Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti työmatkalle. Taas. Masentaa.

Vierailija
14.03.2017 |

Niin tylsää jäädä yksikseen kotiin työttömänä haahuilemaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki panokaveri. Kyllähän se tiedetään mitä miehet työreissuillaan tekevät...

Vierailija
2/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, ulos ja lenkille! Meidän perheessä mies on joka viikko vähintään kolme päivää ulkomaan reisuilla töiden vuoksi joten tiedän miltä tuntuu jäädä kotiin. Me yriterään saada aika kulumaan nopemmmin tekemällä hyvää ruokaa lasten kanssa, käydään uimassa ja elokuvissa jos on vain mahdollista. Olen huomannut että ikävä ei ole lapsilla ja itsellä niin suuri jos on koko ajan jotain "meneillään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös, ulos ja lenkille! Meidän perheessä mies on joka viikko vähintään kolme päivää ulkomaan reisuilla töiden vuoksi joten tiedän miltä tuntuu jäädä kotiin. Me yriterään saada aika kulumaan nopemmmin tekemällä hyvää ruokaa lasten kanssa, käydään uimassa ja elokuvissa jos on vain mahdollista. Olen huomannut että ikävä ei ole lapsilla ja itsellä niin suuri jos on koko ajan jotain "meneillään".

Mun lapset on jo aikuisia ja omillaan. Yksikseni täällä haahuilen. 

Vierailija
4/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies saa jotain kivaa seuraa työmatkalla! :D

Vierailija
5/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sullakin voinut olla samanlainen ura.

Vierailija
6/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis voinut vaan ei ollut. Eikä enää tuukaan. Olen maailman turhin ja tarpeettomin ihminen. Välillä mietin, että alan olla jo sen verran elänyt, että mun päivät vois alkaa olla tässä. 

Vierailija
7/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies saa jotain kivaa seuraa työmatkalla! :D

No tuliko hyvä mieli kun tuon kirjoitit? Olet kaiketi omasta mielestäsi hauska.

Vierailija
8/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee kerran kahdessa viikossa viikonlopuksi kotiin. Elämä on!

Vierailija
9/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis voinut vaan ei ollut. Eikä enää tuukaan. Olen maailman turhin ja tarpeettomin ihminen. Välillä mietin, että alan olla jo sen verran elänyt, että mun päivät vois alkaa olla tässä. 

Olisko sulla lähellä joku ystävä jonka kanssa lähteä vaikka lenkille tai kahville? Tekee hyvää edes vähän päästä ulos neljän seinän sisältä.

Vierailija
10/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai hieronnassa on mukava käydä vähän oikomassa jäseniä.

Vierailija
11/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti kirjoitti:

Suosittelen, että päätät päiväsi lopullisesti. Uskon vahvasti, että lapsesi ja miehesi elävät paremman loppuelämän ilman sinua. Teet oikean päätöksen.

Anteeksi mutta mikä sua vaivaa? Millä oikeudella jakelet toiselle ihmiselle suosituksia päättää päivänsä? Ota lääkkeet, siinä suositus sinulle.

Vierailija
12/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää. Mä ryyppäisin koko ajan ja kävisin pitämässä hauskaa.

Vierailija
13/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppisin riemusta sun sijassasi!

Vierailija
14/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja terve asenne.

Vierailija
15/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olisi voinut olla, mutta miksi kaikilla pitäisi olla samanlainen ura? Ja mistä tiedät toisen elämästä yhtään mitään?

Tuliko hyvä mieli kommentistasi?

Ja aloittajalle, ymmärrän yksinäisyyden tunteen mutta nyt sinulla on aikaa vain itsellesi :) Tee jotain sellaisia asioita joista vain sinä nautit!

Toivottavasti löytyy töitäkin (jos olet siis työkykyinen). Elämä ei ole niin vakavaa, hymy huuleen

Vierailija
16/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja terve asenne.

Sun kannattaa hakeutua uudelleen koulutukseen psykologiksi kun noin hyviä neuvoja jakelet.

Vierailija
17/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta kiinnitin huomion tuohon "koko ajan jotain meneillään". Tarvitseeko olla koko ajan jotain?

Osaatteko rentoutua ja rauhoittua ollenkaan?

Ei siis mitenkään pahalla tämä mutta kyllä täytyy osata olla ilman kokoaikaista tekemistäkin.

Vierailija
18/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille pihvi ja ota suihin niin ei lähde!!!!

Vierailija
19/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, älä ota itseesi tuosta älyttömän typerästä kommentista! Sinä olet varmasti elämässäsi tehnyt kaikenlaista eikä tarpeettomia olekaan :)

Kaipaat selkeästi piristystä päiviisi!

Vierailija
20/27 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ihmetyttää kaksi asiaa:

- aikuinen ihminen ei keksi mitään tekemistä ilman puolisoaan

- nämä "miehesi työmatkat tiedetään" -kommentoijat, eivät taatusti ole olleet itse koskaan työmatkalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme