu jäädä kotiin. Me yriterään saada aika kulumaan nopemmmin tekemällä hyvää ruokaa lasten kanssa, käydään uimassa ja elokuvissa jos on vain mahdollista. Olen huomannut että ikävä ei ole lapsilla ja itsellä niin suuri jos on koko ajan jotain "meneillään".

Muuten hyvä mutta kiinnitin huomion tuohon "koko ajan jotain meneillään". Tarvitseeko olla koko ajan jotain?

Osaatteko rentoutua ja rauhoittua ollenkaan?

Ei siis mitenkään pahalla tämä mutta kyllä täytyy osata olla ilman kokoaikaista tekemistäkin.

Ai sinäkö olet se ylituomari joka sanoo mikä on hyvä tapa viettää aikaa silloin kun perheen toinen aikuinen on työmatkoilla? Mä otan mielellään sun yhteystiedot niin osaan itsekin lähettää sulle hyväksytettäväksi meidän aikataulut, menot ja lepotauot. Voi vitsi kun olisin tämän tiennyt jo vuosia sitten, olisi ehkä elämä ollut sujuvampaa.

Vierailija
22/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osaan tehdä asioita yksikseenkin mutta nyt kun ei ole enää lapsia vauhdittamassa elämää niin mies ikäänkuin vie energian mennessään. Mä jämähdän sellaiseen pause tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ihmetyttää kaksi asiaa:

- aikuinen ihminen ei keksi mitään tekemistä ilman puolisoaan

- nämä "miehesi työmatkat tiedetään" -kommentoijat, eivät taatusti ole olleet itse koskaan työmatkalla

Totta. Ne jotka eniten huutaa sitä, että työmatkoilla mennään automaattisesti panemaan eivät todellisuudessa tiedä mitä työmatkoilla todellisuudessa tehdään.

Vierailija
24/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikkien miehet käy työreissuilla? Kaikilla on miehet joiden työt vaatii reissuja? Onko työreissut onnistuneen miehen merkki? 

Vierailija
25/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikkien miehet käy työreissuilla? Kaikilla on miehet joiden työt vaatii reissuja? Onko työreissut onnistuneen miehen merkki? 

Melkoinen yleistys jos tämän keskustelun perusteella kuvittelet kaikkien av-mammojen miesten tekevän ulkomaille työmatkoja. Keskusteluun osallistui kuitenkin neljästä kuuteen henkilöä.

Työmatkoja on monenlaisia, rekkakuskeista pankkiireihin. Mikä sitten on menestystä kellekin.

Vierailija
26/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä osaan tehdä asioita yksikseenkin mutta nyt kun ei ole enää lapsia vauhdittamassa elämää niin mies ikäänkuin vie energian mennessään. Mä jämähdän sellaiseen pause tilaan.

Jännä :) Mua taas ärsyttää aina niin suunnattomasti jäädä päiväkausiksi lasten kans yksin. Vastata yksin kaikesta tästä arkirumbasta kun vuorokaudet on pelkkää ympäripyöreää hässäkkää. Haaveilen, että kunpa saisinkin jäädä yksin ja tehdä ihan mitä haluan tai jopa olla tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi